Ik weet alleen dat je Maebh uitspreekt als Meev, volgens mij kennen wij in Nederland alleen de versie Maeve Dus ik gok op Meevlin
fohadie schreef:Ik las ook het make up merk.Gokje, de meest gegeven naam van dec. 2020 gast Corona worden?De generatie die geboren gaat worden binnen nu en 9 maanden worden sowieso de Coronials.
Pikkepor schreef:fohadie schreef:Ik las ook het make up merk.Gokje, de meest gegeven naam van dec. 2020 gast Corona worden?De generatie die geboren gaat worden binnen nu en 9 maanden worden sowieso de Coronials.Dat zeker!
Pikkepor schreef:fohadie schreef:Ik las ook het make up merk.Gokje, de meest gegeven naam van dec. 2020 gast Corona worden?De generatie die geboren gaat worden binnen nu en 9 maanden worden sowieso de Coronials.En een hoop echtscheidingen
AaronYve schreef:Loa & Lux vind vooral die laatste best "bijzonder"Lux, zo heette de nachtclub van lucifer in de netflixserie
Haha ja de Pax kasten van de Ikea En voor de Ikea is het best een leuke naam maar voor een kind is het een dikke no go.
Een Zia zou me vandaag bellen. Ik dacht aan een vrouw en was best verrast toen ik een zware jongensstem hoorde.
_Marjon_ schreef:Zag online een baby met corona, Eibhilin. Hoe spreek je dat uit?De hippe versie van Evelien?Wel sneu een baby met corona.
_Marjon_ schreef:Zag online een baby met corona, Eibhilin. Hoe spreek je dat uit?Het ziet er Iers uit, niet de ierse schrijf variant van Elin?