Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaiya

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:54

K_im schreef:
Ik vond dit ook een knap banketstaaf opmerking van mijn pa;
Mijn broer heeft een kaakoperatie ondergaan. Nu zijn zijn kaken aan elkaar gezet, en heeft ie een kier van ong. 1 cm waar eten tussendoor moet.
Omdat ie nu niet zo veel kan eten is ie in 1 week meer dan 6 kg afgevallen.
Ik heb overgewicht en mijn vader zei net tegen mij; Weet je.. We laten jij kaken ook aan elkaar schroeven.. Verdrietig Ik voelde me op dat moment echt zwaar beledigd.

Later zei die ook nog dat hij serieus was, en er van de week met mijn moeder over gaat praten Bloos! Sorry?

Dat had ik mijn vader dus echt niet laten zeggen, dan was ik zo godsgruwelijk kwaad geworden dat hij voortaan nooit meer commentaar op me had durven geven. Bloos

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:55

Daar ben ik jammer genoeg te verlegen voor. Ik durf gewoon niet boos te worden op mijn pa...

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:57

Dan word 't tijd dat je voor jezelf opkomt.
Lijkt me niet echt geweldig voor je zelfbeeld wanneer je vader zo over je spreekt.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:40

Vertel me hoe.. Ik weet dus echt niet hoe ik dat ooit kan veranderen.. En nee.. het werkt niet echt mee..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:48

Jeetje K_im, laat jij je dat door je eigen vader zeggen? Scheve mond

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:58

'Pa, dat vind ik een k.topmerking van je" of "kijk eens naar je eigen luifel' of 'ik word tenminste niet kaal' . Clown

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:00

Eh... Dat eerste zal ik er niet uitkrijgen. Mijn pa is zelf al ruim 10 kg afgevallen. En hij wordt niet kaal

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:02

Tja, dan houdt het op. Maar zeggen dat je het niet leuk vind als hij dat zegt moet gewoon kunnen. Hij zal het ook niet leuk gevonden hebben toen hij die 10kg nog wel had.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:03

dat ik het niet leuk vond heb ik gezegt, maar daar trekt ie zich niet echt iets van aan Maar ik kan wel tegen een stootje.. het eerste uur zit ik er mee, maar nu kan het me niet echt schelen. Ik weet wie het zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:19

Ik was ooit eens in een discotheek, komt er een vent op me af en vraagt: Mag ik wel jouw vliesje breken???, Ik heb hem een knietje gegeven Knipoog

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:27

Gaaaap zo dan!

ik had zijn vliesje gebroken en niet met liefdadigheid

ik sta versteld van sommige opmerkingen hier hahaha
vooral die ene van dat meisje wat vroeg waarom papa steeds die vrouw mee naar huis nam als mama er niet was Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:38

DresslOver schreef:
geweldig topic dit!

Ik heb ook ooit zoiets te had, ik ben wel vaker lomp en niet zo tactisch in mijn uitspraken, een behoooorlijke flapuit ook. Maar dit is de eerste die ik me herinner..

Zoals ieder kind had ik als 4 jarige ook de `waaroooom` fase, waarna de ´ik weet waaroooohoomm´ fase volgde.

Zo zaten wij op een verjaardag, en daar was een behooorlijk dikke vrouw, zij zat een taartje te eten en ik zeg tegen haar: ´Ik weet waarom jij zoveel taartjes eet..!! ` ´ohjaa?´ zegt ze. ik meteen: ´Ja, omdat je zoo dik bent!´

Omgekeerde logica ook, maargoed, kleine kids he, maar in ieder geval de vrouw was behoooooooorlijk boos op me, en de verjaardag verliep ook niet zo soepel meer Lachen

Ooooooo hahhaha!

Zo heb ik vroeger een keer tegen mijn moeder gezegd: "Mama, wat is die mevrouw dik he..." Maar uiteraard zo dat mevrouw het horen kon... Mijn moeder schaamde zich dood... Knipoog

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:25

Mijn broer was vroeger ook zo een fijn kind. Hij was superman aan het spelen. Op een gegeven moment viel hij van zijn hoogslaper af en had nogal last van zijn arm. Dus mijn vader met hem naar de dokter toe. Vraagt de dokter aan hem van hoe komt het dat je last hebt van je arm. Zegt mijn broer doodleuk'' Ja dat heeft mijn vader gedaan''.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:28

Dat is l*llig voor je vader Bloos! *LOL*

Mijn broertje is licht verstandelijk gehandicapt, hij komt nu in een fase dat hij alles zegt wat hij ziet. Hij kwam een vrouw tegen, zegt hij: mamma, dikke mevrouw.
Wij negeren dat allemaal maar, maar dan zegt hij het dus nog een paar keer totdatie door heeft dat we m gehoort hebben Haha! Nagelbijten / Gniffelen
Zo heeft hij dat ook al met een man gezegt die een kale kop had, en we zijn 2 kleine mensen tegen gekomen in de dierentuin Bloos

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:41

Eigenlijk geen lompe opmerking, maar wel zo grappig dat ik hem toch met jullie wil delen:

We waren vanavond uit eten, ik met mijn vriendin, vader, zus, zwager en hun twee kids van 1,5 en 3,5 jaar. Nou zaten we vanwege het gezelschap niet-roken, maar mijn vriendin en ik roken wel. Wij tweeen op een gegeven moment naar buiten om te roken, de oudste van mijn zus vind dat machtig interessant en ging dus met ons mee.

Tijdens onze afwezigheid kwam een serveerster de borden ophalen, en vraagt aan mijn zus of het bord van de oudste ook mee mag. Waarop mijn zus antwoord "Ja hoor " en meteen daarop ter verklaring van zijn afwezigheid "Hij is mee roken".

Ze vertelde dat toen wij terugkwamen, ik heb me rotgelachen Haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:50

men moeder onlangs, ik toonde een foto van mij en men paard op in zijaanzicht
moeder: jij bent toch ook een paling hé
ik: dank je Scheve mond
zij: ma nee, ik bedoel gewoon dat je veel slanker toont dan da je in het echt bent
ik: No Cheer

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 22:06

Duhelo schreef:
men moeder onlangs, ik toonde een foto van mij en men paard op in zijaanzicht
moeder: jij bent toch ook een paling hé
ik: dank je Scheve mond
zij: ma nee, ik bedoel gewoon dat je veel slanker toont dan da je in het echt bent
ik: No Cheer

Mam, nog een opmerking en we vallen in een depressie... Nagelbijten / Gniffelen

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:33

M'n zus had een leuke: 'We hebben hetzelfde gezicht, alleen jij zit erop. Haha!'
Pas toen d'r vriend, mijn vriend en ik in een deuk lagen kwam ze erachter waarom, ze had net zichzelf afgezeikt. Haha! Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:43

Ik tegen een vriendin, er zit iets op je hoofd? Ohnee het is je haar Rolleyes Clown

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:49

@K_im - Misschien zoiets als: "Zullen we jouw kaken ook eens dicht laten schroeven? Komt er tenminste niet meer van die onzin uit." Maar ik snap het als je zoiets niet durft te zeggen. Wat gemeen van hem zeg!

Hahaha doet me ineens denken aan een opmerking van toen ik nog klein was. Mijn vader en ik zaten in de wachtkamer bij de dierenarts en er was een man in een roze overhemd die nogal veel en hard praatte. Mijn vader kende hem via het werk van mijn moeder. Net toen het eindelijk even stil was in de wachtkamer vroeg ik aan mijn vader: "Pap? Waarom praat die roze meneer zo hard?" Ik geloof niet dat die 'roze meneer' dat zo leuk vond. Vooral niet toen bleek dat de rest van de wachtkamer het wel met me eens was Haha!.
Laatst bijgewerkt door Flor op 15-08-07 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:52

haha wat zitten er weer goeien tussen.. Ik heb gelukkig de afgelopen tijd niet echt meer aparte/ lompe opmerkingen gemaakt Nagelbijten / Gniffelen *klopt af*

@ Flor: dat zou een goeie wezen, zo iets zou ik meteen terug kunnen zeggen Schijnheilig

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:56

@Maysie - Ik ook. En waarschijnlijk niet zo netjes als dat ik het nu zeg. Meer iets als "Hoeven we eindelijk niet meer naar dat gezeik van jou te luisteren."

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:03

Ik maakte zelf een keer een lompe opmerking bij een vriendin thuis.
Was ook alweer een tijdje geleden.
Ik at toen onverwachts mee en die moeder was heel secuur de aardappels aan het verdelen.
Toen zei ik : "Jeetje het lijkt hier wel een weeshuis". Vork
Nou die hele familie schoot me toch in de lach.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:07

Toen ik klein was kon ik er ook wat van Haha!
Mijn moeder had wat gekocht bij de Hema en had al afgerekend toen ik bij haar kwam staan. Ik had niet gezien dat ze al had betaald dus ik riep bij het uit de winkel lopen nog even heel tactisch:

"Mam, waarom steel je die kleren? Je hebt niet eens betaald!"

Mijn moeder schaamde zich dood Haha! Haha!

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:13

Ik trots toen ik mijn rijbewijs had (keurig op mijn 18e) Kom ik aan op stal komt er een vrouwtje helemaal geschokt en wit op me af. Hoe ik het in mijn hoofd haalde te gaan autorijden dat mijn ouders dat goedvonden onverantwoord. Kan ik dan niet gewoon wachten andere mensen in gevaar.
Ik: 'uhm.... ik heb mijn rijbewijs gewoon'
Zij: ....stilte..... ik dacht dat je pas 16 was

en bedankt....