Vorig weekend waren we bij vrienden aan het eten. We hadden als nagerecht aardbeien en een spuitbus slagroom. Nu kan een van mijn katten net zo snel de slagroom uit de spuitbus eten als je het er uit kan spuiten. (niet zo goed voor de kat, I know, maar dat terzijde)
Dus ik zeg met mijn stomme hoofd; "Echt knap hoor, net zo snel kunnen slikken als je kan spuiten..."
Iedereen lag onder de tafel....
Een vriendin van mij ging jaren geleden met school naar Londen. Ze zat daar met een ander meisje in een gastgezin. Ze werden door die mensen opgehaald en in de auto mochten ze een sigaretje roken. Maar mijn vriendin wist niet wat ze met het as moest doen. Dus ze draait het raam een stukje open en probeert het naar buiten te gooien. Maar het as komt terug de auto in waaien. Dus op haar beste engels spreekt ze de mensen aan: "excuse me, but my ass is flying everywhere" ....

Ik had een tijd terug een mondeling tentamen en ik was met een vriendin aan het bespreken dat dit wel erg goed voorbereid moest worden. " anders klemt ie je l*l" Ze lag helemaal in een scheur. Ik bedoelde: "anders l*lt ie je klem...."

.

) maargoed, ook de lijst van 5hD werd nagekeken, en ook daar stond ik niet bij. Ik snapte er niks meer van, want ik meen echt al heel het jaar dat ik in 5hC zit. Blijkt gewoon dat ik heel het jaar al in 5hB zit. Dus ik heb gewoon al het hele jaar op elk SE en elk pw de verkeerde klas geschreven.. Oeps
Iedereen ging plat
Ze vertelde in de klas: 'Tja, ik voel me k.u.t'