Gucci_ schreef:Het is wel een beetje hokjes denken deze topics vind ik, maar je hoeft niet alles persoonlijk op te vatten toch?

Meer gewoon smaakgebonden toch? Er worden namen genoemd die ik zelf niet zo zie en namen die ik prachtig vind. Zelfs namen die op mijn lijstjes staan voor toekomstige baby's. Nou ik lig er geen nacht wakker van dat iemand mijn toekomstige kind een tokkienaam vindt hebben.
Je naam wordt je gegeven, ik ben zelf niet zo stuk van de mijne. Maar ik doe het er maar mee en ik neem mezelf vooral niet te serieus.
Cowboy55 schreef:Ja, want xSCWx is een echte, betaande tokkienaam en mijn post had er natuurlijk niks mee te maken dat xSCWx opmerkte dat zij niet in het lijstje stond.......ik ben trouwens niet gecharmeerd van het woord mafkees. Misschien moet je niet posten als je gezopen hebt of high bent of dat soort termen bewaren voor vrienden en bekenden.
Maar ga lekker door. 2017 is het jaar van het populisme. Roep wat je wil. En er is geen inderdaad geen verplichting voor mij om het te;lezen. Vrij land = beledig wie je wil.
Dan wordt het een pittig jaar voor jou. Sterkte!