Nashke schreef:Olrike schreef:Hierzo in het dorp heet een vrouw van 23 Befke Pijpers...
Mijn zus haar vriend, zijn moeder heet met de achternaam N e u k e r s
Ook vervelend als je zo heet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nashke schreef:Olrike schreef:Hierzo in het dorp heet een vrouw van 23 Befke Pijpers...
Mijn zus haar vriend, zijn moeder heet met de achternaam N e u k e r s
Supertje schreef:Een achterneef van mij heet AdolfBeetje minder.
Verder weet ik best wel wat mensen met 'rare' namen. Zo heet de vader van een vriend van mij Dingeman, dat vind ik ook nogal een vreemde naam.
Of een tweeling die Adelheid en Godelieve heten....
Mijn ex heeft een neefje en nichtje die Olmo en Foekje heten, hoe kom je erop?
Een achterneefje en nichtje van mij die Puk en Boris heten, op zich nog niet eens vreselijke namen, maar je verwacht eerder 2 Jack Russels die de hoek om komen rennen dan 2 kinderen....
Een vriend van mijn vader heet Kip
Een oud-klasgenoot heet Rocky, echt verschrikkelijk. Een andere oud-klasgenoot heet Boy, en is inmiddels een beer van een vent geworden, past niet echt meer.
Hier in de buurt heeft een stel pas een tweede zoontje gekregen, het arme kind heet Bunker, zijn oudere broertje heet Drummer.....
Oh wacht, wat ik nog vergeet.... Hier in Nederland niet eens zo grappig, maar kennissen van mijn vader die in Australië wonen (mijn vader komt daar ook vandaan) zijn daar in de jaren '50 heen verhuisd. Ze heten de Cock van hun achternaam.... Dat is al niet fantastisch in een engelstalig land, maar de vrouw heet ook nog eens Willy
Tammietjeeh schreef:Eve_lien schreef:Ehm...
Ik heb wel eens gehoord van een
Befme.
Dot.
Befme speelt buiten.
Mama roept; Befme, befme binnenkomen
Zie je het al voor je, arm kind.
_Scarlet_ schreef:Fonds? Ik ken wel een Funs... Word je ook niet blij van, denk ik. Dan ken ik nog iemand heel vaag die Arwen heet. Op zich niet zo heel raar, zou je denken. Alleen het is een jongen.
ma_rie_tje schreef:_loekie_ schreef:Ik heet aranxa en me zus heet lichella.
Ook hele aparte namen maar daarvoor moet je bij me ouderszijn
Hoe vaak krijg je te horen: Hoe spel je dat? wat zeg je, kan je dat nog een keer herhalen?
_Marjolein_ schreef:Tweeling geboren, meisje en jongen.
Met de toepasselijke namen; Jip en Janneke.. *zucht.
Minthe schreef:Verder ben ikzelf 'Avalon' gedoopt, ook een naam die je practisch nooit tegenkomt.
Nog steeds zijn de meningen verdeeld, maar ikzelf ben ik de loop der jaren mijn eigen naam wel gaan waarderen.