Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gelukkig vond ze 't niet heel erg
Kayuna schreef:Ik weet er ook nog een van toen ik klein was.
Mijn moeder was boodschappen aan het doen met mij,
staat ze maandverband te zoeken.
Ik zo; Mama! Neem die, met die vleugeltjes! (die met flapjes aan de zijkant)
Zon jongen die aan het vullen was: Pas maar op, straks vliegt je mama nog weg!
Ik was er wel stil van
had er dus al iemand opgenomee..
ruth91 schreef:hahahaha, jaa, ik werk ook in een soort van callcenter..
ik had een oude man aan de lijn die geloof ik een beetje dement was.. hij vroeg steeds: "waar beld u eigelijk voor?" en na twee tellen weer: "waar beld u eigelijk voor? "
nadat ik had opgehangen vertelde ik het aan een van mn collega's.
ondertussen had ik het nummer van de volgende klant al gedraaid. nadat ik een paar ik achterelkaar tegen mijn collega zei: "waar beld u eigelijk voor?" "waar beld u eigelijk voor?" hoorde ik aan de andere kant van de lijn: "ja, dat vraag ik me ook wel eens af.."had er dus al iemand opgenomee..
![]()
ik schaamde me DOOD
Myrdal schreef:Ik werkte bij een energiebedrijf en er klopte iets bij een bepaalde klant niet met de meterstanden. Dus hadden we een meteropnemer extra langs gestuurd. Nadien belde de klant nog een keer op. Ik nam op, mevrouw was helemaal blij dat er nog iemand langs was geweest, want dat was het huis van God en het was belangrijk dat alles in orde was, want Jezus zou binnenkort terug komen op aarde en juist daar in dat huis. Het enige wat ik uit kon brengen was: "Ja, dan is het zeker belangrijk dat we de juiste meterstanden hebben"
Ik werk zelf ook bij een energiebedrijf, en je krijgt me soms rare verhalen te horen van klanten
Zazoo schreef:zo'n telefonisch verkoper: ''mag ik je vader of moeder spreken?''
''ja is goed, moet je wel ff een ander nummer bellen....''

Echt, sommige mensen... 
bedoelde dus i-netten en tv kijken