Mischa schreef:Eight schreef:Nou ben ik uiteraard reuze benieuwd wat de hockeynamen dan wel niet mogen zijn?
Ik voel een tweede topic aankomen..
Ik ben voor!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Storm schreef:Wat mij wel opvalt is dat het vooral de vrij jonge moeders/ouders hun kinderen dit soort namen geven. Ouders of moeders die wat ouder zijn gaan vaak voor ander soort namen.
Toen ik een jaar of 16 was, wilde ik mijn zoon Kevin noemen en dochter Kaylee of Daisy. Uiteindelijk (moeder op mijn 35e) ben ik voor hockeynamen gegaan.
Herkenbaar?
Nee, ik heb geen kinderen en ook absoluut geen kinderwens, ik hou het bij neefjes en nichtjes. Door dit topic ben ik wel gaan nadenken wat wij voor namen gekozen hadden maar die zouden waarschijnlijk in het kak-hokje vallen. Er zouden zeker geen Desiree, Sharona, Samantha gevalletjes komen.
troi schreef:Usnavy.. lijkt een urban legend maar ik heb haar gezien
fohadie schreef:troi schreef:Usnavy.. lijkt een urban legend maar ik heb haar gezien
Janee, dan moet je de naam wel juist neerzetten:Usanavy.Met een extra A dus. Deze naam heb ik met uitleg in een eerder namentopic gezet. Want waarom heet dat arme kind zo?
Omdat pa en ma op vakantie waren in Amerika en een boot zagen liggen m,et de naam: U.S.A Navy. Ze hadden nietdoor wat dat betekende in het NL en hebben er 1 naam van gemaakt:Usanavy. En dan uitgesproken als: ussaanaavie.
Zijn bekenden van vrienden van me en toen ik dit hoorde kan ik ze niet meer onder ogen komen zonder in lachen uit tebarsten. Ik vraag me af of iemand het ze inmiddels verteld heeft wat de naam van de boot nu echt te betekenen had en hoe jehet eigenlijk uitspreekt, want de laatste keer dat ik ze zag durfde nog niemand dat te doen..
Aroha schreef:fohadie schreef:
Usnavy.. lijkt een urban legend maar ik heb haar gezien
Janee, dan moet je de naam wel juist neerzetten:Usanavy.Met een extra A dus. Deze naam heb ik met uitleg in een eerder namentopic gezet. Want waarom heet dat arme kind zo?
Omdat pa en ma op vakantie waren in Amerika en een boot zagen liggen m,et de naam: U.S.A Navy. Ze hadden nietdoor wat dat betekende in het NL en hebben er 1 naam van gemaakt:Usanavy. En dan uitgesproken als: ussaanaavie.
Zijn bekenden van vrienden van me en toen ik dit hoorde kan ik ze niet meer onder ogen komen zonder in lachen uit tebarsten. Ik vraag me af of iemand het ze inmiddels verteld heeft wat de naam van de boot nu echt te betekenen had en hoe jehet eigenlijk uitspreekt, want de laatste keer dat ik ze zag durfde nog niemand dat te doen..
Kwanyin schreef:Volgens mij gaan sommige gesprekken zo:
"Schat ik ben zwanger!"
"Wat? En we hebben wel 3 condooms over elkaar gebruikt, hoe kan dat!?"
"Ja weet ik veel, maar wat doen we we hebben niet veel geld"
"Ja ik moet wel mijn sigaretten kunnen betalen..we moeten ergens op besparen.."
"En kinderen worden alleen maar duurder, stel je voor dat ze later wil verderstuderen!"
"t*ring daar moeten we iets op vinden. Hoe zorgen we ervoor dat ze nooit op de unief beland?"
"Ik weet het, we noemen haar "Tiger-lily""
"Dat werkt zeker!"