Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evenstar

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:24

Op een ander topic gelezen:

Citaat:
haha owja trouwens!! ik bedacht me net weer wat grappigs wat een meisje tegen haar vader zei toen ik in de Lidl liep Nagelbijten / Gniffelen .

klein meisje zat voor in het zitje van het winkelwagentje.

"pap?"

"ja??"

"waarom neem je telkens een andere mevrouw mee naar huis als mama niet thuis is??"

en vader dook meteen met zijn kop in de diepvries en hield zijn mond stijf dicht Nagelbijten / Gniffelen

zo zie je maar weer dat kinderen alles door hebben Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:25

Bloos! Wat érg!!! Was die vrouw daar ook bij? Bloos

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:46

lottehorse schreef:
hahaha ik floep dr ook altijd van alles uit.. khad een x tegen een leraar gezecht die mij er uitstuurde omdat de klas vervelend was zo van maar jij loopt te Fu*ken ik niet! Bloos oeps

whaha dat valt nog mee, wij hebben leraren jankend de klas uit gekregen Schijnheilig

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:09

En daar moet je vooral erg trots op zijn...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:12

Jij zegt het ik dacht het... Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:31

Ik had het een paar weken terug, ben al een paar weken aan de lijn en al zo'n 5 kg kwijt Haha!

Komt er een man op stal op me af: zo he..het valt me wel op dat jij ook flink aan het uitdijen bent.

En bedankt....kom 5 kg aan en iedereen vraagt of ik afgevallen ben, val 5 kg af en dan dij je uit.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:32

Opmerking 1:
Ik voelde me onzeker over borsten (erg klein), toen vroeg ie: waarom doe je er niks aan dan. Ik zeg dat heeft teveel risico's en daarbij al mijn vriendjes vonden het niet erg.
zegt hij: Dan liegen ze want alle mannen kijken naar borsten...

Opmerking 2:
We hebben 2 weken iets, maar hij durft het nog geen relatie te noemen....
ik vroeg waar twijfel je dan aan?
Hij zei: nou, ben bang te snel vast te zitten, voor het geval wat beters komt...

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:41

Voor t geval wat beters komt.. Wat een lompe boer dan he Knipoog

Ik krijg altijd opmerkingen over mn leeftijd. Mensen vragen altijd 'ben jij al wel 16?' terwijl ik toch echt 19 ben Tong uitsteken

Op vakantie deze zomer (was naar Chersonissos, Kreta) kwam dr een jongen naar me toe (hij was ook klein)
Hij: 'ben je op vakantie met je paps en je mams?'
Ik: 'uhh ik weet zeker dat ik ouder ben dan jij...'
Hij: 'ben 20...'

Lekker gesprek dus Tong uitsteken

En hij had later ook nog de lompste opmerking, ik was samen met een vriendin, zegt ie: 'aan die vriendin van jou vind ik nou echt niks moois...' Okeeeeee Tong uitsteken

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:07

Gisteren kon ik ook wel door de grond zakken!!

Ik was op een feestje waar ik dus helemaal niemand kende.. Het was een familiefeestje van een vriendin van mij..

Dus een van haar nichten had net een baby gekregen.. Daar stond ik even mee te praten.. en op mijn allerenthousiast kreeg ik eruit hoe leuk ik t voor haar vond.. en dat ik het een mooie naam vond voor het kindje..
En we hadden t erover dat t allemaal wel spannend was en dat ik het voorlopig nog niet wilde..

De moeder van de baby zei nog tegen mij: Tsja als je 18 bent denk je daar inderdaad nog niet echt aan.. dan moet je aan andere dingen denken..

Komt die vriendin van me aangelopen.. zegt ze tegen de moeder van de baby: Ja linda, jij hebt toch gezegd dat je ECHT NOOIT een baby zou willen!!!

*zucht* toen kon ik wel door de grond zakken!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:15

Ik stond eens op de gang te praten tegen een leraar over het groepje waar ik inzat, dat de werksfeer en de verdeling van al het 'werk' niet bepaald eerlijk was en dat ze vaker over niks zaten te l*llen en mij alles lieten doen.
Kwamen de mutsjes in spe net voorbij. *groan* Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:17

Ik fietste een keer langs 2 jochies van een jaar of 10, roept er eentje: ''Hee h**r ga je moeder n*uken..'' Nou, sorry hoor ik zat echt ff te kijken van WAAAT ?! Wow!

En een keer was ik met een vriendin buiten aan het rijden, kwamen we langs 2 jochies in een bootje, roept er een: ''Ik ga paardenvistick van je knol maken'' Uuh, juist.. paardenVISstick Huilen van het lachen

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:20

Evenstar schreef:
Op een ander topic gelezen:

Citaat:
haha owja trouwens!! ik bedacht me net weer wat grappigs wat een meisje tegen haar vader zei toen ik in de Lidl liep Nagelbijten / Gniffelen .

klein meisje zat voor in het zitje van het winkelwagentje.
"pap?"
"ja??"
"waarom neem je telkens een andere mevrouw mee naar huis als mama niet thuis is??"
en vader dook meteen met zijn kop in de diepvries en hield zijn mond stijf dicht Nagelbijten / Gniffelen

zo zie je maar weer dat kinderen alles door hebben Vork

Die is wel heeeel gruwelijk Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:23

haha ik zat in de 1e en 2e bij een paar boeren jongens in de klas. hun hadden het over paardenvlees bij mij en gingen ze daarna dik smoezen enzow.. de volgende dag kreeg ik een blaadje op mijn tafel.. ik even gouw kijken zag ik het woord poedersuiker staan.. het ik het briefje maar meteen op de tafel van mijn leraar gelecht.. hij zo er in kijken (toen hij binnen kwam in het lokaal) en hij zo ja wie hebben dit gedaan. die kerels hebben lekker 2 uur na moeten komen omdat hij dacht dat hun dat aan hem hadden geschreven (Hij houd ook wel wat van paarden) Haha! lol... Tong uitsteken

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:53

Mijn kapper heeft laatst echt een lompe opmerking gemaakt, natuurlijk perongeluk, maar goed. Iemand heette, ik weet niet meer hoe, maar zeg maar Huiske. Dus mij kapper zegt: Hallo mevrouw Huis. Ohnee, er komt nog een ketje achteraan Clown

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:09

Gosh, ik bedenk me opeens een vrij lompe van mij...
Ik moest m'n vader helpen met de ouderavond enzo. En een meisje van school waar ik toen wel mee omging vertelde me dat niet haar ouders op gepsrek met m'n vader zouden komen, maar haar opa en oma. Clown

Op een gegeven moment zag ik een ouder stel binnenkomen, dus ik, zonder na te denken: "Ah! U bent vast de opa en oma van A."
Die lui kijken me vuil aan, en die 'oma' dus: "Nou nee. Wij zijn de oúders van B."
Ooh ik kon echt wel door de grond zakken Clown

_Karolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:16

bedenk ook nog net eentje van enkele jaartjes geleden, toen ik nog thuis woonde...
Mijn vader is zelfstandige en heeft soms ook 's avonds nog wel eens klanten die thuis langskomen. Mijn moeder voelt zich dan vaak "verplicht" tot enige "social talk" met die mensen terwijl pa iets gaan printen is of zo.
Dus op een bepaald moment zegt ze tegen een koppel (met enige trots) "jaaa, ik volg momenteel een cursus zelfbevrediging" (zelfverdediging moest dat dus zijn) Ik rolde haast uit de zetel van het lachen en die "lapsus" heeft ze sindsdien al vaaaaaaaak moeten horen, haha... Die mensen hun gezicht was goud waard trouwens Haha!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:28

wahahah ROFL Huilen van het lachen Mooi Pling

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:02

Die is écht heel grappig Fenya!

Ik kwam een paar jaar geleden op de manege de toiletten uitgelopen, zegt het zoontje van de eigenaar (toen een jaar of zeven):

'Hai gecremeerde geit'

Huh?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:53

Weet je dat ook weer, wat jij in je vorige leven was Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:57

haha ik had ook iets dat ik zelf heeel grapig vond.. ik wou vragen bart heb jij nog bier.. zeg ik bier heb jij nog bart.. hoezow een beetje aangeschoten Tong uitsteken

Edit: Owja, ik had vandaag in de kerk ook een mooie,, ik zij met mijn stomme brakke kop go die mensen gaan snel zitte zijn ze moe ofzow.. bleek ik dat een beetje hard gezecht te hebben Bloos
Laatst bijgewerkt door paix op 12-08-07 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:01

Het formaat van mijn neus valt sommige mensen wel eens op, niet dat ie mega groot is maar ach hij mag er wezen.
Krijg heel vaak de opmerking: wat heb jij een grote neus zeg.
Mijn standaard antwoord is dan: past ie in ieder geval goed tussen andermans zaken Haha!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:12

Ohja, heb ook wel zo'n opmerking.

Mijn ogen zijn niet bepaald de grootste van Nederland. Krijg ik de vraag of ik nou minder zie omdat ik zulke smalle oogjes heb.
Moest eerlijk antwoorden dat ik het antwoord niet wist. Clown
HOE MOET IK DAT NOU WETEN, OF IK MEER ZIE DAN IEMAND ANDERS??!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:18

Ik was een keer op een 1 of ander christelijk jeugdkamp, en daar hadden we dan van die diensten met sprekers enzo.
Was er een man en die had een preek over dat de jeugd radicaler moest zijn in hun geloof en een heel bla bla verhaal, met allemaal "jeugdige" woorden erin zoals "vet"en "tof" en "cool" klonk echt ontzettend dom in zo'n preek.

Anyway, ik was met een groepje meiden dat ik nog niet zo goed kende, en ik deed die man dus even overdreven na en zei daarna "wat een banketstaaf he, die vent" zegt het meisje dat naast mij zat "ehh ja dat is mijn vader die daar preekt"

Bloos! okee oepss

Edit; schiet me nog 1 te binnen, van toen ik in groep 5 zat ofzo..

We hadden een leraar die tevens directeur van de school was, hele aardige man maar wel kalend, hij had precies zo'n kaal rondje op zn hoofd.
Ik liep daar langs met mijn vriendinnetjes en riep: "meester, als u onder water gaat zwemmen zie je precies zo'n kaal eilandje boven water langskomen!"

En het meest beschamende was (voor hem toendertijd) dat hij net met iemand van de schoolinspectie stond te praten Huilen van het lachen
Omg ik schaam me dood als ik daar nog aan terug denk Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:40

Ohja ik weet er nog 1. We hadden afgelopen jaar Nederlands van zo'n hele nette, ouderwetse leraar die altijd maar respect wou enzo. Maar ik irriteerde me weer eens dood aan die man dus ik zeg tegen vriendin die naast me zit: ''Ik word serieus een keer gek van die man, ik haaat Nederlands'' En ja, toen stond 'ie dus net achter me....
ooeeps Clown

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:49

Een paar collega's van mij wilde met de ezels gaan lopen (we hebben er drie) en een pony meenemen. Ze hadden alleen te weinig mensen om ze allemaal mee te nemen dus ik zei tegen een van de collegas:

Als jij nou Femke meeneemt, en zij Kyana dan neem je marleen mee voor Punky en dan Pamela, dan heb je nog een ezel.

Pamela was dus een stagaire en ik bedoelde dat zij dan de 3e ezel vast kon houden... Maar het kwam er zo uit, dat zij een ezel was Tong uitsteken een beetje lomp Tong uitsteken

Ook op mijn vorige werk:
Zit een kind in de waterfiets en die was overgesprongen in een andere dus ikroep: Meisje, kom eens terug. Draait kind zich om: ik ben een jongetje.. Oeps, sorry!