misselke schreef:Smiley en ik zijn zussen van elkaar amy is 16 en ik 14hahahaha.....er komt er ook een achter....hihi
Heeeey ik ben er ook weer, jammer genoeg ff zonder MSN, maar ik ben er En steph, niet te veel berichtjes plaatsen, dat hou ik nie bij
Virginialover schreef:Heeeey ik ben er ook weer, jammer genoeg ff zonder MSN, maar ik ben er En steph, niet te veel berichtjes plaatsen, dat hou ik nie bij ben jij erook weeer.....dat werd weer eens tijd!!
Oja, ik weet niet waar het gesprek over gaat hoor! Wie worden er nog meer lid van de Boterkoek Onzin Club?
Virginialover schreef:Heeeey ik ben er ook weer, jammer genoeg ff zonder MSN, maar ik ben er En steph, niet te veel berichtjes plaatsen, dat hou ik nie bij Moet je er maar vaker zijn hoeveel berichtjes moest ik ookalweer plaatsen 1500 tog ? en jij 900 ogzo
Yolientje schreef:mazzel!!Marko is gaaf Thanx En zullen we de naam van het topic niet eens eventjes veranderen ?
Goezo mo4ever! Telkens als ik een berichtje plaats, staat er 1 boven me! Gaat lekker, en is ook goed voor de posts
Virginialover schreef:Wie is Marko nou weer? *heeft het 8 pagina's niet gevolgd*het paard van ELKE!!!!