Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:40

shadowlover schreef:
haha, iets wat elke brabo wel een keer zegt en waar dan ernstig geschokt op wordt gereageerd door noordelijkere nederlanders: "ik ben aangereden" Huilen van het lachen

even voor de duidelijkheid: "nee, ik heb geen ongeluk gehad, ik ben zojuist vertrokken(aangereden) en over een uurtje bij je"

ja idd heb deze nog nooit gehoord, zou ook even raar kijken Clown
zou duidelijker zijn als je zegt ik kom nu aanrijden ofzoiets Cool

Zazoo schreef:
Barbiietut schreef:
zwager tegen mij;
wil je ijsblokjes in je cola?
ik; ja 1tje, anders stroomt hij over als t ijsblokje is gesmolten..

( niet snappende dat de inhoud hetzelfde blijft) Vork

Volgens mij ligt een ijsblokje half in de cola en half boven het oppervlak dus dan kan ie wel overstromen als ie smelt.

dan moet je het wel heeeel vol doen, en water zet uit als je het bevriest, dus als het smelt heeft het weer minder volume
of je moet een heel groot ijsblokje hebben wat er metershoog boven uitsteekt, maar denk dat het met normale ijsblokjes niet snel zal gebeuren Knipoog

Leanee schreef:
Pas een keer op m'n werk gooide een mannelijke collega wat in de prullenbak. De vuilniszak was nog leeg en door het gewicht wat er in een keer in kwam viel die vuilniszak naar beneden. Ik flap er uit: wat een slappe zak. Hij zat me een poos aan te kijken en ik een poos schaapachtig terug te kijken totdat ik snapte dat het best wel fout klonk wat ik had gezegd Clown

haha die is mooi Clown

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:44

Toen ik klein was was ik dol op kippenpoten .Ik vraag zo ( terwijl ik hevig aan het kauwen was), hoe zit die eraan zo of toch zo aan de kip?

vivian2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:46

gister waren we patat aan het eten komt mn moeder aan met kroketten en kipcorn dingen

vraagt ze of ik een kipcorn wil
vraag ik wat voor een vlees zit daar in dan? Clown

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:28

'Mam, mag ik wat eten? Ik heb dorst' Vork

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:29

vivian2 schreef:
gister waren we patat aan het eten komt mn moeder aan met kroketten en kipcorn dingen

vraagt ze of ik een kipcorn wil
vraag ik wat voor een vlees zit daar in dan? Clown

Whaha ROFL

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:39

Haha geen uitspraak van mezelf, maar van iemand anders mag vast ook Clown

We gingen een keer langs macdrive.

Zegt vader van vriendin "mag ik een sunday ijsje met aardbei"?
Medewerkster van de Macdonalds "met nootjes?"
Vader "neeheee, met aardbei Clown"

Klinkt miss nu niet zo grappig, maar wát heb ik gelachen toen Nagelbijten / Gniffelen

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:43

ik herinner me nog iets, we zaten in de pizzahut en als dessert kreeg ik een ijsje dus ik:Een ijsje
werkster: Wat voor?
Ik: een ijsje!
Werkster: wa voor soort,
Ik: Een gewoon
Werkster: Maar wat voor een.. een callipo, ... , .. ofzo
Ik: ehmm ff denken, een gewoon ijsje
Normaals: wat voor een en somde weer op
Ik: een cornetto Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:15

Zazoo schreef:
Barbiietut schreef:
zwager tegen mij;
wil je ijsblokjes in je cola?
ik; ja 1tje, anders stroomt hij over als t ijsblokje is gesmolten..

( niet snappende dat de inhoud hetzelfde blijft) Vork

Volgens mij ligt een ijsblokje half in de cola en half boven het oppervlak dus dan kan ie wel overstromen als ie smelt.

dan moet je het wel heeeel vol doen, en water zet uit als je het bevriest, dus als het smelt heeft het weer minder volume
of je moet een heel groot ijsblokje hebben wat er metershoog boven uitsteekt, maar denk dat het met normale ijsblokjes niet snel zal gebeuren Knipoog

door het ijsblokje, gaat de cola erom heen, als het smelt, dan mengt het met de cola, maakt dus niets uit volgens mij

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:30

Citaat:
wij zaten in de auto (stonden bij de ikea of gamma?) en mijn moeder belde (die ziek thuis lag) ze vroeg of wij paracetemol mee wouden nemen maar ik verstond paracol hehe hebben wij dus gewoon drie van die dingen gekocht kwamen we bij de auto aan dacht ik bij mezelf 'of was het paracetemol' whaha hehe

ROFL Huilen van het lachen En hoe keek je moeder toen je thuis kwam met die parasol?

Citaat:
Pas een keer op m'n werk gooide een mannelijke collega wat in de prullenbak. De vuilniszak was nog leeg en door het gewicht wat er in een keer in kwam viel die vuilniszak naar beneden. Ik flap er uit: wat een slappe zak. Hij zat me een poos aan te kijken en ik een poos schaapachtig terug te kijken totdat ik snapte dat het best wel fout klonk wat ik had gezegd

Whahaha, ik zie die kop van je collega al helemaal voor me Huilen van het lachen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:31

_Tessaa schreef:
Ach, zoveel. Huilen van het lachen Eentje die echt megadom is..
Leraar: hee, geen mobieltjes in de klas!
Jongen: maar u heeft er zelf ook een!
Leraar: nee hoor, ik heb gewoon een horloge met belfunctie.
Ik: bestaan die? Bloos!

whahaha, sorry..ben alles van begin af aan te lezen..dat is nou precies een opmerking die ik ook zou maken Huilen van het lachen

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:36

vivian2 schreef:
ik ging met een paar vriendinnen naar de wc op school
staan we voor de spiegel ons haar en make up te doen

zeg ik bah k*thaar!
Blond

Ik snap hem niet (ben een beetje blond..)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:43

Nog eentje van me pa, lampje deed het in het hoetel niet. Dus wij naar zown hotelmedewerkstergea\val. Maar goed, hoe zeg je nou in het spaans, hij doet het niet Clown.
En mijn vader dacht, ik heb zoveel duitsers hier gezien. Ik zeg gewoon "diecht doet het niecht" Ik zeek haast in mn broek maar die vrouw snapte het wel Huilen van het lachen

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:46

[quote="Pel"]
ROFL Huilen van het lachen En hoe keek je moeder toen je thuis kwam met die parasol?

[quote]
uh we belden haar eerst even op en toen vroegen we het na.. Huilen van het lachen
tja je vat hem wel haha ROFL
toen kochten we maar snel wat paracetemol pakjes hehe Tong uitsteken maar ik moet het nog vaak aanhoren en als mijn moeder vriendinnen mee heeft zeggen ze vaak 'oh dus dat is je dochter Huilen van het lachen ' Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:58

Pel schreef:
_Tessaa schreef:
Ach, zoveel. Huilen van het lachen Eentje die echt megadom is..
Leraar: hee, geen mobieltjes in de klas!
Jongen: maar u heeft er zelf ook een!
Leraar: nee hoor, ik heb gewoon een horloge met belfunctie.
Ik: bestaan die? Bloos!

whahaha, sorry..ben alles van begin af aan te lezen..dat is nou precies een opmerking die ik ook zou maken Huilen van het lachen

Iedereen heeft hem ook onthouden haha.
Die leraar begon echt keihard te lachen, helemaal zeggen van 'ah gut, wat schattig Ach gut ' Huilen van het lachen

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:04

ow.. ik heb er echt teveel..

net nog op buitenrit,

ik: hoe laat is het?
matty: geen idee
Ik: ow wacht me telefoon zit in me zadeltas

ik pak de telefoon

Ik: het is 15:00 dus dan is het 13 uur Verdrietig Verdrietig Bloos

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:18

Ik ben zó blond, k heb zó vaak domme uitspraken.
Ik zeg eerst iets en daarna bedenk ik wat ik eigenlijk heb gezegd.

Zo heb ik een keer perongeluk mijn vrienidn veraden bij een lerares,

lerares: oo ik zie daar shelly staan (msn)
ik: Ja, maar ze praat tegen mij hoor.. !

Oopsie,,,

K kan er ook niet op meer komen, ik vergeet ze gewoon weer, k heb het zo vaak.! Tong uitsteken

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:27

ik heb ook vrij vaak een 'dom' moment, dan ben ik echt overtuigd van wat ik zeg maar is het vreselijk dom Cool
bij stoplichten voor voetgangers heb je die geluidjes wanneer je over mag steken (voor blinde mensen dus) maar ik stond er laatst..
waarom hebben ze dat getik nou iedere keer, vreselijk irritant..ooooojahhh dat is voor de doven Huilen van het lachen Gestoord

ohja en dingen van vroeger:
*het was warm* mam? mag ik een korte benen broek aan Cool Haha!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:19

Was een keer een soort wedstrijdje tussen een stel dat bekend stond om blondheid... De vraag was 'Wordt het Groot Dictee der Nederlandse Taal voor doven ondertiteld?'

Er viel een stilte en daarna zei er één: 'Ja natuurlijk! Da's toch logisch' Huilen van het lachen

Zelfde quiz, een uitspraak van één van de blondines: 'Nigeria? Wie is dat?' Koe
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 11-05-08 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:29

Ik liep stage in een bejaardentehuis en daar had iedereen eens in de zoveel tijd de beurt om alles op te ruimen van het personeel in lunch kamer.Ik liet soep om vallen, dus de persoon die de beurt had meteen zeuren.Ja en nou moet ik dat op gaan ruimen bla bla bla,dus zeg ik tegen haar nou daar ben je toch voor.Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen jij hebt toch de beurt,komt ze smiddags op hoge benen naar me toe.Poeh wat was ze boos, hoe haalde ik het in mijn hoofd om zo iets te zeggen?

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:48

marleen_usar schreef:
Ik liep stage in een bejaardentehuis en daar had iedereen eens in de zoveel tijd de beurt om alles op te ruimen van het personeel in lunch kamer.Ik liet soep om vallen, dus de persoon die de beurt had meteen zeuren.Ja en nou moet ik dat op gaan ruimen bla bla bla,dus zeg ik tegen haar nou daar ben je toch voor.Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen jij hebt toch de beurt,komt ze smiddags op hoge benen naar me toe.Poeh wat was ze boos, hoe haalde ik het in mijn hoofd om zo iets te zeggen?

zo iemand verdient het dan dat je dat zegt Huilen van het lachen zou ook mijn uitspraak zijn *LOL*

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:56

Och ik geloof ook veelte snel iets.

Vanmiddag ging ik even geld pinnen bij de bank, zei man voor mij "hij is helemala leeg hoor, ik heb alles eruit gehaald"
ik geloofde het ook nog Bloos

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:14

dasj_02 schreef:
CleovG schreef:
mijn moeder maakte een pot verf open en zei: Goh, het is zwart! Daarop zei ik: Dan moet je goed roeren

Clown

ik snap het niet

We hadden de verf als witte verf gekocht, maar het bleek dus zwart te zijn. Maar als je een witte verfpot open maakt heb je vaak een andere kleur gloed erover heen, maar natuurlijk nooit een zwarte gloed. Deze gloed verdwijnt als je roert.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:33

Op school we hadden 2 keer dezelfde les achter elkaar en hadden er tussen een kleine pauze..
Zaten we bij iemand vroeg hij :
Dus jullie hebben een blokuur?
vriendin en ik: nee 2 keer dezelfde les achter elkaar Huilen van het lachen

En een keer was ik bij een vriendin en haar pony had voor hoefijzers en er was 1tje af
Hoor je mij zeggen: Haar hoef is er ook af Koe

En laatst in de stad:
Ik:We moeten ook even naar de Capino
vriendin: huh?
Ik: ohnee Campina
vriendin: lachen
Ik: raar kijken en ohneeee scapino had het dus echt niet door..

Heb wel vaker van die domme dingen maar weet ze niet meer

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:09

men tante:
Ja dus dat visje kwam naar boven om te drinken en de kat viste het uit de bokaal

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:44

Okee nu kom ik hoor Vork

Een vriendin en ik gingen naar de bios, we hadden gereserveerd enzo, komen we bij dat mensje aan bij die balie iets (hoe heet dat ook alweer?XD) ik had het nummer op mn hand geschreven, zeg ik ja we hebben gereserveerd nummer 958.. er klopte iets niet dacht ik al en die vrouw keek me aan dus ik kijk nog een keer.. was het dus nr 985 Bloos

en mn moeder dan,
was ze dr sleutels kwijt hele huis afgezocht, mn vader doet de koelkast open voor drinken en zegt opeens, wat zocht je ook alweer? je sleutels toch? kijk eens hier? lagen ze dus gewoon in de koelkast Vork

of dan nog 1 van mij,
we gingen zo naar voetbaltraining van AZ, vriendin had zo weggooifototoestel mee en wou met eens speler op de foto..
ik halve minuut aan het prutsen van waarom doet dat klote ding het nouweer niet, zegt die speler, heb je dat dingetje wel doorgedraait??
ik zo, uhh... ojaa dat moet nog Clown kwam eerst komende 10 minuten niet meer bij van het lachenXD

of een vriendin van mij bij AZ wedstrijd, ze hebben daar altijd broodjes worst en ze zit op een andere plek en bij ons waren er mensjes niet gekomen dus ik vroeg of ze bij mij kwam zitten, staan wij daar naast een broodjes worst kraam en zegt; Ja maar waar kan ik dan nu een broodje worst halen? ik zo; gohh zou het écht niet weten misschien handig om achter je te kijken? Clown

Nouja heb er nog wel meer maar word beetje veel om allemaal nog te gaan vertellen Clown Bloos