Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nienke89 schreef:mijn vader was laatst ook niet zo tactisch
hij zag een neef van hem die hij al meer dan 10 jaar niet heeft gezien, die neef heeft nogal last van depressies enzo, maar nu gaat het al een tijdje goed met hem!
mijn vaders eerste reactie toen hij die neef zag: Sow jij bent ook dik geworden.....
ik schaamde me zelfs![]()
je schamen voor dingen waar je niks aan kunt doen!
PintoNatal schreef:...enne vd week ene vriendin van me en ik in het bos met Ushi en Huub (paarden:+) komen er 2mannen voorbij met 1 stok, en huub vond die eng, dus dat meisje zo nee huub dat is een nordic walking stok, waarop die man zegt nee dit is een blinde stok..
"oeps ... sorry"
Britty schreef:PintoNatal schreef:...enne vd week ene vriendin van me en ik in het bos met Ushi en Huub (paarden:+) komen er 2mannen voorbij met 1 stok, en huub vond die eng, dus dat meisje zo nee huub dat is een nordic walking stok, waarop die man zegt nee dit is een blinde stok..
"oeps ... sorry"
Geweldig.....ik kwam echt niet meer bij toen ik dit las.

Nijntjuh schreef:Ik ging oliebollen halen bij de gebak kraam, en bestelde 4 bollen. Toen ik het zakje kreeg wees ik naar mijn man die naast me stond en zei: "hij betaalt"
Oliebollen bakker: "Handig, zo'n VADER"
![]()
En dat terwijl mijn man (die wel een heel stuk ouder is, er helemaal niet zou oud uitziet als ie is)
. Shanna schreef:toch niet die ene donkere grijze man die altijd zo rondje loopt door zwolle lot?
lottehorse schreef:Shanna schreef:toch niet die ene donkere grijze man die altijd zo rondje loopt door [plaatsnaam] lot?
ja die!

leedvermaak had je gewoon!:') en ik moet toegeven dat leedvermaak best wel leuk kan zijn