Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, dat zijn ook dieren !
. Mijn laatste domme opmerking/uitspraak was deze:
"
Dus ik naar de keuken.. en ik naar de bijkeuken (daar ligt dat ding sowieso al nooit). "Hmm, hier niet, hier niet, hier niet.. heb je al in de koelkast gekeken?"
Dus hij zo: "Ja hoor, de koelkast.
Natuurlijk niet, dat ding ligt toch niet in de...." *trekt koelkastdeur open en ziet pepermolen staan* ".... koelkast?" loeckie schreef:Infodag voor een school voor mijn broertje. Ik ging mee, maar zat ongeïntereseerd bij het gesprek met een elastiekje te spelen. Er volgde een gesprek:
Meneer: Welkom hier.
Broertje: dank u wel.
Meneer: Wat doe je nu voor een opleiding?
Broertje: VMBO.
Meneer vraagt aan mij: En wat doe jij ?
Ik: met een elastiekje spelen meneer...
*Edit: en op m'n stageplek, verstandelijkgehandicapten van hoog niveau waren in de weer met plastic, en dus behoorlijk statisch geladen. Zegt de een tegen de ander: ow, hier wordt ik zo syntetisch van (ipv statisch)
te droog, 'met een elastiekje spelen'
Lavien schreef:Toen mijn vader voetbal aan het kijken was vroeg ik : ''hoeveel staat het?'' Vader:'' 0-0''. Ik : ''voor wie?''![]()
kennelijk had ik niet zo goed opgelet

:D
Denicee_x schreef:Net op msn
ik; Ik heb een harry potter muziekje opstaan.
V; Welke
ik; Ja die tututututututu![]()
Klinkt nu heel droog.
.
.
.
DarkDreamer schreef:Ik heb ook van die acties overigens.. Bijvoorbeeld: Je pakt een ijsje, haalt het papiertje er af, loopt naar de prullenbak, gooit het ijsje weg en blijft met het papiertje in je handen staan..

goed ijs weggooien
deathsin no.1 Suor schreef:Mijn ouders kwamen vandaag terug van vakantie en ik had al een paar keer naar de huistelefoon gebeld om te kijken of ze er al waren. Na een paar keer bellen neemt m'n vader op en wat vraag ik... Zijn jullie al thuis?
ginger18 schreef:Zoiets had zomaar uit mijn mond kunnen komen, geloof ik...En ook zeg ik regelmatig tegen de eigenaar heb je die merrie al gedekt.
.
.
.

"

shadowlover schreef:DarkDreamer schreef:Ik heb ook van die acties overigens.. Bijvoorbeeld: Je pakt een ijsje, haalt het papiertje er af, loopt naar de prullenbak, gooit het ijsje weg en blijft met het papiertje in je handen staan..
bij mij gaan er dan op het allerlaatste moment toch echt alarmbellen af hoorgoed ijs weggooien
deathsin no.1
alleen heb wel eens écht mn sokken weggegooit, waren vies en dan doe je ze in wasmand, maar tja de wasmand en prullenbak lijken ook zooo op elkaar
Snoop_fan schreef:Hier ziet nog zo'n Prullenbak-wasmand :p
.
.