Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maris89 schreef:Bluh kom er net achter dat de naam die ik zo leuk vind al voorkomt in mijn familie. Mijn neef zijn dochtertje. Dus nu nog meer opzoek naar een leuke meiden naam!
Xanthippe schreef:Maris89 schreef:Bluh kom er net achter dat de naam die ik zo leuk vind al voorkomt in mijn familie. Mijn neef zijn dochtertje. Dus nu nog meer opzoek naar een leuke meiden naam!
Dat is toch ver genoeg weg om daar niet naar te moeten kijken?
Of dat vind ik toch.
Eigen neven of nichten of beste vrienden ofzo vind ik zelf not done, maar de dochter van een neef kan wel volgens mij.
Of het moest zijn dat je die elke week 3x ziet? Lijkt me echt geen probleem als je ze maar 3x op een jaar ziet.
Rudina schreef:Voor een meisje hebben wij bijna zeker een naam, voor een jongen zou ik het echt niet weten.
We wachten eerst de geslachtsbepaling echo wel af, misschien is het wel een meisje dan is het probleem meteen opgelost.
Vind het een super leuke naam Verootje!
Rudina schreef:Voor een meisje hebben wij bijna zeker een naam, voor een jongen zou ik het echt niet weten.
We wachten eerst de geslachtsbepaling echo wel af, misschien is het wel een meisje dan is het probleem meteen opgelost.
Vind het een super leuke naam Verootje!
Elicious schreef:Ik heb een neef met een heel bijzondere en mooie (vinden wij) naam. Ik zie of spreek hem eigenlijk nooit, maar hij woont in hetzelfde dorp en het voelt super ongepast om ons kindje (mocht het evt een jongen zijn) zo te noemen.
Ik heb nog even getwijfeld of ij hem zou vragen of hij er bezwaar tegen zou hebben.. maar ik doe het toch niet. De naam is echt te uitzonderlijk hiervoor
IJsco_Love schreef:Gefeliciteerd verootjoo!
Leuke naam! Vond ik ook altijd leuke jongens naam, maar ja, mijn man heet zo en ik vind afschuwelijk als je je kind naar zijn vader vernoemd en senior en junior krijgt