Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Clinnn_ schreef:Dit is een heerlijk topic
Ketaki schreef:Clinnn_ schreef:Dit is een heerlijk topic
ja klopt, daarom kan ik nou ook fijn meelezen.
wat is jouw ervaring hiermee trouwens, of is dat gigantisch mislukt
(Die jongen dan toch
, en nu nog steeds
. Ik bakte er wel niet veel van
) Clinnn_ schreef:AAH, ik herinner me het nog zo goed.
ik was 16, mss een beetje laat, maar het is het wachten meer dan waard
. Hij is nog altijd mijn vriend
Het was juist na de zomer in september, We waren naar het strand geweest met een paar van zijn vrienden en we wisten allebei wel dat we een 'crush' op elkaar hadden.
Hele leuke middag op het strand gehad, daarna moest ik naar huis met de tram.
Hij ging mee tot aan de tramhalte, ik had koud. Dus ik doe een nog een pull aan en hij verwarmde mij. We liepen dus al te knuffelen en we stonden tegen elkaar op de tram te wachten.
En toen zei ik: ik ben verliefd op jou. en toen kusten we
.
ooooh, ik weet nog welke kleren ik aan had, wat hij aan had, en ik weet dat een tramrit nog nooit zo snel gedaan.
.
21 februari 2006, 18.42Cynn_x schreef:Nou... helemaal geslaagd was het niet.![]()
Lees: ik was heel erg gestresst en druk om wat dingen, het was midden in de gang, de bel ging bijna, en ik was bezig met iets te zoeken toen me vriendje me opeens op me bek pakte. Ik stond echt zo:WTF? Weet je wel
![]()
*shame*
Echt vlak daarna ging de bel en kwamen er opeens mensen de hoek om en stopte we al gauw weer.
Dus helemaal geslaagd was het niet.. Maar vies kon ik het eigenlijk niet noemen hoor.![]()
![]()
hihi SplashIsLief schreef:Ik weet de datum en zelfs de tijd nog21 februari 2006, 18.42
Wat ik me nou "af vraag".. Is de laatste zoen niet veel belangrijker dan de eerste?
Oke natuurlijk er blijft maar 1 eerste en er komen nieuwe laatst, maar misschien zijn daar ook wel hele leuke herinneringen aan.

_Tamara schreef:Dat kan best ja..
Gefeliciteerd Cynn en MI1990!!

Chann schreef:Ik heb trouwens het idee, en dat zal heus niet voor iedereen gelden maar wel voor de meesten, dat als je er langer mee wacht, de eerste keer leuker en vaak ook lekkerder is.
De meesten die het niet bijzonder of niet lekker of whatever vonden, zijn nog wat jonger (onder de 14 zegmaar), degene die het meteen geweldig vonden, zijn toch meestal wel (bijna) 16 of ouder.
Ik zei al, dit geldt vast lang niet voor iedereen, maar heb over het algemeen wel het idee dat je dan... ja, hoe moet je het omschrijven? Beter weet waar je mee bezig bent ofzo?

babe schreef:Leuke verhalen hier
Mijn eerste zoen was op het station in Zwolle met een jongen die nu mijn vriend is. Ik was 18, best laat dus
Maar die zoen was geweldig
Miss_Maya schreef:Haha proficiat aan iedereen wat zijn eerst kus gehad heeft
Rachel_ schreef:Gister voor het eerst.. dus 23 december
Rachel_ schreef:Gister voor het eerst.. dus 23 december
Nevony schreef:Dat had ik ook de eerste keer hoor, dat ik het gevoel had dat ik op mijn bek gepakt werd echt opeens zo van

Colorado schreef:Nevony schreef:Dat had ik ook de eerste keer hoor, dat ik het gevoel had dat ik op mijn bek gepakt werd echt opeens zo van
''En toen stak hij zijn tong in der mond''
Dat was zóooo mooi
Maar idd, dat had ik dus ook. En het was pas voorbij toen het alweer over was 
prii_boy schreef:Rachel_ schreef:Gister voor het eerst.. dus 23 december
Detailsv