Mavelle schreef:Niekj_Jente schreef:Novalee en Veada kwamen net voorbijDan heb jij zeker iets over teen mom gelezen In dat geval is het Vaeda Ik vind het wel mooie (Amerikaanse) namen.
fohadie schreef:Nicht van mijn heeft net gebigt. Kind heet Ten. Ik gok dat het een bevalling van 10uur was?Gebigt Ik ben altijd jaloers op varkens; hoe biggen er zo makkelijk uitschieten omdat ze zo mooi gestroomlijnd zijn
fohadie schreef:Nicht van mijn heeft net gebigt. Kind heet Ten. Ik gok dat het een bevalling van 10uur was?Of fan van Pearl Jam?
Hilli schreef:fohadie schreef:Nicht van mijn heeft net gebigt. Kind heet Ten. Ik gok dat het een bevalling van 10uur was?Of fan van Pearl Jam? Of van NCT
Mavelle schreef:Niekj_Jente schreef:Novalee en Veada kwamen net voorbijDan heb jij zeker iets over teen mom gelezen Nee, tweeling een paar straten bij ons vandaan.
Hilli schreef:fohadie schreef:Nicht van mijn heeft net gebigt. Kind heet Ten. Ik gok dat het een bevalling van 10uur was?Of fan van Pearl Jam?Noem het kind dan Jeremy.
Valerie93 schreef:SverreDaar ken ik er ook een van (tenzij het dezelfde is? ). Beetje in de categorie van Sven, al vind ik Sverre mooier.
Niekj_Jente schreef:Nee, tweeling een paar straten bij ons vandaan.Dan hebben die zéker Teen Mom als inspiratiebron gehad.
Haha dat denk ik ook ja pikkepor. Mogen ze vlug weer aan de slag want ik geloof dat novalee en vaeda een broertje krijgen.
Ik hoorde van een tweeling (jongens) Aster en Erend.Ten vind ik ook wel heel bijzonder!En die Novalee en Vaeda ook..Sverre hoor ik wel vaker
Reusje0504 schreef:Ik hoorde van een tweeling (jongens) Aster en Erend.Ten vind ik ook wel heel bijzonder!En die Novalee en Vaeda ook..Sverre hoor ik wel vaker Haal je nu de A en E doorelkaar? (Ester en Arend)
fohadie schreef:Reusje0504 schreef:Ik hoorde van een tweeling (jongens) Aster en Erend.Ten vind ik ook wel heel bijzonder!En die Novalee en Vaeda ook..Sverre hoor ik wel vaker Haal je nu de A en E doorelkaar? (Ester en Arend)Misschien heten de ouders wel zo
Vind het wel heftig als je een zelfde programma als inspiratie gebruikt voor je beide kinderen .Hoorde vandaag een Lewy. Nou ja, je zei Loewie, schrijft Lewy. Ik vraag me nog steeds af, hoe dan .
Pikkepor schreef:Of Lewis. Ik kom net Divayenna tegen. Echt? Krijg dan wel een associatie met een bepaald iq hoogte