De zomervakantie is nog lang niet om...Jullie zijn nog lang niet bij het antwoord, maar wel aardig op weg.Nog even dapper door puzzelen dus!
Nu dacht ik: "ik ben een week kamp geven, tegen dan zal het antwoord wel gevonden óf gegeven zijn", maar helaas
LauEef schreef:ahhhhh ik dacht: mod reageerd antwoooordNee hoor dat dacht ik ook maar het betekend vast niet, ze vinden het leuk om zo ons te zien ploeteren
Marijee schreef:ze vinden het leuk om zo ons te zien ploeteren Terecht Ik zou ook plat liggen als ik het antwoord wist en zoveel mensen het zien proberen te ontrafelen
zwieke schreef:geduld is een mooie zaak Nja.... ben het hele topic aan het doornemen en zoeken naar hints, aanwijzingen etc en dat op een rijtje zetten...
Bizzybijtje schreef:zwieke schreef:geduld is een mooie zaak Nja.... ben het hele topic aan het doornemen en zoeken naar hints, aanwijzingen etc en dat op een rijtje zetten...Voel jij je geroepen?
zwieke schreef:Dus bij deze: mensen die zich vervelen, kom naar hier Ik dácht iets te weten.......maar klopt niet