je had ook rintintin moeten raadplegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Heb vanmorgen in pony z'n oor gebeten op aanraden van Wille (het zou wel eens een bakkabouter in een pony pak kunnen zijn volgens haar, dus uitproberen die hap!).
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik beet, pony beet terug, in mijn lip, draaide zich om en schopte mij met twee achterbenen vol in mijn maag. Dagopname in het ziekenhuis was mijn deel, diklip met hechtingen en zo voort. Oh ja, pony is echt een pony, geen verklede bakkabouter!
rien10 schreef:Heb vanmorgen in pony z'n oor gebeten op aanraden van Wille (het zou wel eens een bakkabouter in een pony pak kunnen zijn volgens haar, dus uitproberen die hap!).
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik beet, pony beet terug, in mijn lip, draaide zich om en schopte mij met twee achterbenen vol in mijn maag. Dagopname in het ziekenhuis was mijn deel, diklip met hechtingen en zo voort. Oh ja, pony is echt een pony, geen verklede bakkabouter!
Traiectum schreef:Pas je wel op dat de kabouters die eenden niet gaan trainen? Dan heb je straks nog meer problemen!
Of erger, sinds die kabouters blijkbaar tot alles in staat zijn, wat als ze eend-kabouter-relaties aanknopen? Krijg je dit in je plantenbak:
Illusion1990 schreef:Ook hier present. Weer een dag paardjerijden overleefd. Met eigen paard veilig naar buiten gegaan. Halverwege de rit echter begon paard van meerijdende stalgenoot als een idioot te hinniken. Wij zoeken en uitkijken naar eventueel meegewandelde bakkabouters. Gelukkig niets aangetroffen