shadowlover schreef:haha, iets wat elke brabo wel een keer zegt en waar dan ernstig geschokt op wordt gereageerd door noordelijkere nederlanders: "ik ben aangereden"
even voor de duidelijkheid: "nee, ik heb geen ongeluk gehad, ik ben zojuist vertrokken(aangereden) en over een uurtje bij je"
ja idd heb deze nog nooit gehoord, zou ook even raar kijken

zou duidelijker zijn als je zegt ik kom nu aanrijden ofzoiets
Zazoo schreef:Barbiietut schreef:zwager tegen mij;
wil je ijsblokjes in je cola?
ik; ja 1tje, anders stroomt hij over als t ijsblokje is gesmolten..
( niet snappende dat de inhoud hetzelfde blijft)
Volgens mij ligt een ijsblokje half in de cola en half boven het oppervlak dus dan kan ie wel overstromen als ie smelt.
dan moet je het wel heeeel vol doen, en water zet uit als je het bevriest, dus als het smelt heeft het weer minder volume
of je moet een heel groot ijsblokje hebben wat er metershoog boven uitsteekt, maar denk dat het met normale ijsblokjes niet snel zal gebeuren

Leanee schreef:Pas een keer op m'n werk gooide een mannelijke collega wat in de prullenbak. De vuilniszak was nog leeg en door het gewicht wat er in een keer in kwam viel die vuilniszak naar beneden. Ik flap er uit: wat een slappe zak. Hij zat me een poos aan te kijken en ik een poos schaapachtig terug te kijken totdat ik snapte dat het best wel fout klonk wat ik had gezegd
haha die is mooi

maar ik moet het nog vaak aanhoren en als mijn moeder vriendinnen mee heeft zeggen ze vaak 'oh dus dat is je dochter
'