Ja hier ook.Maar wa doet sowieso raar want die laat berichten pas door op het moment dat ik wa open. Net zoals mail. En is niks veranderd aan instellingen oid.
de echte status is terug je kun hem bijwerken door naar instelling je profielfoto te gaan en dan stat daar je status ook.
lianne304 schreef:de echte status is terug je kun hem bijwerken door naar instelling je profielfoto te gaan en dan stat daar je status ook.Echt?
Vero schreef:lianne304 schreef:de echte status is terug je kun hem bijwerken door naar instelling je profielfoto te gaan en dan stat daar je status ook.Echt? ja was behoorlijk enthousiast toen ik het zag
Bagheera_206 schreef:En dat was dan het einde van simpele teksten als status die oneindig lang blijven staan? Ik heb sinds gisteren de nieuwe status die maar 24u blijft staan...Nu is het gelukkig weer teurg De mijne is dare to walk your own way and you'll never get lost
Gelukkig is hij er weer De mijne is momenteel 'people who don't believe in dragons are often eaten by dragons'.
''Liefde is wakker worden in de armen van grootste held *hartjesoogsmiley* *naam van vriendje* 11-03-2016 *hartje*''