Hier een gesprek tussen een vriendin en mezelf over een van m'n katten...
Ikke - Poes vertoont onzedelijk gedrag, elke keer als een kater tegen de voor of achter deur heeft staan sproeien gaat ze op de mat. Vriendin - En wat doet ze dan een verleidelijk dansje? Ikke - Whut mis ik iets??? Vriendin - Je zei onzedelijk gedrag? Ikke - whaaha dat had onzindelijk moeten zijn!!! En dan plast ze op de mat... Lol! Stomme autokeuring... Ikke - Arg@#$%! %!!!! Stomme autocorrect!!!
Mijn autocorrect maakt van grondwerk blijkbaar groetjes dwergkonijnen
Elvi_Elisa
Geplaatst: 30-08-16 21:13
Meisje vroeg me of ik wou helpen met springen, "We hebben alleen op noorddijk niet evht goed spring materiaal , dus..." Ik "ik heb ook niet echt een locatie dus wordt toch op me springen"
Oeps me moest noorddijk zijn, rare auto correct maar was wel beetje weird hahahaha
Ik was met twee vrienden gisteravond en ik wilde 'Ryk'(Fries voor Rijk) zeggen, maar ik zei 'Griek' dus vriend 1 zei zo van "Marieke gaat naar de Griek" Vriend 2 even later "Ja aan het einde van de winkel is de winkel" dus toen werd het "Marieke en Jelle gaan samen naar de Griekse winkel" En vriend 1 wilde kattenbak zeggen, wat kattenbat werd. Dus toen gingen we met z'n drieën naar de Griekse winkel voor een kattenbat