ik keek naar de vijver en zag de oranje vis zwemmen en zeg vervolgens:
kijk daar fietst die vis!
waarna mn vriendin helemaal dubbel lag en nog geen minuut erna zei zij:wat knap zeg dat die fiets kan vissen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

waarna mn vriendin helemaal dubbel lag en nog geen minuut erna zei zij:
Snoop_fan schreef:Hier ziet nog zo'n Prullenbak-wasmand :p
... Sokken in de prullenbak doen
...
Toen kwamen ze ook echt niet meer bij. Dat is echt een fout geweest die ik nooit meer zal maken!
Dus mn zus zegt: 'Ja ik was in Spanje, en een vriendin van mij wilde gewoon écht niet naar de wc. Die zat aan het einde van de week helemaal verstopt!'

Was eruit voor ik het doorhad.
.
.

lottehorse schreef:Ik perongeluk net..
heb mijn oma aan de telefoon en die is dement.
Ze wou mijn moeder hebben dus ik zou er wel even door verbinden
Ik: Oma ik verbind u nu even door dan hoor je even niks en lijkt het net alsof er is opgehangen maar mijn moeder neemt dan zo de telefoon beneden op
Oma: Goed hoor!
Druk ik op het verkeerde knopje en valt de verbinding weg:')
nu staat mijn oma nog steeds met de telefoon in haar handen en ik gok dat ze die voorlopig ook nog niet los gaat laten
arme oma
lottehorse schreef:Ik perongeluk net..
heb mijn oma aan de telefoon en die is dement.
Ze wou mijn moeder hebben dus ik zou er wel even door verbinden
Ik: Oma ik verbind u nu even door dan hoor je even niks en lijkt het net alsof er is opgehangen maar mijn moeder neemt dan zo de telefoon beneden op
Oma: Goed hoor!
Druk ik op het verkeerde knopje en valt de verbinding weg
nu staat mijn oma nog steeds met de telefoon in haar handen en ik gok dat ze die voorlopig ook nog niet los gaat laten
arme oma
Leg eens uit?? kan toch dat het met 2 personen 1.20 is, en met 1 persoon 1 euro??? (misschien word dit de domste opmerking die ik ooit gemaakt heb; ben ik gelijk ontopic...)
[/quote] 
Ook zij heeft heel vaak van die acties

"
dus dat bedoelde ik maar het kwam er nogal raar uit
). 
Koekoek Koekoek!"