Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:_Karlijn schreef:Dayne
Jozey
Koos
Lexa Hope
Linthe
Maese Bjarne
Isèle
Ry
Seráh,
Xavie,
Xem & Jax (tweeling)
Danyon Ivaylo
Doua
Eslie
Fester
Solo....
Jimi
Noaimy
Nolah & Selah (tweeling)
Sijan
Adão
Amberley
Avéyah Love
Cathaleya
Djon
Kjenta-Esmè (ja echt streepje zo)
Santiago
Shaelynn Shenoa
Oh héérlijk, ik kan dit de hele dag wel doenDeze zijn afkomstig van de Prénatal Facebookpagina. Ik stoor me wel aan de hoeveelheid spelfouten, in de zin van namen (waar het in die rubrieken allemaal om draait) zonder hoofdletters.
Xem en mex was nog beter geweest
fohadie schreef:Het nieuwe kind van Leroy Fer (voetballer) heet Castle.
Lynnepinny schreef:Die pagina is een goudmijnBowie, Djairo, Jirte, Lennon, Leau, Maeson, Stenn, Nyo, Djenae, Mikky
fohadie schreef:Mavelle schreef:Er zijn ook best wel Harrison's te vinden. McCartney is misschien iets te overduidelijk een achternaam.
Lennon en Harrisson zijn toch ook duidelijk achternamen? Of kent tegenwoordig niemand de Beatles meer?
Mavelle schreef:Tuurlijk zijn het ook achternamen, maar er zijn toch meer namen die naast alleen een voornaam ook iets anders zijn. Harrison is niet per se een hele unieke voornaam (wel in NL uiteraard).
Ik las op het AD over een Annebé. Ook nog nooit eerder gehoord. Ben nog in dubio of ik het een leuke naam vind, maar bijzonder vind ik m wel.
fohadie schreef:Lynn_Nikita schreef:Nyo ken ik, toevallig 1 van een tweeling?
Bowie en Lennon zijn nog best leuk, vin dik niet heel vreemd
Maar waarom wel Lennon maar niet Harrisson of MCartney?
Bowie vind ik leuk voor een dier. Voor een mens zou ik eerder voor David hebben gekozen.