Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Dayne
Jozey
Koos
Lexa Hope
Linthe
Maese Bjarne
Isèle
Ry
Seráh,
Xavie,
Xem & Jax (tweeling)
Danyon Ivaylo
Doua
Eslie
Fester
Solo....
Jimi
Noaimy
Nolah & Selah (tweeling)
Sijan
Adão
Amberley
Avéyah Love
Cathaleya
Djon
Kjenta-Esmè (ja echt streepje zo)
Santiago
Shaelynn Shenoa
Oh héérlijk, ik kan dit de hele dag wel doenDeze zijn afkomstig van de Prénatal Facebookpagina. Ik stoor me wel aan de hoeveelheid spelfouten, in de zin van namen (waar het in die rubrieken allemaal om draait) zonder hoofdletters.
Valerie93 schreef:Lexa hope wat erg! Liefde gevonden op lexa daarna gehoopt op een kind?
Jozey
Koos
Lexa Hope
Linthe
Maese Bjarne
Isèle
Ry
Seráh,
Xavie,
Xem & Jax (tweeling)
Danyon Ivaylo
Doua
Eslie
Fester
Solo....
Jimi
Noaimy
Nolah & Selah (tweeling)
Sijan
Adão
Amberley
Avéyah Love
Cathaleya
Djon
Santiago
Shaelynn Shenoa
Oh héérlijk, ik kan dit de hele dag wel doenDeze zijn afkomstig van de Prénatal Facebookpagina. Ik stoor me wel aan de hoeveelheid spelfouten, in de zin van namen (waar het in die rubrieken allemaal om draait) zonder hoofdletters.
Lynn_Nikita schreef:_Karlijn schreef:Weet niet of ie al eens genoemd is maar in één van de Teen Mom seizoenen is het kindje (jongentje) X'Zayveon genoemd.
heette niet die vader van dat kinds zo? die zat vast in de gevangenis en zij had erna een vriendin als partner?
Pikkepor schreef:https://wij.nl/blogs-baby/de-naam-van-j ... -alles-van
Dit. Mensen die zelf ook niet snappen dat de naam van hun kind sinds zeer bijzonder is.
TheWelsh schreef:Pikkepor schreef:https://wij.nl/blogs-baby/de-naam-van-j ... -alles-van
Dit. Mensen die zelf ook niet snappen dat de naam van hun kind sinds zeer bijzonder is.
Die laatste krijg ik ook echt niet uit mijn strot hoor!Ik geef oma gelijk...
Jozey
Koos
Lexa Hope
Linthe
Maese Bjarne
Isèle
Ry
Seráh,
Xavie,
Xem & Jax (tweeling)
Danyon Ivaylo
Doua
Eslie
Fester
Solo....
Jimi
Noaimy
Nolah & Selah (tweeling)
Sijan
Adão
Amberley
Avéyah Love
Cathaleya
Djon
Santiago
Shaelynn Shenoa