Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chann schreef:Waarom wél gelukkig?Ik zeg toch niet dat je je dronken met zuipen en elke jongen op z'n bek moet pakken of iets
Vraag me alleen af waarom je er blíj mee bent dat je nog niet ontgroend bent. Tuurlijk, je hoeft er absoluut niet verdrietig om te zijn en je bent ook nog harstikke jong (ik was zelf bíjna 16
) , maar ik zie ook geen reden om er echt blij om te zijn?
Colorado schreef:Nevony schreef:Dat had ik ook de eerste keer hoor, dat ik het gevoel had dat ik op mijn bek gepakt werd echt opeens zo van
''En toen stak hij zijn tong in der mond''
Dat was zóooo mooi

Shanna schreef:Ik vind de eerste zoen met een nieuwe ''partner'' ook altijd wel spannend, die zet durf ik dan ook nooit te zetten maar laat ik aan de jongen over
Was op zich best lekker. Cynn_x Pagina 24 schreef:Nou... helemaal geslaagd was het niet.![]()
Lees: ik was heel erg gestresst en druk om wat dingen, het was midden in de gang, de bel ging bijna, en ik was bezig met iets te zoeken toen me vriendje me opeens op me bek pakte. Ik stond echt zo:WTF? Weet je wel
![]()
*shame*
Echt vlak daarna ging de bel en kwamen er opeens mensen de hoek om en stopte we al gauw weer.
Dus helemaal geslaagd was het niet.. Maar vies kon ik het eigenlijk niet noemen hoor.![]()
![]()
Vorige week woensdag had ik met iemand gezoend, die mn hele gezicht ongeveeer onder had gekwijlt, dus dat was niet echt geslaagd. Ik heb hem gisteravond een herkansing geven en toen was het echt lovely
) toen ik wat jonger was.

), maar uiteindelijk was ik helemaal in heaven.
Benieuwd hoe hij kuste, wie zette de eerste stap en hoe was de reactie achteraf haha.