Yunomi schreef:djuulsie schreef:
Want Dakota is te simpel?vind t sowieso geen leuke naam, maar zo geschreven helemaal niet.
Het is dat jij Dakota zegt, ik kon er zelf niet eens iets van maken
Dat dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:Yunomi schreef:Daqeautha
Want Dakota is te simpel?vind t sowieso geen leuke naam, maar zo geschreven helemaal niet.
_Nadia_ schreef:Dr zitten ook wel enorm veel schrijffouten in die Prenatal berichtjes hoor! Heb al meerdere ouders zien klagen dat de naam van t kindje of van de ouders verkeerd was. (en dan hebben we t maar niet over de schrijffouten in de daadwerkelijke aankondiging die hoogstwaarschijnlijk wel van de ouders komen)
Lukasje schreef:djuulsie schreef:Owww, wat hou ik van de prenatal siteer stonden er meer bij die in aanmerking kwamen, maar deze sprongen er wel uit.
Brayden-Rivano
Djharmay
Sa
Jaxine Sjaanela
Louwin
Loren
Pomm
Loren is in België best een gebruikelijke naam zonder “marginale” bijklank hoor.
BabiiVeeraa schreef:Hier ook een geboortebord, opzich niet heel raar maar wel een voor mijn gevoel aparte schrijfwijze: Mirte.
Ben normaal helemaal niet van de onnodige toevoegingen, maar vind dit er echt uit zien als niet af, puur omdat je Mirthe of Myrthe gewend bent. Zou van deze naam zelfs niet weten wat “de originele” spelling is eigenlijk