estja schreef:Er speelde een Fallon mee in Dallas of Dynasty. (Amerikaanse soap-series ) Door voor de koelkast! Hij vertelt net op tv dat dat de inspiratie was voor de naam.Het is niet mijn smaak overigens.
Mijn neef heeft zijn kind Fallon genoemd. Schijnt Iers te zijn. Ik onthoud de naam nooit en denk steeds dat het Fallus heet.
Froukje schreef:estja schreef:Er speelde een Fallon mee in Dallas of Dynasty. (Amerikaanse soap-series ) Door voor de koelkast! Hij vertelt net op tv dat dat de inspiratie was voor de naam.Het is niet mijn smaak overigens.Yesss Dit zegt wel iets over mijn leeftijd
estja schreef:Froukje schreef: Door voor de koelkast! Hij vertelt net op tv dat dat de inspiratie was voor de naam.Het is niet mijn smaak overigens.Yesss Dit zegt wel iets over mijn leeftijd Valt wel mee, Fallon zit ook in de nieuwe versie van Dynasty op Netflix .
Vandaag moest ik lachten toen ik het verjaardagsbord op de KDV zag, er heet gewoon een kindje Bixx Ik dacht dus gelijk aan Biks voor de paarden Bij de supermarkt even een blik geworpen bij de geboortekaartjes. 10 jongetjes, allemaal Jaxx of DexxNieuwe Dj ofzo
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/40x-j ... send-leuk/Dan weet je meteen waarom ze niet zo populair zijn
Ik vind de meeste wel leuk. Mijn oudste dochter’s tweede naam staat in de top 5. En een variant op mijn jongste dochter’s tweede naam ook.
xColorCross schreef:Een man met de naam Ridder. Why?Omdat jonkvrouw of prinses niet mannelijk genoeg is?
Balenciaga schreef:Misschien verwekt in Le Mans? -kruipt onder meeleessteen vandaan-Tijdens de 24 h van Le Mans?-kruipt weer onder de meeleessteen-