Het gezicht van de bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:00

Haat PB's????? :wow:

Dat er mensen zijn die daar hun tijd mee verdoen :?
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 14-06-16 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_mieke88

Sammie schreef:
Thesserd schreef:
Echt, krijg je haat PB's hier? :oo

:j Ik heb er laatst ook eentje gehad. Ingelijst natuurlijk. Ik was een grote poedersuiker <3 Superzoet dus :D

Om je vingers bij af te likken.
Mensen verdoen hun tijd met haat mails hoor. Vooral als je bokt cencuur aan hebt. Dan is alleen maar lol
Laatst bijgewerkt door Anne_mieke88 op 14-06-16 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

WoW das best triest eigenlijk
Tenzij je iemand ook n haatmail gedaan hebt natuurlijk maar zo schat ik jullie niet in

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:01

Hahaha vieze poedersuiker dat je bent :')

Mja idd.. dat mensen hun tijd daar aan verspillen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:01

Oeh ja ik heb er ook een gehad besef ik me net. Tijdje terug maar weet nog precies wie dat was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:03

Sammie schreef:
Thesserd schreef:
Echt, krijg je haat PB's hier? :oo

:j Ik heb er laatst ook eentje gehad. Ingelijst natuurlijk. Ik was een grote poedersuiker <3 Superzoet dus :D

Waarover dan? 8)7

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:04

Ik ben denk ik een Vreselijk Onbekende Bokker, want ik lees bijna alleen maar mee. Ver voordat ik een account aangemaakt had. :D

Maar dit ben ik. Op goede dagen.
Afbeelding

Anoniem

lieveli schreef:
MarliesV schreef:
Dat bekende bokker is toch altijd de vraag.

Sommige mensen zijn altijd zeer aanwezig op Bokt. Van veel posten tot een uitgesproken mening.
Ik denk dat je die wel onder bekende bokker kan scharen.

Grootste deel zal ergens tussen meelezer en BB inzitten vermoed ik.

Weet ook niet of het altijd positief is als je een BB bent.....

Ik krijg evenveel haatmail als liefdesmail wat dat betreft. Maar de BB'ers zijn voor mij over het algemeen heel leuk.

Schuldig :o
Wel een tijdje terug en weet niet eens meer waarom. Ik was het tenminste niet met je eens :D
Je bent wel de enige die die eer heeft gekregen want daarna was ik weer stil...

Anoniem

Haatmails heb ik ook gehad ja. Maar dat was dan compleet persoonlijk.

Mijn vrouw is zelfs lastig gevallen op facebook door bokkers toen wij net wat kregen. Blijkbaar had ik nogal een reputatie en waren sommige anderen op hun tenen getrapt.

Thesserd

Re: Het gezicht van de bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:07

Mooi, StellaMay :D

Haha Belle2000, wel eerlijk van je. Je was gewoon uit je slot geschoten? :+

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:07

Lente schreef:

Mijn vrouw is zelfs lastig gevallen op facebook door bokkers toen wij net wat kregen. Blijkbaar had ik nogal een reputatie en waren sommige anderen op hun tenen getrapt.

Ik vind jou juist altijd zo'n leuk en grappig (en direct :P ) persoon! Dat is wel heel erg zeg, op Facebook lastig gevallen worden!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:09

Imre schreef:
Wat een leuk topic! :D Erg leuk om van zoveel mensen eens het hoofd erbij te zien! :j

Nou ben ik ontzettend benieuwd naar jou! Ik woon namelijk vlak bij jou dus wie weet ken ik je gezicht wel ergens van :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:09

NatasjavE schreef:

Jazeker! Ik heb ook heel 'lieve' mails/pb's ontvangen... en ik kan het dan soms ook niet laten om terug te reageren en ondanks dat ik niet scheld, zeg ik wel wat ik bedoel. Overigens vind ik het niet zo erg; soms is e.e.a. niet helemaal duidelijk en komen dingen in het topic anders over dan bedoeld, dus dan mag iemand me daar best op aanspreken of naar vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:10

StableDoor schreef:
Lente schreef:

Ik vind jou juist altijd zo'n leuk en grappig (en direct :P ) persoon! Dat is wel heel erg zeg, op Facebook lastig gevallen worden!

Dank voor het compliment :D Ik vind mezelf helemaal niet zo grappig :=
Ja, ik bedenk me nu dat ik ook via whatsapp wel eens ben lastig gevallen door iemand die ik in eerste instantie niet kende. Denk dat ik het deels ook over mezelf heb afgeroepen of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:12

Thesserd schreef:
Mooi, StellaMay :D

Haha Belle2000, wel eerlijk van je. Je was gewoon uit je slot geschoten? :+

Dat geloof ik niet eens :')
Ik was toen net 12 geloof ik en was het er helemaal niet mee eens. Dus had ik bedacht een mooie pb te sturen zodat andere bokkers zich er tenminste niet mee konden bemoeien :j
Leek mij wel slim omdat mijn argumenten niet zo heel goed waren *\o/*

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:14

Jeetje, dat mensen zich zo kunnen gedragen zeg :oo Ik krijg alleen maar pb's over mijn opleiding :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:16

Picasso schreef:
NatasjavE schreef:

Jazeker! Ik heb ook heel 'lieve' mails/pb's ontvangen... en ik kan het dan soms ook niet laten om terug te reageren en ondanks dat ik niet scheld, zeg ik wel wat ik bedoel. Overigens vind ik het niet zo erg; soms is e.e.a. niet helemaal duidelijk en komen dingen in het topic anders over dan bedoeld, dus dan mag iemand me daar best op aanspreken of naar vragen.

Ja verduidelijking ok.....of als iets heel erg of topic gaat.

Maar echt ruzie maken via PB..nee dat snap ik niet :o

Ik ben 1 keer echt boos geweest op bokt en als ik er aan terug denk denk ik dat was het heel niet waard(en zeker geen haat mail gestuurd naar die persoon)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:16

StellaMay; you're gorgeous! :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:17

Er zijn hier zoveel mooie mensen :wow:

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:17

Resistance schreef:
Waarover dan? 8)7

Dat is helemaal te kinderachtig voor woorden. :') Die persoon had een aantal posts in een topic al duidelijk niet goed gelezen, maakte er een compleet ander verhaal van. Ik vroeg vervolgens om wat opheldering bij ts, gaat die persoon zich daar mee bemoeien en gooide er weer verkeerde info doorheen. Dus ik gaf aan dat ze het reageren misschien beter aan ts over kon laten. Toen was ik dus een poedersuiker met teveel tijd. :D Maar ik had wel de primeur bij haar, zei ze. Vraag ik of ik daarmee nog iets heb gewonnen. Viel ook niet in goede aarde :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:18

StableDoor schreef:
Jeetje, dat mensen zich zo kunnen gedragen zeg :oo Ik krijg alleen maar pb's over mijn opleiding :')

Ik krijg vooral PB over of ik een paard te koop weet(en dan specifieker,...een Gelders Paard te koop weet.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:20

Sammie schreef:
Resistance schreef:
Waarover dan? 8)7

Dat is helemaal te kinderachtig voor woorden. :') Die persoon had een aantal posts in een topic al duidelijk niet goed gelezen, maakte er een compleet ander verhaal van. Ik vroeg vervolgens om wat opheldering bij ts, gaat die persoon zich daar mee bemoeien en gooide er weer verkeerde info doorheen. Dus ik gaf aan dat ze het reageren misschien beter aan ts over kon laten. Toen was ik dus een poedersuiker met teveel tijd. :D Maar ik had wel de primeur bij haar, zei ze. Vraag ik of ik daarmee nog iets heb gewonnen. Viel ook niet in goede aarde :')

:))

Meestal is het de moeite ook niet waard. Soms kan ik erom lachen, soms heb ik ook een kort lontje (iets met aangeboren temperament O:) ). Krijg de laatste tijd ook weer van die flauwe, kinderachtige pb's en ik heb besloten om maar niet meer te reageren. Helpt toch niks in dit geval.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:21

Wel jammer dat je niets had gewonnen Sammie.

Ik heb nog.nooit haat pbs gehad of andere random pbs. Wel stuur ik vaak een pb.als ik zie dat iemand jarig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:22

NatasjavE schreef:
StableDoor schreef:

Ik krijg vooral PB over of ik een paard te koop weet(en dan specifieker,...een Gelders Paard te koop weet.)

Oh ja, dáár ken ik jou van!!! Gelderse paarden en contact over een voshengst die bij ons op stal stond, toch??? Over paarden kopen wissel ik ook berichten met verschillende bokkers over en weer; ben actief op zoek naar een fijn dressuurpaard. Maar die pb's zijn meestal heel gezellig!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-06-16 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Stef_Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:24

Wat een leuk topic! Heeft mijn ochtend ziek op bed al goed gevuld...
Geen bekende bokker, maar voor de gene die het willen weten;
Afbeelding