) Maargoed, ik, onschuldig als ik was, typ bloedserieus: Sorry, dat kan niet. Mn telefoon ligt thuis aan de oplader. Word er nog steeds mee gepest
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Maargoed, ik, onschuldig als ik was, typ bloedserieus: Sorry, dat kan niet. Mn telefoon ligt thuis aan de oplader.
Mloes schreef:Ooit, laaaaaang geleden, in de 1e klas, was ik aan het chatten met een jongen. Mn vriendinnen zaten er ook bij, toen de jongen waar ik mee aan het chatten was, vroeg: Zullen we aan SM doen? (tegen een meisje van 12, wil niet weten wat voor vieze kerel dat was, hij begon er ineens over) Maargoed, ik, onschuldig als ik was, typ bloedserieus: Sorry, dat kan niet. Mn telefoon ligt thuis aan de oplader.
Word er nog steeds mee gepest
En maar denken he wat is die chips nat, ik had niks door

)
roxiie schreef:Ik kocht afgelopen zaterdag een tosti ijzer. Zegt de verkoper bij het afrekenen; Veel plezier d'r mee!
Ik zo; ja het zelfde

Barbiietut schreef:ik en een belgische vriend van me op een pont;
pontman; word 1euro.
kijkt naar binnen;
Ohnee 2 personen dan word het 20 cent meer.
de belgische vriend; Oh echt? en wil zn geld pakken..
Schaamde me dood
Leg eens uit?? kan toch dat het met 2 personen 1.20 is, en met 1 persoon 1 euro??? (misschien word dit de domste opmerking die ik ooit gemaakt heb; ben ik gelijk ontopic...)
Joepju schreef:Barbiietut schreef:ik en een belgische vriend van me op een pont;
pontman; word 1euro.
kijkt naar binnen;
Ohnee 2 personen dan word het 20 cent meer.
de belgische vriend; Oh echt? en wil zn geld pakken..
Schaamde me dood
uuhhh....ik snap 'm niet....Leg eens uit?? kan toch dat het met 2 personen 1.20 is, en met 1 persoon 1 euro??? (misschien word dit de domste opmerking die ik ooit gemaakt heb; ben ik gelijk ontopic...)

Jenkins schreef:Owja.. eentje niet vanmezelf:
Ik werk bij de mcdonalds,
en dit vind ik een van de meest voorkomende domme vrage:
Wat is het verschil tussen een medium en een groot menu?
( werk ook bij de mac)
) roxiie schreef:Jenkins schreef:Owja.. eentje niet vanmezelf:
Ik werk bij de mcdonalds,
en dit vind ik een van de meest voorkomende domme vrage:
Wat is het verschil tussen een medium en een groot menu?
Nee weetje wat pas dom is!( werk ook bij de mac)
Ik: wat voor drinken wilt u?
Gast: Doe maar een milkshake!
Ik; Welke smaak?
Gast: Ja lekker!![]()
Of zeggen, mag het ipv drinken ook een milkshake zijn? ( Een milkshake is toch ook echt drinken)
irriteer me er echt ernorm aan haha!