[VER] van toen ik 10 was... NU MET EINDE!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xVerax

Re: [VER] van toen ik 10 was... zo heerlijk Penny...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:10

:')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:11

Nu oneline ik weer :+

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:46

Ik wil ook wel helpen :))

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:10

Kom je gezellig naar deventer toe? :+

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:10

xVerax schreef:
Kom je gezellig naar deventer toe? :+

hmm :+

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:12

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:29

Jammer dan :+

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:32

Is beetje ver weg, sorry :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:37

:=

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:39

deventer... ligt dat niet in drenthe ofzo

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:40

Overijssel

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:46

Lalalaaa :)ddd

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:14

*Zucht* Zo gaaaaat dat liedje helemaal niet, Vera! >;)

:D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:16

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:54

38 Wegwezen

Kim kreeg die woensdagochtend de schok van haar leven. Ze gingen verhuizen..! naar een mooi huis met ruime stallen, dat wel, maar toch..! Ze moest weg uit haar vertrouwde omgeving! Gelukkig mocht haar lieve Furie wel mee. Dat maakte het minder erg,
En wat gingen ze al snel verhuizen! Dat kwam zo: Kims vader had ander werk gekregen, heel ergens anders, en hij had geen zin om elke dag op en neer te reizen. Bovendien hadden ze nog een fantastisch huis gezien daar. Kim vond hem ook mooi.
Op de dag dat ze vertrokken reden ze met de trailer achter de verhuiswagens aan. Het was best ver, en Furie kwam bezweet uit de trailer. Hij snoof onrustig bij het zien van de vreemde omgeving maar hapte toch gretig van zijn brokken. Dat was een goed teken.
Kim had haar eigen kamer en de stal van Furie al ingericht, dus ze had alle tijd. Ze bekeek haar Furie. Hij leek erg op zijn gemak te zijn, hoewel dat wel wat ongewoon was voor hem. Na een paar minuten zag Kim dat het allemaal prima ging en ging naar haar kamer. Oh ja, niet vergeten Sanne en Anna een verhuiskaartje te sturen! jammer genoeg zouden ze elkaar minder vaak zien, behalve op sommige wedstrijden, want ze zaten nog wel in dezelfde regio.
Kim was trots op haar nieuwe kamer, en op Furies prachtige stal. Morgen kon ze Furie wel weer gaan rijden, met zijn eigen zadel. Zadel! De zadelkamer was nog niet ingericht! Dat was een mooi karweitje voor nu. Kim had in de aanbouw van de stal een vaste plek voor alles bedacht: een geordend geheel van al haar spullen. zadel links, hoofdstel daaronder, borstels rechts in de hoek. En dat moest ze natuurlijk wel zo houden! Ze kende zichzelf. Zij zou er binnen de kortste keren weer een troep van maken, dat wist ze zeker. Maar daar ging ze nu wat aan doen. Dit werd haar nieuwe start. In dit huis kon ze helemaal opnieuw beginnen.
Furie leek het hier ook naar zijn zin te hebben. En de wedstrijden gingen ook al goed... dit zou zelfs wel leuk kunnen gaan worden! Kim had er vertrouwen in.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:57

NIEUWSTUKJEEEEEEEEEEEE <3

*gaatlezen*

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:59

Het is ook heel moeilijk om je zadel links te houden, je hoofdstel daaronder te hangen & je borstels rechts in de hoek te leggen :j

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:00

Sheran schreef:
38 Wegwezen

Kim kreeg die woensdagochtend de schok van haar leven. Ze gingen verhuizen..! naar een mooi huis met ruime stallen, dat wel, maar toch..! Ze moest weg uit haar vertrouwde omgeving! Gelukkig mocht haar lieve Furie wel mee. Dat maakte het minder erg,
En wat gingen ze al snel verhuizen! Dat kwam zo: Kims vader had ander werk gekregen, heel ergens anders, en hij had geen zin om elke dag op en neer te reizen. Bovendien hadden ze nog een fantastisch huis gezien daar. Kim vond hem ook mooi.
Op de dag dat ze vertrokken reden ze met de trailer achter de verhuiswagens aan. Het was best ver, en Furie kwam bezweet uit de trailer. Hij snoof onrustig bij het zien van de vreemde omgeving maar hapte toch gretig van zijn brokken. Dat was een goed teken.
Kim had haar eigen kamer en de stal van Furie al ingericht, dus ze had alle tijd. Ze bekeek haar Furie. Hij leek erg op zijn gemak te zijn, hoewel dat wel wat ongewoon was voor hem. Na een paar minuten zag Kim dat het allemaal prima ging en ging naar haar kamer. Oh ja, niet vergeten Sanne en Anna een verhuiskaartje te sturen! jammer genoeg zouden ze elkaar minder vaak zien, behalve op sommige wedstrijden, want ze zaten nog wel in dezelfde regio.
Kim was trots op haar nieuwe kamer, en op Furies prachtige stal. Morgen kon ze Furie wel weer gaan rijden, met zijn eigen zadel. Zadel! De zadelkamer was nog niet ingericht! Dat was een mooi karweitje voor nu. Kim had in de aanbouw van de stal een vaste plek voor alles bedacht: een geordend geheel van al haar spullen. zadel links, hoofdstel daaronder, borstels rechts in de hoek. En dat moest ze natuurlijk wel zo houden! Ze kende zichzelf. Zij zou er binnen de kortste keren weer een troep van maken, dat wist ze zeker. Maar daar ging ze nu wat aan doen. Dit werd haar nieuwe start. In dit huis kon ze helemaal opnieuw beginnen.
Furie leek het hier ook naar zijn zin te hebben. En de wedstrijden gingen ook al goed... dit zou zelfs wel leuk kunnen gaan worden! Kim had er vertrouwen in.

Ik las eerst: 'Kim had haar eigen stal en de kamer van Furie al ingericht' :')

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:04

Jeeeeeeeej, nieuw stukje! :D

@Vera Ik ook :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:09

Haha, ik ben dus niet de enige :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 18:14

39 - Goed!

Kim deed weer mee aan een M-proef. Haar zadelkamer was nog steeds netjes en ze had haar zadel net gisteren ingevet. Het werd wel eens tijd voor een mooie winstpunt! De wedstrijd was in een plaatsje in de buurt: Hoge Hexel. Toen Kim die naam voor het eerst las moest ze lachen: ze kende het uit één van de gedichtjes van de Almelose cabaretier Herman Finkers. Ze dacht dat het zo was:
Al het water uit de zee
neem ik in mijn emmer mee
naar het Hoge Hexel
O, dat Hexel zit me hoog
Het is me veel en veel te droog
Dat Hoge Hexel.
Dara had ze dus haar wedstrijd. Het was een hele mooie manege. Er waren zelfs ruime stands waar je je pony aan vast kon zetten, en dat deed Kim dus ook. Stands waren handiger dan trailers: je had er meer ruimte.
Kim had nog een half uur voor ze in moest rijden. Daarom begon ze Furie te poetsen tot hij nog meer glom dan anders. Kim nam altijd ruim de tijd voor het inrijden: dan kwam ze niet in onverwachte tijdnood.
Furie liep in het begin absoluut niet goed, ronduit slecht zelfs. Maar in de ring ging alles wel heel erg goed. Furie liep als een zonnetje, en hij was goed in de aanleuning. Na afloop van de proef was Kim heel erg tevreden. Dat klopte ook wel, want ze bleken derde te zijn met 170 punten! 2 winstpunten dus! En dat in de MI... Kim was nog nooit zo blij geweest.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:16

Goedzo Kim! +:)+

Trouwens, ik kom nu of met een heel slim, of met een heel dom idee.

Als je nou dat boekje helemaal inscant, dan hoef je hem niet te typen :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 18:18

is een heel slim idee, maar niet met zo'n trage scanner als de mijne...

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:19

Oh oke :')

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:20

Sheran schreef:
is een heel slim idee, maar niet met zo'n trage scanner als de mijne...

Leuk stukjee! Kim gaat lekkeeer! *\o/*