Dat ik jarig ben & iedereen mij feliciteert Zo leuk Leffroi schreef:Dat ik jarig ben altijd goed Gefeliciteerd
Sjors schreef:Dat ik jarig ben & iedereen mij feliciteert Zo leuk Leffroi schreef:Dat ik jarig ben altijd goed Gefeliciteerd Jij ook gefeliciteerd!!
Mijn vriend die sinds vandaag weer thuis is na 5 weken Qatar!!Hij zou 7weken daar zijn maar hij herft afgelopen donderdag een ongeluk gehad, dus helaas niet heelhuids )
Een oud filmpje van Romaissa die op commando blijft staan en komt als ik fluit Hoop dat ze snel uit de kliniek is...
CupCakes_ schreef:Gefeliciteeerd Leffroi schreef:Jij ook gefeliciteerd!! Dank jullie nine1987 gefeliciteerd met je veulen foto's?
Sjors schreef:CupCakes_ schreef:Gefeliciteeerd Leffroi schreef:Jij ook gefeliciteerd!! Dank jullie nine1987 gefeliciteerd met je veulen foto's? Allemaal gefeliciteerd!! [KS-ITP] Kennen jullie deze nog? nog geen 3 en hoogzwanger?
nine1987 schreef:Oei.. Hoop niet dat het heel ernstig is?Beetje wel... De achterkant van zn bovenbenen verbrand en een stuk van zijn rechter hand... Maar mijn glimlach van vandaag was dat mijn schoonouders een superlekkere chocoladetaart brachten . En het heerlijke zonnetje!
Zomaar een complimentje van een kassamedewerkster dat ik er leuk uit zag! Toen werd ik wel even verlegen hoor. Dat het nog bestaat, complimenten geven aan elkaar... Moeten we vaker doen, het maakt je dag!