. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
hahaha.
? 
nooit meer gesproken eigenlijk, alleen opschool keek hij me altijd na enzo.. LauraMc schreef:Plien91 schreef:14, in de bioscoop.Zijn beste vriend zoende lekkerder.
Vind het een beetje sletterig overkomen, sorry
Mijn eerste zoen was op m'n 16e, was wel mooi, ik en mijn beste vriendin werden op precies hetzelfde moment ontgroend. Leuke jongens waren het, vind ik nu trouwens niet meer
.
MonicaG schreef:Hahahaah
Nouja, ik ga niet alles in details vertellen maar ff globaal (is al erg genoeg)
Ik was in Jordanie, op vakantie. En toen deden we een kamelen toch van plaats A naar plaats B (zie foto in m;n profiel haha!), en die jongen, Mohammed (typisch? ), en toen gingen we wat praten enzo, en toen we er waren bleef ik nog ff bij die kameel, want ik vond die kameel van 'm wel vet
en toen de volgende morgen, (ik sliep alleen in zo';n hutje) rond 6 uur ofzo, hoorde ik die kameel, dus ik naar buiten, loop naar 'm toe en toen hebben we een ritje gemaakt op zijn kameel, en toen kwam de zon op en tsja, toen zoende hij mij
Op de kameel ja, lekker waggelend hahahha
No comment.
. myxlea schreef:Nou moon wel goed hoor dat je het durfde te vertellen hihi.
ait carlijn, minder, maar vertel, die daarna beter?
? ladyroxy schreef:Waar en wanneer gebeurde dat met jullie??

) en hij was stoned en het stonk naar wiet... nu weer 4 jaar geleden denk ik of 5... wat er een beetje laat bij haaha, maaarja, de zoen was niet zoals ik had verwacht

_Bonte_ schreef:Nu heb ik heel het topic doorgelezen . Ik denk dat ik de meest langste zoen heb gehad van heel de 23 pagina's
Ik heb wel romantische dingetjes ( kameel * kugh *) tegen gekomen , maar de meeste eerste zoenen zijn zo dat het blijkt wel erg tegen gevallen ?
MonicaG schreef:Hahahaah
Ik was in Jordanie, op vakantie. En toen deden we een kamelen toch van plaats A naar plaats B (zie foto in m;n profiel haha!), en die jongen, Mohammed (typisch? ), en toen gingen we wat praten enzo, en toen we er waren bleef ik nog ff bij die kameel, want ik vond die kameel van 'm wel vet
en toen de volgende morgen, (ik sliep alleen in zo';n hutje) rond 6 uur ofzo, hoorde ik die kameel, dus ik naar buiten, loop naar 'm toe en toen hebben we een ritje gemaakt op zijn kameel, en toen kwam de zon op en tsja, toen zoende hij mij
No comment.
JorisDy schreef:MonicaG schreef:Hahahaah
No comment.
jeetje is dat alles? had het veel erger verwacht. Dit is toch juist super
LauraMc schreef:_Tamara schreef:Wat een verhalen hier.Gemiddelde leeftijd voor je echte 1e zoen is 12, maar daar ben ik al overheen en heb nog steeds geen ervaring.
Ik vind 12 wel ontzettend vroeg voor een eerste echte zoen, 'in mijn tijd' dachten we toen nog niet eens aan kerels![]()
Ik voel me ineens heel ouderwets terwijl ik pas 19 ben
JorisDy schreef:MonicaG schreef:Hahahaah
No comment.
jeetje is dat alles? had het veel erger verwacht. Dit is toch juist super
Maar als je ouders het zien niet.
M'n moeder ging op vakantie aan mij vragen of ik had gezoend met zo'n jongen, whaha ze was helemaal ongerust.
Vind 't ook wel lief.
Mik_ schreef:Hihi ik had gister ook een zoenblunder. Zat bij 'm thuis en toen kwam er dus allemaal van die blote vrouwen op tv : "rijpe oma zal je eens lekker verwennen..." hoorde ikopeens op de achtergrond na die film. Dus ik SCHIET in de lach, blaas hem zowat op
mii_jessy schreef:_Bonte_ schreef:Nu heb ik heel het topic doorgelezen . Ik denk dat ik de meest langste zoen heb gehad van heel de 23 pagina's
Ik heb wel romantische dingetjes ( kameel * kugh *) tegen gekomen , maar de meeste eerste zoenen zijn zo dat het blijkt wel erg tegen gevallen ?
Vertel
Citaat:Ik was 17 jaar , het duurde 3.5 uur
We hebben van half 12 tot 3 uur gezoend .
Nog altijd ben ik samen met deze jongen , en nee mijn lippen liggen tegenwoordig niet meer open van het zoenen ( ik had toen ook een beugel)
_Bonte_ schreef:mii_jessy schreef:VertelCitaat:Ik was 17 jaar , het duurde 3.5 uur
We hebben van half 12 tot 3 uur gezoend .
Nog altijd ben ik samen met deze jongen , en nee mijn lippen liggen tegenwoordig niet meer open van het zoenen ( ik had toen ook een beugel)
staat op pagina 2