Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:OK, probleem is opgelost, hij heeft een korte hals. Ennuh, het is een Duitser, dus zou dat helpen?
Traiectum schreef:Oeioei Pauline, toch geen medische experimenten en kleine groene mannetjes hè! Of waren het naweeën van de aardbeving in Virginia?
Iemand nog ideetjes voor de westernruiters onder ons? Bedoel, heb al fijne scherpe prikkers, kan er een flink scharenbit inhangen en met twee jaar al op gaan zitten, maar hoe krijg ik die kop op de goede plek? Slof ed werkt niet, knol moet niet in de krul. Knol moet met neus gestrekt omlaag.
Zou een dekenrek wat zijn?
Cryssie schreef:rien10 schreef:OK, probleem is opgelost, hij heeft een korte hals. Ennuh, het is een Duitser, dus zou dat helpen?
Jammer dat ie Duitser is, maar als ik mij niet vergis zit in Toot ook Duits bloed (Trakhener???)
Goed jouw peerdje kan dan voor Totilas doorgaan. Hoe zit het met verven? Wel hoogglans gebruiken hoor! Geen mat. En een goede paardenharen kwast. Geen varkenshaar want dat is slecht voor hun huidje. Nog een tip: never nooit geen spuit gebruiken, heel erg slecht! Ten eerste moet je de ogen dichttapen en als je de tape na het verver afhaalt dan doe je het paardje vreselijk veel pijn want je trekt ook de wimpers mee. Nee gewoon lekker met de kwast. Ook geen roller gebruiken, want dan kom je niet op alle plekken.
En als je je paardje eerst laat oefenen op brandende kolen, moet je zien hoe hij zijn benen optilt! Daar mag Toot wel jaloers op zijn.
Rien10, schrijf je maar alvast in voor de Wereldkampioenschappen en de Olympische Spelen. Beloof mij alsjeblieft, laat jouw paardje in Nederland blijven wat![]()
![]()
Paul S. je ook aanbiedt.
Ik blijf je grootste fan![]()
rien10 schreef:OK, probleem is opgelost, hij heeft een korte hals. Ennuh, het is een Duitser, dus zou dat helpen?
svdijk86 schreef:rien10 schreef:OK, probleem is opgelost, hij heeft een korte hals. Ennuh, het is een Duitser, dus zou dat helpen?
Heeft ie ook een zwarte snor en zwart haar?
(oh mijn god wat flauw)
En daarbij zitten we toch al in het KippenHok (offtopic) en TS had niets met kabouters dus misschien
wel interessant als het weer eens over iets anders gaat
(we proberen de incognito kabouters te verwarren meiden)