purny schreef:Westhof schreef:Kwam net op Insta tegen dat er een Sunnery Jeune (meisje) is geboren
Raak geschoten in juni?
Geboren of raak geschoten denk ik altijd bij namen als April en June
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JorineV schreef:Westhof schreef:4 broertjes: Tij, Gib, Mo en Clé
Op zich oké als afkortingen, maar dit zijn dus de volledige namen_Karlijn schreef:Klinkt als een vernieuwde toonladder
Zusjes heten vast Fay, Vie, Sil en Do
different1 schreef:Bijzondere dubbele voornamen die volgens de Nederlandse voornamenbank werkelijk zijn gegeven...![]()
Comfort-Kate, Bliss-Blitzer, Elle-Wijntje, Bibi-Del, Guy-Porsche, Chardonay-Sebahad, Jezus-Maria, Man-Fuk, Dong-dong, Ocean-Pearl, She-Cutie, Fuk-Hoi, Valentino-Love, Godspower-Iyklee, Ho-Ho, Kleopatra-Antonanette, My-son, Yo-Willy, Tietje-Trijntje, Zorro-Banderas, Queen-Blessing
different1 schreef:Bijzondere dubbele voornamen die volgens de Nederlandse voornamenbank werklijk zijn gegeven...![]()
Comfort-Kate, Bliss-Blitzer, Elle-Wijntje, Bibi-Del, Guy-Porsche, Chardonay-Sebahad, Jezus-Maria, Man-Fuk, Dong-dong, Ocean-Pearl, She-Cutie, Fuk-Hoi, Valentino-Love, Godspower-Iyklee, Ho-Ho, Kleopatra-Antonanette, My-son, Yo-Willy, Tietje-Trijntje, Zorro-Banderas, Queen-Blessing
Friesfanaat schreef:Tiggs schreef:Ik vroeg me laatst af hoe Anky en Sjef het voor elkaar gekregen hebben om Janssen als voornaam goedgekeurd te krijgen?
Verder die namen hierboven: Del? Fuk-Boi?
Een gedachte hoor, heb verder niet gezocht. Maar heeft Yannick niet gewoon beide achternamen van zowel pa als ma?