Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarahlou

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:11

Erg leuk topic dit!

Vorig weekend waren we bij vrienden aan het eten. We hadden als nagerecht aardbeien en een spuitbus slagroom. Nu kan een van mijn katten net zo snel de slagroom uit de spuitbus eten als je het er uit kan spuiten. (niet zo goed voor de kat, I know, maar dat terzijde)

Dus ik zeg met mijn stomme hoofd; "Echt knap hoor, net zo snel kunnen slikken als je kan spuiten..." Nagelbijten / Gniffelen
Iedereen lag onder de tafel....

Een vriendin van mij ging jaren geleden met school naar Londen. Ze zat daar met een ander meisje in een gastgezin. Ze werden door die mensen opgehaald en in de auto mochten ze een sigaretje roken. Maar mijn vriendin wist niet wat ze met het as moest doen. Dus ze draait het raam een stukje open en probeert het naar buiten te gooien. Maar het as komt terug de auto in waaien. Dus op haar beste engels spreekt ze de mensen aan: "excuse me, but my ass is flying everywhere" .... Haha!

Ik had een tijd terug een mondeling tentamen en ik was met een vriendin aan het bespreken dat dit wel erg goed voorbereid moest worden. " anders klemt ie je l*l" Ze lag helemaal in een scheur. Ik bedoelde: "anders l*lt ie je klem...."

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:16

Ik net ook weer lekker blond..
vriend van mij woont klein stukje verder op van waar ik nu ben..

zeg ik: Regent en omweerd het daar ook?
Hij: Nee! stralend zonnetje!
ik: echt??
Hij: nee man natuurlijk niet..

Ow ik herinder me nog een..

Ik was met mijn 2 oppas kindjes en hun ouders naar mijn paard..
komt een meisje naar mij toe en wijst naar buiten:

Zij: wie zijn dat!?
Ik: Mijn oppaskindjes..
Zij: Wat die grote volwassen man daar is dat jou oppaskindje!

Ik dacht dat alleen mijn oppas kindjes daar liepen maar hij stond er bij Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:47

sarahlou schreef:
Erg leuk topic dit!

Vorig weekend waren we bij vrienden aan het eten. We hadden als nagerecht aardbeien en een spuitbus slagroom. Nu kan een van mijn katten net zo snel de slagroom uit de spuitbus eten als je het er uit kan spuiten. (niet zo goed voor de kat, I know, maar dat terzijde)

Dus ik zeg met mijn stomme hoofd; "Echt knap hoor, net zo snel kunnen slikken als je kan spuiten..." Nagelbijten / Gniffelen
Iedereen lag onder de tafel....

Een vriendin van mij ging jaren geleden met school naar Londen. Ze zat daar met een ander meisje in een gastgezin. Ze werden door die mensen opgehaald en in de auto mochten ze een sigaretje roken. Maar mijn vriendin wist niet wat ze met het as moest doen. Dus ze draait het raam een stukje open en probeert het naar buiten te gooien. Maar het as komt terug de auto in waaien. Dus op haar beste engels spreekt ze de mensen aan: "excuse me, but my ass is flying everywhere" .... Haha!

Ik had een tijd terug een mondeling tentamen en ik was met een vriendin aan het bespreken dat dit wel erg goed voorbereid moest worden. " anders klemt ie je l*l" Ze lag helemaal in een scheur. Ik bedoelde: "anders l*lt ie je klem...."

ROFL ROFL ROFL Dat is geweldig! ROFL

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:52

Deze week er een paar gehad..

Met familie, toen we een ijsje aan het eten waren:
Ik: Oh, dat is koud!
Oom: Jij heb je haarkleur ook niet mee hé.

En ja, ik ben blond Clown .

Op school, toen ik een wortel pakte:
Ik: Die dingen zijn echt oranje!
Lara: Goh!

Oeps Nagelbijten / Gniffelen

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:20

Vandaag had ik echt een domme. Clown We moesten met gym dansen, en ik wou tegen een meisje zeggen: Je moet je rug hol maken.
Wat zeg ik: Je moet je hol rug maken. Huilen van het lachen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:25

Huilen van het lachen Geweldig *LOL*

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:33

Ik had net weer een blonde opmerking, ik was post aan het sorteren en een straatnaam was niet volledig, ik zo mam, welke straat kan dit zijn? (hofstraat, kan er maar 1 zijn), mijn ma zo ja ik neem aan de hofwijkstraat he, ik zo, ja maar er is toch ook iets van een "t hoffstraat? Mijn ma zo, ja in etten leur, daar woont .. (een gast die mij leuk vind). Ik zo owjah tuurlijk oliebol, maar in breda zit toch ook zo'n straat? Die daarop lijkt? Blond

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:35

Had er vandaag 1.
Ik zat erg met mijn hoofd bij de paarden.
Maar fluisterde ook iets tegen mijn vriendin die naast me zat.
Maar toen vroeg een klasgenoot wat ik nou tegen haar zei.
Dus ik wilde zeggen: Dat is gewoon iets tussen ons twee.
Maar ipv daarvan kwam eruit :
Dat is tussen ons paarden Tong uitsteken

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:58

- Zo gras als groen
- Oh flauw je val ?

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:19

Vroeger ging mn pa een nieuwe auto kopen. En dat was een smaragdgroene.
Dus mn tante vraagt zo aan mij: Wat voor een kleur heeft de nieuwe auto?
Antwoord: Zalm-groen Clown

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:20

Whaha ja, opweg naar een volleybalwedstrijd zijn er twee leukerds voorbij gekomen.

*Wij komen langs een grote weide met koeien*
Vriendin: Kijk, daar zijn koes!!
XD

*Vriendin kijkt achterom en zegt:*
Hee, er fietst een auto achter ons.

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:01

Bij informatica:
Meneer: 'Is er een programma waar jullie hier op school mee hebben gewerkt wat jullie thuis niet hebben?'

'Euh Windows 98 meneer' Tong uitsteken

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:07

miek140 schreef:
Vroeger ging mn pa een nieuwe auto kopen. En dat was een smaragdgroene.
Dus mn tante vraagt zo aan mij: Wat voor een kleur heeft de nieuwe auto?
Antwoord: Zalm-groen Clown

ROFL

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:11

ik heb 'm net in een ander topic gezet (over dat radio 538 winnen) en bedacht me, dat dat hier ook wel zou passen

Citaat:
ik heb ooit eens wat bij TMF gewonnen kwam ik ook live aan de telefoon in de studio... Alleen dat was écht onwijs... genant... want vroeg ze zo (miljuschka toen, die vj) ''en wat heb jij tegen de hitte gedaan vandaag?'' en ik verstond het niet dus ik zo 'watblief?' (schijnt nogal limburgs te zijn Tong uitsteken) ze schoot ook spontaan in de lach, zegt 't nog een keer en ik verstond het nóg niet, en ik durfde niet nog een keer watblief te zeggen. Dus ik uh uh... toen zei ze van... 'ik zal 't anders zeggen, wat heb je ter verkoeling gedaan vandaag' ik 'oh.. in het zwembad gezeten' dus zij van 'bij je thuis' ik 'ja' en zij 'oh kun je dat hier niet naartoe brengen?' ik 'nee' zij 'hoezo niet?' ik 'want er zit water in' Huilen van het lachen ROFL Dat was zóoooooooo erg.... ik was blóednerveus... en weet ik veel wat... dat was écht heeeelll ernstig Koe

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:09

'Ohh het gras is geschoren!'
Ipv gemaaid Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Suus__ op 16-05-08 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:13

.
Laatst bijgewerkt door x_Jeanine_x op 16-05-08 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:18

Njen schreef:
Ik had net weer een blonde opmerking, ik was post aan het sorteren en een straatnaam was niet volledig, ik zo mam, welke straat kan dit zijn? (hofstraat, kan er maar 1 zijn), mijn ma zo ja ik neem aan de hofwijkstraat he, ik zo, ja maar er is toch ook iets van een "t hoffstraat? Mijn ma zo, ja in etten leur, daar woont .. (een gast die mij leuk vind). Ik zo owjah tuurlijk oliebol, maar in breda zit toch ook zo'n straat? Die daarop lijkt? Blond

Zit t hofstraat in etten-leur Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:18

x_Jeanine_x schreef:
tijdje terug werkbespreking gehad, hebben we het er over van als er brand is enzoo...

zeg ik kei droog, maar wat nou als er op zondag brand is...

iedereen lag helemaal in eeen deuk, zat niet helemaal meer op te letten...

Snap het niet? Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:25

nobillity schreef:
Njen schreef:

Zit t hofstraat in etten-leur Tong uitsteken

Van 't hoffstraat dan Haha! De enige straat die ik daar ken Nagelbijten / Gniffelen

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:43

Gisteravond hadden wij op school LSDfeest. Je moest je leerlingenpas meenemen, zodat ze zeker wisten dat jij examenleerling was en dus binnen mocht. Natuurlijk vergeet ik mijn leerlingenpas mee te nemen.. (is echt altijd zo ROFL ) Dus ik moest mijn naam zeggen, en zeggen in welke klas ik zat. Ik zeg mooi, 5hC. Dat vrouwtje op die lijst zoeken, maar ik stond er dus niet op.. Dus ik zeg, ehh 5hD dan? (erg geloofwaardig kwam ik al niet meer over, geen leerlingenpas en niet weten in welke klas je zit.. Schijnheilig ) maargoed, ook de lijst van 5hD werd nagekeken, en ook daar stond ik niet bij. Ik snapte er niks meer van, want ik meen echt al heel het jaar dat ik in 5hC zit. Blijkt gewoon dat ik heel het jaar al in 5hB zit. Dus ik heb gewoon al het hele jaar op elk SE en elk pw de verkeerde klas geschreven.. Oeps Huilen van het lachen

Zo heb ik wel vaker blonde uitspraken..
Mieke zei ja van 6.00 tot 12.00 is ochtend, van 12.00 tot 18.00 is middag van 18.00 tot 24.00 is avond en van 24.00 tot 6.00 is nacht.. Is ze klaar zeg ik heel droog; 'ja dan kom je toch nooit aan de 24 uur?' tja Huilen van het lachen

Gister bij het werken, werk in de supermarkt en dan moeten we de oude vracht (wat niet meer in het schap paste de dag ervoor) controleren. Kijken of het nu wel past. Je moet dan kaartjes voor het schap doen, met hoeveel je nog over hebt. Degene met wie ik aan het werken was zei ja doe er maar een kaartje van 2 bij. Zeg ik: ow ik heb net een kaartje van 1 uit mijn kont gepakt.. ehh ik bedoel uit jouw zak! ehh nee uit mijn kontzak Bloos Iedereen ging plat Huilen van het lachen

En zo heb ik er nog veeel meer ben ik bang Nagelbijten / Gniffelen

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:51

Tjaa.. met aardrijkskunde het hebben over permafrost Sigaar

Die lerares: Ja, dat lijkt op een ander woord, maar daar hebben we het niet over.
Klas gaat zachtjes praten
Ik roep net even te hard: *PERMAFROST!

Vork

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:57

A_Fotografie schreef:
Tjaa.. met aardrijkskunde het hebben over permafrost Sigaar

Die lerares: Ja, dat lijkt op een ander woord, maar daar hebben we het niet over.
Klas gaat zachtjes praten
Ik roep net even te hard: *PERMAFROST!

Vork

ik snap deze niet eigenlijk...of... moet dat * een s voorstellen Clown

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:14

RianneH schreef:
Ik heb ook regelmatig stomme uitspraken, (gelukkig) schiet me nu alleen niets te binnen.

Mijn nicht vertelde wel eens wat ze uit had gehaald in een godsdienst les:

Mijn nicht had een goddienstlerares die nogal depri was.. Die deelde ook alles met haar leerlingen, die er totaal geen behoefte aan hadden Knipoog Ze vertelde in de klas: 'Tja, ik voel me k.u.t'
Zegt lotte(=nicht): 'dan moet u uw hand uit uw broek halen'

Heel fout, maar zie het helemaal voor me wanneer iemand zoiets zegt.

bwahahahaaaaaa deze is echt brutaal ROFL

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:15

heerlijk al die opmerkingen Afbeelding Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:52

sarahlou schreef:
Erg leuk topic dit!

Veeg me op Huilen van het lachen