Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:06

hahaha moon; romantischh Lovers .

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:09

pfjoe, ik kan alleen wel zeggen dat de eerste 't ergst was en de laatste het best Huilen van het lachen

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:10

nou mn ouders zagen t volgens mij ROFL hahaha.

carlien, hoezo was de 1e 't slechst *LOL*?

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:13

de foute jongen...
Hij was 2 jaar ouder, rookte, blowde en al die oliebol. 3 weken daarna is hij door wat mensen in elkaar geslagen, lag meneer daar in het ziekenhuis Tong uitsteken
was toen 12 of 13? heb hem na die zoen geblokt op msn, omdat ik die middag zo op hem afgeknapt was Tong uitsteken nooit meer gesproken eigenlijk, alleen opschool keek hij me altijd na enzo..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:16

LauraMc schreef:
Plien91 schreef:
14, in de bioscoop. Vork Zijn beste vriend zoende lekkerder.

Vind het een beetje sletterig overkomen, sorry Nagelbijten / Gniffelen

Mijn eerste zoen was op m'n 16e, was wel mooi, ik en mijn beste vriendin werden op precies hetzelfde moment ontgroend. Leuke jongens waren het, vind ik nu trouwens niet meer Knipoog

Zijn beste vriend was weken later Knipoog

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:20

Nou moon wel goed hoor dat je het durfde te vertellen hihi Haha!.

ait carlijn, minder, maar vertel, die daarna beter? Haha!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:58

MonicaG schreef:
Hahahaah ROFL

Nouja, ik ga niet alles in details vertellen maar ff globaal (is al erg genoeg ROFL )

Ik was in Jordanie, op vakantie. En toen deden we een kamelen toch van plaats A naar plaats B (zie foto in m;n profiel haha!), en die jongen, Mohammed ( ROFL typisch? ), en toen gingen we wat praten enzo, en toen we er waren bleef ik nog ff bij die kameel, want ik vond die kameel van 'm wel vet Huilen van het lachen
en toen de volgende morgen, (ik sliep alleen in zo';n hutje) rond 6 uur ofzo, hoorde ik die kameel, dus ik naar buiten, loop naar 'm toe en toen hebben we een ritje gemaakt op zijn kameel, en toen kwam de zon op en tsja, toen zoende hij mij ROFL
Op de kameel ja, lekker waggelend hahahha ROFL

No comment.
Schijnheilig

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Lovers *LOL*

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:02

Goed hoor moon, dat het toch verteld hebt Haha! .

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:12

myxlea schreef:
Nou moon wel goed hoor dat je het durfde te vertellen hihi Haha!.

ait carlijn, minder, maar vertel, die daarna beter? Haha!

bedoelde je die voor mij Bloos ?

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:47

ladyroxy schreef:
Waar en wanneer gebeurde dat met jullie??

Waar ; Tegen z'n auto, bij een parkje. Tong uitsteken
Wanneer ; Toen ik 13 was, 26 augustus, ja, weet het nog helemaal. Huilen van het lachen
Heb die avond meerdere keren met 'm gezoend, vond 't niet bepaald vies namelijk!
En de 1e keer ging beter als de 2e keer, toen beet ik op z'n tong, vond ie niet zo fijn. ROFL
Was achteraf maar goed ook, want hij was echt een grote fout.
Laatst bijgewerkt door NLieke op 11-12-08 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:52

Nu heb ik heel het topic doorgelezen . Ik denk dat ik de meest langste zoen heb gehad van heel de 23 pagina's

Ik heb wel romantische dingetjes ( kameel * kugh *) tegen gekomen , maar de meeste eerste zoenen zijn zo dat het blijkt wel erg tegen gevallen ?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:00

Vreselijk raar was mijn eerste zoen,. ik was brugger, had een beugel, totaal minderwaardigheidscomplex en kwam een gast tegen (werd toen wel me vriendje maar tog Bloos ) en hij was stoned en het stonk naar wiet... nu weer 4 jaar geleden denk ik of 5... wat er een beetje laat bij haaha, maaarja, de zoen was niet zoals ik had verwacht

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:26

Hihi ik had gister ook een zoenblunder. Zat bij 'm thuis en toen kwam er dus allemaal van die blote vrouwen op tv : "rijpe oma zal je eens lekker verwennen..." hoorde ikopeens op de achtergrond na die film. Dus ik SCHIET in de lach, blaas hem zowat op Huilen van het lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:41

Ha mijn eerste zoen was vies. Clown

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:26

_Bonte_ schreef:
Nu heb ik heel het topic doorgelezen . Ik denk dat ik de meest langste zoen heb gehad van heel de 23 pagina's

Ik heb wel romantische dingetjes ( kameel * kugh *) tegen gekomen , maar de meeste eerste zoenen zijn zo dat het blijkt wel erg tegen gevallen ?

Vertel *LOL*

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:45

MonicaG schreef:
Hahahaah ROFL

Nouja, ik ga niet alles in details vertellen maar ff globaal (is al erg genoeg ROFL )

Ik was in Jordanie, op vakantie. En toen deden we een kamelen toch van plaats A naar plaats B (zie foto in m;n profiel haha!), en die jongen, Mohammed ( ROFL typisch? ), en toen gingen we wat praten enzo, en toen we er waren bleef ik nog ff bij die kameel, want ik vond die kameel van 'm wel vet Huilen van het lachen
en toen de volgende morgen, (ik sliep alleen in zo';n hutje) rond 6 uur ofzo, hoorde ik die kameel, dus ik naar buiten, loop naar 'm toe en toen hebben we een ritje gemaakt op zijn kameel, en toen kwam de zon op en tsja, toen zoende hij mij ROFL

No comment.
Schijnheilig

jeetje is dat alles? had het veel erger verwacht. Dit is toch juist super Lovers

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:29

JorisDy schreef:
MonicaG schreef:
Hahahaah ROFL

No comment.
Schijnheilig

jeetje is dat alles? had het veel erger verwacht. Dit is toch juist super Lovers

SUPER!!! ('L)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:31

haha dat vond ik ook, maar ze had geen details verteld Huilen van het lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:35

LauraMc schreef:
_Tamara schreef:
Wat een verhalen hier. Huilen van het lachen Gemiddelde leeftijd voor je echte 1e zoen is 12, maar daar ben ik al overheen en heb nog steeds geen ervaring. Schijnheilig

Ik vind 12 wel ontzettend vroeg voor een eerste echte zoen, 'in mijn tijd' dachten we toen nog niet eens aan kerels Verward

Ik voel me ineens heel ouderwets terwijl ik pas 19 ben Tong uitsteken

Het stond in een tijdschrift, vond het ook wel aardig jong ja. Tong uitsteken

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:42

JorisDy schreef:
MonicaG schreef:
Hahahaah ROFL

No comment.
Schijnheilig

Haha jaaa.. Lovers Maar als je ouders het zien niet. Huilen van het lachen M'n moeder ging op vakantie aan mij vragen of ik had gezoend met zo'n jongen, whaha ze was helemaal ongerust. Tong uitsteken Vind 't ook wel lief. Tong uitsteken

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:47

Flaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:27

Mik_ schreef:
Hihi ik had gister ook een zoenblunder. Zat bij 'm thuis en toen kwam er dus allemaal van die blote vrouwen op tv : "rijpe oma zal je eens lekker verwennen..." hoorde ikopeens op de achtergrond na die film. Dus ik SCHIET in de lach, blaas hem zowat op Huilen van het lachen

mwuahaha ik zie het al helemaal voor me ROFL

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:19

mii_jessy schreef:
_Bonte_ schreef:

Vertel *LOL*

Citaat:
Ik was 17 jaar , het duurde 3.5 uur
We hebben van half 12 tot 3 uur gezoend .
Nog altijd ben ik samen met deze jongen , en nee mijn lippen liggen tegenwoordig niet meer open van het zoenen ( ik had toen ook een beugel)

staat op pagina 2 Bloos

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:42

_Bonte_ schreef:
mii_jessy schreef:
Vertel *LOL*

Citaat:
Ik was 17 jaar , het duurde 3.5 uur
We hebben van half 12 tot 3 uur gezoend .
Nog altijd ben ik samen met deze jongen , en nee mijn lippen liggen tegenwoordig niet meer open van het zoenen ( ik had toen ook een beugel)

staat op pagina 2 Bloos

Aan één stuk door?!
Wow! Had je toen geen spierpijn in je tong daarna? Schijnheilig

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:50

De volgende dag lag heel mijn mond open vanbinnen , Maar ik ging écht vredig slapen.

Ja aan 1 stuk door , da's echt lang ! Doe ik niet echt een tweede keer hoor