Op dezelfde pagina kwam ik Mae June tegen, die ik laatst al noemde, dat is toch ook niet leuk voor later, als het kind veel met Engelssprekende mensen te maken heeft voor werk bijvoorbeeld, of wil emigreren?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AaronYve schreef:Mee eens Marjon![]()
Uit ouders van nu:
Leentje: ‘Toen de geboortekaartjes waren verstuurd, belde een collega die vroeg of ik wist wat zilvervisjes waren. Mijn dochter heet Silver Visser.’
Flying_Angel schreef:AaronYve schreef:Mee eens Marjon![]()
Uit ouders van nu:
Leentje: ‘Toen de geboortekaartjes waren verstuurd, belde een collega die vroeg of ik wist wat zilvervisjes waren. Mijn dochter heet Silver Visser.’
Ik lees die berichten ook altijd. Was ook een heel bijzondere naam bij met een belachelijke schrijfwijze. Moeder: ‘Niemand heeft deze bijzondere naam.’
Joh?!![]()
_Nadia_ schreef:Febe is in Belgie normaal (tenminste in de tijd toen mijn 3de geboren werd)
Zora vind ik ook geen nare naam eigenlijk.
_Karlijn schreef:Ik kwam het geboortekaartje van Poppy op een (Nederlandse) Instagrampagina tegen. Dat is leuk in een Engelstalig land, echt typisch Brits volgens mij. Maar in Nederland....![]()
Op dezelfde pagina kwam ik Mae June tegen, die ik laatst al noemde, dat is toch ook niet leuk voor later, als het kind veel met Engelssprekende mensen te maken heeft voor werk bijvoorbeeld, of wil emigreren?!