Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Re: Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:00

arme rien10...

je had ook rintintin moeten raadplegen :n

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:17

Leefde Mr. Ed nog maar (zucht), dan had hij het ons allemaal kunnen vertellen.

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:53

Wie is mr Ed?

Misschien werkt doen alsof je niet in hun bestaan gelooft inderdaad wel heel goed om ze op afstand te houden? goede optie. misschien nog wat meer research doen? In groepsverband misschien? Als Een familie?

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:01

hier meld zich nog een slchtoffer van de bak kabouters,

aangezien het er mooi weer was, en ik al de wijze raden van mijn mede bokkers incusief die van mij zelf opgevolgd had, besloot ik voordat ik mijn paard zou bestijgen nog een maal alles te controleren
op mijn knieen met een harnas aan ben ik door het gras gaan kruipen.
wat ik toen voor afschuwelijke beelden gezien heb
kabouters met blaaspijpjes om vlijm scherpe gras zaden af te schieten op mijn dierbaar ros.

kabouters met extreem lange baarden ze konden ze aan de ene kant vast binden aan de bak palen en zelf aan de andere kant staan en zodoende mijn paard laten struikelen

kabouters met scheppen om diepe kuilen te kunnen graven
ik hoef jullie zeker niet te vertellen dat ik vorolopig niet meer ga rijden maar eerst een les zelf verdeding aan mijn paard ga geven in amerika of bij piet parrelipartij

veel te gevaarlijk zo een bak, moet wel zeggen dat de wei kabouters nog de minste last geven
ze vliegen verkleed als vliegen bij je paard maar zijn nog makkelijk te verjaren met vliegen spray

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:47

Bij ons hebben de bakkabouters stelselmatig water in de buitenbak gegooid met hun kruiwagentjes
waardoor we binnen moesten starten.. we hebben ze betrapt.. stonden erbij en keken ernaar..
helaas konden we er niets aan doen :(

Afbeelding

We waren beiden erg in shock nadat we dit zagen.. mijn paard liet zelfs oogwit zien :(

Afbeelding

De kachelkabouters hadden binnen ook nog eens de verwarming aangezet.. na onze 2 proeven hadden
we beiden een emmer water nodig :(

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:15

Ik leef nog! Vanmiddag gewoon kunnen rijden in de buitenbak. Mijn witte parel sprong 1x weg. Ik schrok me naar. Ik dacht: Ow, neeeee! Daar heb je ze. Maar gelukkig was het een jasje dat over een bakpaaltje hing. Ik heb er iemand onder laten kijken. Ja, je neemt het zekere voor het onzekere. Geen kabouter. We hebben heerlijk gereden. Het zonnetje begon zelfs te schijnen.

Maarrrrr, eenmaal terug in de stal. Kereltje afgezadeld. Knuffels gegeven. Vriendelijk bedankt voor de fijne inzet. Ik heb mijn spulletjes opgeruimd en loop nog een keer terug naar mijn kereltje. Tref ik hem zo aan:

Afbeelding

Ze zitten toch niet ineens verscholen onder het vlas of een drol in de stal naast hem? OMG :?

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:51

K.imberly schreef:
Wie is mr Ed?

Mr. Ed was vroeger (volgens mij heel lang geleden) een televisie serie. Mr. Ed, the talking horse.

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 01:06

rien10 schreef:
Heb vanmorgen in pony z'n oor gebeten op aanraden van Wille (het zou wel eens een bakkabouter in een pony pak kunnen zijn volgens haar, dus uitproberen die hap!).
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik beet, pony beet terug, in mijn lip, draaide zich om en schopte mij met twee achterbenen vol in mijn maag. Dagopname in het ziekenhuis was mijn deel, diklip met hechtingen en zo voort. Oh ja, pony is echt een pony, geen verklede bakkabouter!

Y;( Y;( Y;( Y;( Beste Rien, wat een verschrikkelijk verhaal! maar het is het waard!! ben er ten volste van overtuigd dat wanneer de rust is terug gekeerd binnen de paardenwereld er voor vrijheidsstrijders als jij een standbeeld wordt opgericht!! beterschap! Y;( Y;( Y;( Y;(

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 01:29

rien10 schreef:
Heb vanmorgen in pony z'n oor gebeten op aanraden van Wille (het zou wel eens een bakkabouter in een pony pak kunnen zijn volgens haar, dus uitproberen die hap!).
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik beet, pony beet terug, in mijn lip, draaide zich om en schopte mij met twee achterbenen vol in mijn maag. Dagopname in het ziekenhuis was mijn deel, diklip met hechtingen en zo voort. Oh ja, pony is echt een pony, geen verklede bakkabouter!

Oh, wat erg. Ik heb helemaal niet het fatsoen genomen om je te eren voor je actie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zo ontzettend heldhaftig! Maar wat heerlijk om te weten dat je pony een echte pony is. Beetje vervelend hoe je erachter bent gekomen! Heel veel sterkte met je herstel. %)

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:43

TS........... :oo !??

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:58

Het is hier de hele dag al verdacht stil :\

Leeft iedereen nog?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:59

*meld*

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:11

Ah gelukkig. Er zijn dus nog zeker 2 levende mensen in dit topic. kan ik al met een geruster hart aardappelen schillen :o

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:14

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:19

oeeh, die zien er gevaarlijk uit. En het paard lijkt het niet door te hebben dat ze op zijn rug zitten!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:47

Zo meld me ook na een heldhaftig gevecht tussen mij en de plantenbakkabouters die zich verscholen hadden op mijn balkon. Even de plantjes water geven pakte toch anders uit. Maar mt dan aan alle tips heb ik ze als een ware cycloon mijn balkon afgezwiept het water in.
En daar lagen al eenden klaar die dachten dat het brood was dus dat is gefikst.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:51

Pas je wel op dat de kabouters die eenden niet gaan trainen? Dan heb je straks nog meer problemen!

Of erger, sinds die kabouters blijkbaar tot alles in staat zijn, wat als ze eend-kabouter-relaties aanknopen? Krijg je dit in je plantenbak:

Afbeelding

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:57

Nah ik zag ze echt opgegeten worden en heb daarna mijn kinderen laten waterzeven. Dus dat zit wel goed.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:00

O gelukkig, ik schrok al. Ze zijn zó geniepig, die kleine opdonders.

Kabouters, niet je kinderen natuurlijk.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:40

onze kabouters doen zich soms ook voor als geitjes,
als ze hun mond houden gaat het nog wel maar..... als ze het gemekker na gaan doen, dan is het echt bekeken. dan kun je beter afstappen!!

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:52

Traiectum schreef:
Pas je wel op dat de kabouters die eenden niet gaan trainen? Dan heb je straks nog meer problemen!

Of erger, sinds die kabouters blijkbaar tot alles in staat zijn, wat als ze eend-kabouter-relaties aanknopen? Krijg je dit in je plantenbak:

Afbeelding

nog erger als er reiger-kabouterrelaties ontstaan, je wilt niet weten wat er dan door je bak loopt!! :\

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:54

Kinderen zijn soms ook gemeen hoor. :')

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:20

Ook hier present. Weer een dag paardjerijden overleefd. Met eigen paard veilig naar buiten gegaan. Halverwege de rit echter begon paard van meerijdende stalgenoot als een idioot te hinniken. Wij zoeken en uitkijken naar eventueel meegewandelde bakkabouters. Gelukkig niets aangetroffen en ook nergens enorm van geschrokken. De rit hebben we overleefd. Daarna nog even paard van een stalgenoot gereden. Deze dame ziet altijd wel iets. Is verraderlijk. Wanneer moet je het serieus nemen en wanneer loopt mevrouw te mutsen? Is moeilijk nog even. Ook deze rit heb ik zonder kleerscheuren kunnen afsluiten.

Ik zie wel dat er steeds meer soorten kabouters opduiken. Het is een echte plaag aan het worden. Ze verschijnen op balkons, zitten op paarden... Ik houd ogen en oren nog maar goed open de komende tijd.

Hoe is het trouwens met TS?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 00:51

Illusion1990 schreef:
Ook hier present. Weer een dag paardjerijden overleefd. Met eigen paard veilig naar buiten gegaan. Halverwege de rit echter begon paard van meerijdende stalgenoot als een idioot te hinniken. Wij zoeken en uitkijken naar eventueel meegewandelde bakkabouters. Gelukkig niets aangetroffen

@Illusion: eh, ik wil je niet bang maken, maar juist de kabouters die je niet ziet zijn het gevaarlijkst!!!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 01:04

Nu NIEUW: Kabouterscanner. Veiligheid boven alles! De scanner herkent 147 types kabouters. Kan zowel in de bak als op buitenrit gebruikt worden. Heeft een reikwijdte van 1 km. Kan ook ondergronds registreren.

Afbeelding

Extra optie: Een verlengsnoer met een lengte van 5 km, 10 km of 25 km.