verootjoo schreef:Nee is een koningin uit de bijbel, maar niet een waar je je kind naar wilt vernoemen Maar door haar acties wordt ze ook wel vergeleken met de duivel.
_Nadia_ schreef:Rixo, de jongste dochter van John Heitinga.. Nou ja met Jezebel als oudste valt Rixo nog wel mee denk ik.Ik wilde hem hier ook posten. Hoe bedenken ze het toch..
Ondanks de herkomst vind ik Jezebel leuker. Ik zag net een Mylee in een Facebook groep. Las het eerst als Mie-lee (Nederlands fonetisch) maar het moet natuurlijk Miley zijn
Ik ken ook een iemand met dochter Raeven. De extra E heeft niet echt toegevoegde waarde, maar ik vind het een mooie naam hoor .
_Nadia_ schreef:Rixo, de jongste dochter van John Heitinga.. Nou ja met Jezebel als oudste valt Rixo nog wel mee denk ik.Zo die hadden wel even onderzoek mogen naar Jezebel ook, ik ken dat namelijk van het Jezebel Stereotype! Nare naam
Tivoli schreef:Ze konden niet kiezen tussen Bo of An. Het werd geen tweeling dus dan maar zo Zoiets moet het haast zijn ja . Hoe bedenk je het?
‘T is weer maandag, en er zijn weer wat pareltjes geplaatst vandaag:ChelleyDimmDjaylanoDjeleynaRavShanjeantely (not kidding)Thyaz
Lynn_Nikita schreef:AaronYve schreef:Hier is een kindje geboren genaamd Pit. broer van Bratt? Nee, deze Pit heet Loos als achternaam.