Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eulogy schreef:DanitsiaVerder is het meeste wel genoemd denk ik.
Volgens mijn babyboek hebben mijn ouders overigens ook overwogen om me Wesley of Jordy te noemen als ik een jongen was geweest dus eh, phew, dodged that bullet![]()
Hoewel er een jongen bij mij op het gymnasium Wesley heette en hij juist echt verre van een tokkie was. Afgezien van zijn gouden ketting...
Citaat:De kans is groot dat kinderen van asociale ouders later zelf ook asociaal gedrag vertonen. Als we van tevoren al weten hoe ze heten, kunnen we ze alvast in de gaten houden”, vertelt hoofdonderzoeker Klaas Niemegen
Citaat:Maar er zijn ook andere dingen waar de overheid op kan letten als ze willen weten of ze met kinderen van aso’s te maken hebben. Als een jongen van 4 een leren jasje heeft en een meisje van die leeftijd alleen maar roze aanheeft, dan hebben we hier zeer waarschijnlijk met asociale ouders te maken.
ElineS schreef:Citaat:De kans is groot dat kinderen van asociale ouders later zelf ook asociaal gedrag vertonen. Als we van tevoren al weten hoe ze heten, kunnen we ze alvast in de gaten houden”, vertelt hoofdonderzoeker Klaas Niemegen
Dat vind ik wel heel ernstig generaliseren.
Ah, het is een satire websiteDacht al, ik las verder en dacht, dit kan niet echt zijn.
Citaat:Maar er zijn ook andere dingen waar de overheid op kan letten als ze willen weten of ze met kinderen van aso’s te maken hebben. Als een jongen van 4 een leren jasje heeft en een meisje van die leeftijd alleen maar roze aanheeft, dan hebben we hier zeer waarschijnlijk met asociale ouders te maken.
Tuigje schreef:Zie hier de juiste antwoorden:
http://viralfy.nl/rodney-en-demi-popula ... -kinderen/
Er zijn dus serieus mensen die hier onderzoek naar gedaan hebben en op deze manier alle kinderen die zo heten een "labeltje" hebben gegeven.. ik vind het eigenlijk te triest voor woorden