Dat er mensen zijn die daar hun tijd mee verdoen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Thesserd schreef:Echt, krijg je haat PB's hier?Ik heb er laatst ook eentje gehad. Ingelijst natuurlijk. Ik was een grote poedersuiker
Superzoet dus
lieveli schreef:MarliesV schreef:Dat bekende bokker is toch altijd de vraag.
Sommige mensen zijn altijd zeer aanwezig op Bokt. Van veel posten tot een uitgesproken mening.
Ik denk dat je die wel onder bekende bokker kan scharen.
Grootste deel zal ergens tussen meelezer en BB inzitten vermoed ik.
Weet ook niet of het altijd positief is als je een BB bent.....
Ik krijg evenveel haatmail als liefdesmail wat dat betreft. Maar de BB'ers zijn voor mij over het algemeen heel leuk.
Lente schreef:Haatmails heb ik ook gehad ja. Maar dat was dan compleet persoonlijk.
Mijn vrouw is zelfs lastig gevallen op facebook door bokkers toen wij net wat kregen. Blijkbaar had ik nogal een reputatie en waren sommige anderen op hun tenen getrapt.
NatasjavE schreef:Haat PB's?????![]()
StableDoor schreef:Lente schreef:Haatmails heb ik ook gehad ja. Maar dat was dan compleet persoonlijk.
Mijn vrouw is zelfs lastig gevallen op facebook door bokkers toen wij net wat kregen. Blijkbaar had ik nogal een reputatie en waren sommige anderen op hun tenen getrapt.
Ik vind jou juist altijd zo'n leuk en grappig (en direct) persoon! Dat is wel heel erg zeg, op Facebook lastig gevallen worden!
Thesserd schreef:Mooi, StellaMay
Haha Belle2000, wel eerlijk van je. Je was gewoon uit je slot geschoten?
Picasso schreef:NatasjavE schreef:Haat PB's?????![]()
Jazeker! Ik heb ook heel 'lieve' mails/pb's ontvangen... en ik kan het dan soms ook niet laten om terug te reageren en ondanks dat ik niet scheld, zeg ik wel wat ik bedoel. Overigens vind ik het niet zo erg; soms is e.e.a. niet helemaal duidelijk en komen dingen in het topic anders over dan bedoeld, dus dan mag iemand me daar best op aanspreken of naar vragen.
Resistance schreef:Waarover dan?
Sammie schreef:Resistance schreef:Waarover dan?
Dat is helemaal te kinderachtig voor woorden.Die persoon had een aantal posts in een topic al duidelijk niet goed gelezen, maakte er een compleet ander verhaal van. Ik vroeg vervolgens om wat opheldering bij ts, gaat die persoon zich daar mee bemoeien en gooide er weer verkeerde info doorheen. Dus ik gaf aan dat ze het reageren misschien beter aan ts over kon laten. Toen was ik dus een poedersuiker met teveel tijd.
Maar ik had wel de primeur bij haar, zei ze. Vraag ik of ik daarmee nog iets heb gewonnen. Viel ook niet in goede aarde
NatasjavE schreef:StableDoor schreef:Jeetje, dat mensen zich zo kunnen gedragen zegIk krijg alleen maar pb's over mijn opleiding
Ik krijg vooral PB over of ik een paard te koop weet(en dan specifieker,...een Gelders Paard te koop weet.)