Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik vind juist dat veel mensen genegeerd worden. Alleen de bekendere bokkers vallen op, de nieuwelingen/meelezers/onbekenden worden ondergesneeuwd. Maakt mij niet uit en ik reageer ook niet op ze, maar laten we niet doen alsof het allemaal mooi en lief is.
Gruis schreef:Ohhh PPG en Kuggur ben ik ook rete benieuwd naar! Sommige mensen zijn echt heeeel anders dan ik dacht. Ik dacht altijd dat Thesserd een beetje een oude vrouw was (sorry)! Maar bv KimD en Resistance komen wel in de buurt bij wat ik me had voorgesteld.
Fenrir, dat jij Bent bent () wist ik ook helemaal niet.
Ik ben natuurlijk helemaal geen bekende bokker, maar misschien dat sommige mensen me wel eens voorbij hebben gekomen. Dit is het kind wat erbij hoort.
[ [url=m/EtmF9v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rJzrjr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Picasso schreef:Dat heet je bovenlip Thesserd!
Zo'n lief gezicht en dan Drunksheep heten.. het past niet...
Nayomie schreef:Wat zie jij er goed uit zeg!
Lente schreef:Drunksheep wat heb jij mooi haar! Hoe komt het dat het niet pluist?Mijn haar pluist altijd maar jij hebt nog meer krul dan ik en het pluist niet!
Drunksheep schreef:Lente schreef:Drunksheep wat heb jij mooi haar! Hoe komt het dat het niet pluist?Mijn haar pluist altijd maar jij hebt nog meer krul dan ik en het pluist niet!
Thanks! Zijn hier helaas neppe krullenmaar ik heb van mezelf echt een vogelnest op mijn hoofd. Gebruik eigenlijk altijd olie en een conditioning spray en dat geldt ook voor de neppe krullen haha!
Gentlegiant schreef:Sommige mensen zien er echt zo anders uit
Dan komen ze hier wat truttig of "bitchie" over en hebben ze z'n lief gezichtje dat je denkt huuuu
En toch blijf ik me elke keer afvragen wanneer je een bekende bokker bent ik bedoel ik ken toch redelijk wat bokkers maar of die dan bekend zijn voor andere
Gentlegiant schreef:Sommige mensen zien er echt zo anders uit
Dan komen ze hier wat truttig of "bitchie" over en hebben ze z'n lief gezichtje dat je denkt huuuu
En toch blijf ik me elke keer afvragen wanneer je een bekende bokker bent ik bedoel ik ken toch redelijk wat bokkers maar of die dan bekend zijn voor andere