Kim deed aan een wedstrijd mee. Er deed een nieuw meisje mee, ze had haar nog nooit gezien. Ze moest starten als nummer twee en had een imposante Fries bij zich: Hiep Hiep Hoera. Afgekort HHH: hahaha. Kim liep naar het meisje toe en vroeg haar hoe haar pony aan die naam was gekomen. Nou, ze had heel hard Hiep Hiep Hoera gegild toen ze hem kreeg. Toen stopte ze het gesprek, want ze moest starten. Kim moest na haar en beiden reden ze een goede proef, maar niet zo goed als esther van Graaf met haar pony Resto de Wit. Ook al een vreemde naam. Laatste was Enna met Loser. Toeval..? Kim keek in de lijst naar rare of aparte namen. Ze kwam een Hoopdathetlukt, Nounounou, Ophetnippertje, Langoor en Nietzohard tegen. Al deze laatste paarden waren van een zekere Henk Zomer, die graag wat aparte namen aan zijn paarden gaf, en niet zoiets Engels als Shadow, Black Beauty, Midnight of Lady. Dat vond Kim leuk en ze hoopte hem ooit te zullen spreken.
Maar ik zal in ieder geval vandaag wel weer een stukje schrijven, voordat ik ga rijden op mijn wilde zwarte bijrijdmerrie. Ze was heel verwaarloosd en niemand kon erop rijden, er had al een jaar niemand op gezeten ofsooow, maar ik kon het wel en ze is heel lief tegen mij.