Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CecileDV schreef:Het schijnt uitgesproken te worden als Sacha Archangel. De X als S, de AE als acha, en de A-12 staat voor een of ander ruimtevaartuig dat ook wel de Archangel genoemd wordt. Las ik gisteren op de socials..
Edit: nu met linkje https://www.businessinsider.nl/how-to-p ... =true&r=US hoewel hier een iets andere verklaring staat...
prulletje schreef:In mijn omgeving is een Nemo geboren. Er was blijkbaar geen andere keus meer, papa, mama en grote broer hebben allemaal ook al een naam net 4 letters, beginnend met een N en medeklinker-klinker-medeklinker-klinker. Echt een kwik, kwek en kwak familie.
_Karlijn schreef:Dez, Lio, Dealey, Joah, Luus, Vere, Marin, Noas, Revi, Leau-Elle, Seff, Néva, Nuha, Lente, Lowèn, Lev, Vyn, Liev, Mexxi, Joes, ....
Kan nog wel even doorgaan. Ik heb een geboortekaartjesinstagram gevondenStaan heel veel bijzondere maar ook heel mooie tussen!
Lynnepinny schreef:_Karlijn schreef:Dez, Lio, Dealey, Joah, Luus, Vere, Marin, Noas, Revi, Leau-Elle, Seff, Néva, Nuha, Lente, Lowèn, Lev, Vyn, Liev, Mexxi, Joes, ....
Kan nog wel even doorgaan. Ik heb een geboortekaartjesinstagram gevondenStaan heel veel bijzondere maar ook heel mooie tussen!
Welkedat kan alleen maar leuk zijn.
Pikkepor schreef:prulletje schreef:In mijn omgeving is een Nemo geboren. Er was blijkbaar geen andere keus meer, papa, mama en grote broer hebben allemaal ook al een naam net 4 letters, beginnend met een N en medeklinker-klinker-medeklinker-klinker. Echt een kwik, kwek en kwak familie.
Ik ga een gokje doen... Nico, Nina, Nola en Nemo.