purny schreef:Vito...Ik ken een Vitto, maar spreek je uit als Vito. Is geloof ik meer Italiaans bedoeld, ik vind het wel wat hebben.
Lynnepinny schreef:purny schreef:Vito...Ik ken een Vitto, maar spreek je uit als Vito. Is geloof ik meer Italiaans bedoeld, ik vind het wel wat hebben.Het doet mij echt aan een auto denken
purny schreef:Vito...Broertje van mijn collega heet zo, ik vind het wel een leuke naam.KenJeMe schreef:Mikkel Leuke Rijmnaam, Mikkel Snikkel.
Lynnepinny schreef:purny schreef:Vito...Ik ken een Vitto, maar spreek je uit als Vito. Is geloof ik meer Italiaans bedoeld, ik vind het wel wat hebben.Kom op jongens! Don Vito Corleone, The Godfather!? Film?! 11 Oscar nominaties en 3x prijs in 1973?! Ik word oud geloof ik......
Het mag je ontgaan zijn, maar dat is bijna 50 jaar geleden. Daarnaast, dat maakt het alsnog geen veelvoorkomende naam..
Ik wist geeneens dat er een vito tussen don en corleone zit Ook leuk als mikkel sproetjes heeft... germ
iirrssjjee schreef:Ik ken Fons wel, maar Funs niet hoor... Toch vrij bijzonderFuns, van funzig nee, sorry
djuulsie schreef:iirrssjjee schreef:Ik ken Fons wel, maar Funs niet hoor... Toch vrij bijzonderFuns, van funzig nee, sorryZo dacht ik ook. Funs is funzig!
iirrssjjee schreef:Ik ken Fons wel, maar Funs niet hoor... Toch vrij bijzonderFuns is Limburgs voor Fons. In Limburg is dit een vrij gebruikelijke naam.