Ik zag onlangs een geboortebord met als meisjesnaam Nouk. Niet mijn ding, maar ik vraag me echt af of je het uitspreekt met de ou-klank, of als Anouk zonder a?
Hier ook een geboortebord, opzich niet heel raar maar wel een voor mijn gevoel aparte schrijfwijze: Mirte. Ben normaal helemaal niet van de onnodige toevoegingen, maar vind dit er echt uit zien als niet af, puur omdat je Mirthe of Myrthe gewend bent. Zou van deze naam zelfs niet weten wat “de originele” spelling is eigenlijk
Gisteravond de diploma uitreiking van mijn broertje gehad, daar kwamen me ook een aantal pareltjes voorbij Humble, Tjamillion en Shaynaly vond ik toch wel de ergste..
djuulsie
Geplaatst: 11-07-19 07:18
Balenciaga schreef:
Gisteravond de diploma uitreiking van mijn broertje gehad, daar kwamen me ook een aantal pareltjes voorbij Humble, Tjamillion en Shaynaly vond ik toch wel de ergste..
Oh en deze schiet me nog te binnen. Mijn neefje zit in de klas bij een jongetje dat Promise heet. Zijn oudere broer heet Eternal. Samen dus Eternal Promise. Nou...
Tiggs
Geplaatst: 11-07-19 20:35
Balenciaga schreef:
Gymnasium?
Over Noan; ik ken er ook een, maar doet me denken aan: 'wie is dat?' 'oh, dat is no one'.