PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:14

*SNIK* Wat denk je wel niet van mij Dorée *snik* Huilen Huilen. Ik ben geen spion! Ik weet niet eens hoe je M......... Verward uitspreekt. *diep teleurgesteld, dat ze zomaar wordt uitgemaakt voor spion*
Haha!

PMU is the best! Paarden Miepjes United FOREVER!!! Lovers

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:23

ja, het spijt me, Assie.
je moet altijd het zekere voor het onzekere nemen...
Ook al ben je nog zo lieff Lovers

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:25

Ja assie maare Doree wij hoefde niets te ondergaan wij stralen al die liefheid etc al zo hard uit. bovendien hebben we de toko zelf in elkaar gezet!

enne Assie toch even wachten wat laui ervan vind.
Enne Doree van mij mag ze haren komen vegen hoor..

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:28

Oke! Ik ga alvast oefenen, *veeg veeg veeg*.

Ik kan echt goed vegen. En ik zweer op mijn erewoord dat ik tegen niemand van de M Verward Verward Verward Verward Verward vertel waar de geheime boomhut is.

Oja, als ie(=de boomhut) stiekem toch ondekt wordt.. Ik heb nog een hele goede schuilkelder *LOL*

PMU RULEZ Lovers Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-10-25 11:30 ]</font>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:53

Okee, vanaf nu voor iedereen: Hij heet de CyberTreeHut!! en niet anders!!

Maar goed. Kim ik was idd vergeten dat wij dat allemaal niet hoefden te ondergaan omdat wij de boomhut hebben opgericht en jij was nog net op tijd dat je idd al die tests niet meer hoefde te doen. Maar ná jou moest wel iedereen, remember??

Enne, over dat vegen: fijn dat we het daar over eens zijn!

En Assie: aangezien jij toch onze persoonlijke slaaf bent in de CyberTreeHut en jij met grote waaiers aan het wapperen bent (als je veegt en wij rinkelen ons belletje, kom jij aangevlogen op jouw speciaal-voor-jou ontwikkelde supersonische struisvogel!! om ons te voorzien van de meest heerlijke hapjes en drankjes!!) Ik heb nu wel zin in een sandwich met zalm en graag wat champagne.... roze champagne.... Vork
En dit alles wordt bekostigt door PMU! We krijgen een heleboel inkomsten binnen via het Teeveeprogramma PMU FOREVER!!! en met Nimmie en Dododee's Coiffure en natuurlijk via de venklup en de abonnementen op het jaarlijkse klupblaT!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-25 11:55 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-25 13:47 ]</font>

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:55

*foei* Ik ben geen slaaf!! Ben ehh... lid van de PMU... TOCH??
En mm, kan die supersonische vliegende struisvogel niet worden veranderd in een ezel??
Me Lovers ezels en PMU

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:58

Ja, maar iedereen moet onderaan beginnen.... (een paar uitzonderingen daargelaten dan, zoals Da President en Da Queen)

En misschien als je heel goed je best doet, kunnen we wel ff kijken of we iets voor je kunnen regelen ivm de ezel....

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:13

ow idee! Die ezel van pris is toch ontvoerd door de PMU... Kan ik die niet ff ombouwen tot vliegende ezel *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:32

nou assie zo'n lelijke ezel wil ik je niet aan doen.. maare Doree lees eens een paar topic van mei ofzo daar hadden laui en ik al een Boomhut met prkeergarage.. Hij is nu alleen luxer en onzichtbaar en op een andere plek want marjo kwam toen ook nog wel eens bij osn over de vloer

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:35

mmm, ik weet nog wel een plekje waar we die lelijke ezel kunnen verstoppelen...
Ehm... zal ik het zeggen? Misschien lezen er wel spionnen van de m Verward Verward Verward Verward Verward mee

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:41

via PB *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:49

Zo goed, Kim?? heb het al aangepast. Maar deze nieuwe boomhut (de CyberTreeHut) is een andere dan die jullie hadden, want die is opgericht ná onze ideeën over het ontvoeren enzo....
maar goed, maakt niet uit. We kunnen ons geen ruzie over dit soort kleinigheden permitteren, aangezien de M....losers in onze nek hijgen.

Dusss kusje?? Lovers

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:01

Jeetje, wat gaan jullie vriendelijk met je leden om zeg. <not!>
Ik ben blij dat ik geen lid ben, zeg!

Daar hebben wij een hele andere aanpak voor. En onze leden zijn er erg gelukkig mee!!! Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:47

Ja jullie worden gewoon geslagen als jullie niet lief doen. En maar blijven zeggen hoe leuk het daar is.

Ach, als je van SM houdt...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:07

Je kunt wel zien dat jij er helemaal geen verstand van hebt. Wij slaan niet. Wij zijn namelijk heel erg lief en aardig.
Wij hebben lekker MSMTA-chocolaatjes (van die witte Bonbonbloc) en Anti-A-broodjes, vroeger ook wel Boktbroodjes genoemd.

Maar wij hebben geen slaafjes. Dat vinden we niet nodig. Ja, de enige slaven die we hebben, zullen binnenkort een aantal PMU'ers zijn. Pas maar op D en N en L !!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:34

kijk ze kunnen niet eens hun eigen broodjes verzinnen Loooooooooooooooooooooozzzzer!
Enne dododee van jou wil ik wel een kusje Lovers Lovers

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:46

ga spontaan mun onderschrift veranderen! kusje!! Lovers Lovers Lovers Lovers

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:51

haha ik vind die van mij veel te cool!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:52

Tsss, nou dan verander ik hem terug!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:57

dat is beter ja ik ben namelijk niet zo'n potjes en pannetjes mens

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:07

Trouwens er moet streepje op mijn e!
Zo: é

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:35

ja daag ga geen typ moeite voor je doen ik haat je weet je nog... duh!
Maare op P&K is er dus een PMU meeting.. Ik geloof alleen dat Marjo ook wil komen met een kudde koeien

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 19:14

whahaha...
Maareh LIEFURDS.. ik ben da queen, en ik moet heel nodig geeerd worden, heb mijn persoonlijke tenenkusser nodig...
Ik denk dat ik niet echt tevreden ben over de manier waarop K en D hier de macht opeisen, als jullie al macht willen is het zeker niet MEER dan ik... Eerder minder, maar als jullie gaan dreigen mag t eventueel EVENVEEL zijn, maar geen pietsje meer!

Ik heb trouwens mijn SuperHercules (nog te ontdekken stripfiguur) in moeten leveren bij de kliniek... Nou heb ik Jolly Joey nog, maar toch he... 't Doet wel ff pijn. En Flexe Vollo is zijn supersonische paarse draadjes (hechtingen) ook al kwijt... We moeten nodig met iets nieuws komen... Dus misschien iets in de richting van een kudde yoghurt?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:38

nimmie heeft even veel macht hoor laudi (en laat haar even een emmertje met dreig zien) want we hebben samen de bartvenklup en de PMU samengevoegt! en zelf ons megagrote kantoor opgericht! Bovendien heb ik via dododee een golfkarretje voor in onze cybertreehuis geregeld dusse me is lief voor jou! en ook zeer vereerd dat ze net zoveel macht als jou heeft en dododee als president heeft ook best veel macht hoor! bijna zoveel als ons want ja jij was er vandaag niet en iemand moest voor jou opkomen en de zaken waarnemen!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 19:49

maar dan moet je wel in elke zin 3x Laudie zetten ofzo, want anders voel ik me vergeten... Ik had hele dringende en zielige zaken af te handelen. MOest op ziekenbezoek bij Kuultje, en Joopje moest ook geknufd worden, en Vol moest een kusje, en daat duurt gewoon de hele dag!