Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:28

ik weet zeker dat de zogeheten 'Band' kabouters het paard wouden overtuigen dat hij ook een kabouter was en haar daarom in de band lokken! het is bijna gelukt zo te zien.... Straks winnen ze het nog |(

Pauline

Re: Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:38

Wahahaha band met je paard. Ik had net een slok cola, bedankt hè. :')

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:15

Wat een hilarisch topic is dit geworden... Dacht dat ik een idiote geest had, maar ik heb medestanders 8)7 . (MedeBanders zou de pony gezegd hebben)

Denk ook dat TS ernstig verbaasd is dat ze zoveel medeleven heeft gekregen van de medebokker. Alleen hebben we het probleem nog niet opgelost. Misschien moeten we toch een keer met die bus naar haar toe gaan.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:29

Ja en ons na de kabouters serieus verdiepen in de vortex.
Hebben we al een filmer van de lancering van morgen?
Ik kan morgen niet maar wellicht een van jullie?

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:34

Pauline schreef:
Ja en ons na de kabouters serieus verdiepen in de vortex.
Hebben we al een filmer van de lancering van morgen?
Ik kan morgen niet maar wellicht een van jullie?

Ow heremetijd! Morgen is het zondag. D-Day! Die bus is nog niet geregeld. Wat we ook kunnen doen, is het morgen nog een keer aankijken en mocht het weer misgaan, dan echt overgaan tot actie. Of doe ik nu te makkelijk?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:38

Ja dat vind ik te makkelijk, die juf is ook uren zoek geweest?
Ik wil de TS iig vragen om een goed reflecterend hesje te dragen en liefste ook een mogelijke manier te overwegen om een SOS signaal te versturen?

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:39

Tsja, tot nu toe is de TS zonder al te veel verwondingen geland. 't zou wel meer informatie opleveren als ze nog eens op dezelfde plek ging vliegen (al moet het wel gefilmd worden, dan kunnen we met z'n allen de beelden bestuderen).

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:43

Idd beeldmateriaal als echte ramptoerist zou een hoop helpen.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:51

Is het een idee dat TS voor morgen zelf een cameraman regelt? Mochten de beelden zo verontrustend zijn, kunnen we altijd nog die kant op. Een fel gekleurd hesje is een goed idee. Sowieso om TS goed in beeld te krijgen. En misschien ook wel om de bakkabouters af te schrikken. Ik stel ook voor dat een aantal personen aanwezig zijnde op plaats delict het 112 nummer in startscherm van mobiel hebben staan.

Een aantal mensen met een mattenklopper zou ook handig zijn. Duikt er zo'n rakker op, kan iemand hem een mep geven. Dit kan zowel onderhands (ze vliegen prima en ver) als bovenhands. De platte bakkabouter doet het leuk als deurmatje of wc matje... Vooral als je er eentje te pakken hebt die wat dikker is en een vrolijk gekleurd pakje aanheeft...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:59

CM wat lijkt jou zelf een goede aanpak?

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:11

Illusion1990 schreef:
Een aantal mensen met een mattenklopper zou ook handig zijn. Duikt er zo'n rakker op, kan iemand hem een mep geven. Dit kan zowel onderhands (ze vliegen prima en ver) als bovenhands. De platte bakkabouter doet het leuk als deurmatje of wc matje... Vooral als je er eentje te pakken hebt die wat dikker is en een vrolijk gekleurd pakje aanheeft...

Ze schijnen geplet erg geschikt te zijn als luchtverfrisser:

Afbeelding

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:16

Traiectum schreef:
Illusion1990 schreef:

_O- _O- _O- Kijk wel goed uit dat je niet de kattenbakkabouter of de pisbakkabouter te pakken hebt. Die rieken een beetje onaangenaam...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:19

:')

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 02:50

Hallo allemaal!

Ik ben er een dagje tussenuit geweest om iets bijzonders te doen.
Nu vragen jullie je vast af wat dat dan is geweest? Dat zet ik om veiligheidsredenen in een spoiler. Het is een heel verslag van iets 'speciaals'. Ik hoop dat jullie de moeite nemen het te lezen, het bevat belangrijke informatie!

Spoiler:
Ik ben undercover langs gegaan bij de kabouters. Bij de welbekende Bakrand kabouters om precies te zijn. Ondanks gevaar voor eigen leven heb ik besloten mijn ervaringen met jullie te delen. Rond een uur of 11 kwam ik, geheel vermomd als klein gemeen kabouterwijfje (met dank aan een goed heksenvrouwtje die hier in de polderwoont{wiens naam ik liever niet noem in dit topic uit veiligheidsredenen}. Ze heeft echt haar best gedaan om mij & bokt te helpen alles te wetente komen over deze kaboutertjes. Ze heeft zelf namelijk ookeen aantal slechte ervaringen gehad met deze wezentjes.), aan bij de Bakrandkabouters. Ik viel wel iets uit de toon (tsja, ik was natuurlijk een vreemde), maar ze bleken zeer gastvrij en nodigden me na een paar twijfelende blikken uitgewisseld te hebben met elkaar uit voor het avondeten. Ik ben die avond veel te weten gekomen. We aten in een grote kring rond een paar kleine kampvuurtjes. Als voorgerecht was er gekookte grassprietjessaladesoep met verse paardenbloemblaadjes. Het hoofdgerecht bestond uit gebraden vliegenvlees in een slakkensausje en stukjes gerookte regenworm. Als toetje kregen we bevroren maden op een bordje, maar dat laatste heb ik vriendelijk voor bedankt met als smoes dat ik genoeg gegeten had. Het was een waar feestmaal voor de kabouters, aangezien de buren op bezoek waren: de Bakkabouterfamilie. Deze twee soorten schijnen het erg goed met elkaar te kunnen vinden en ook vaak samen te werken bij hun snode plannetjes. Soms trouwen er ook bijv. mannetjes Bakrandkabouters met vrouwtjesbakkabouters(die overigens uit de verhalen heel goed zouden kunnen koken) of andersom. Geen van allen is overigens echt aardig. Onderling beledigen ze elkaar regelmatig, om even daarna opeens iets heel liefs te zeggen. Eigenlijk hebben ze allemaal een beetje een haat-liefde verhouding met elkaar. Na het eten werden er oude volksverhalen van de kabouters verteld. Waaronder, een populaire, het welbekende sprookje over het gemene kaboutertje Repelsteeltje. Ook dit oeroude sprookje kwam aan de orde(als je het sprookje niet wil lezen, scroll dan naar beneden, daar vertel ik meer over de avond) :

Lang geleden kwam er eens een rondtrekkende kabouter door een dorpje. Het was vreselijk weer; het stormde en het regende, en hij was drijfnat geworden. Bij iedere hut klopte hij aan, maar niemand had medelijden met hem, niemand wilde opendoen en hem binnenlaten. En de mensen scholden hem nog uit ook.

Aan de rand van het dorp woonden twee arme mensen, een oude herder en zijn vrouw. De arme kabouter sleepte zich tenslotte moe en afgemat naar hun huisje en klopte met zijn stok driemaal zachtjes aan het raam. De oude man deed open en liet hem binnenkomen. Graag bood hij het weinige aan dat zij in huis hadden en de vrouw bracht hem meteen wat brood, melk en kaas. De kabouter slurpte wat druppels melk, en at wat broodkruimels en een klein stukje kaas.

"Ik dank jullie hartelijk voor jullie gastvrijheid 'k zal je lonen," zei hij. "Nu heb ik genoeg gerust, ik stap maar weer op."

"Ach nee, doe dat toch niet!" riep de vrouw, "wil je in de nacht naar buiten in dat weer? Blijf toch liever hier slapen."

Maar de kabouter schudde zijn hoofd en glimlachte. "Boven op de berg heb ik nog van alles te doen en ik mag niet langer wegblijven. Morgen zullen jullie wel aan me denken," zei hij. Daarna nam hij afscheid, en de beide oudjes legden zich ter ruste.

De volgende ochtend werden ze al vroeg gewekt door onweer en hevige storm. Bliksemstralen flitsten door de rode lucht en het water kwam in stromen de berg af. Daar scheurde boven op de berg een reusachtig stuk rots los, rolde door het water de helling af naar het dorp en sleepte onderweg bomen, stenen en aarde mee. Zo kwam er een geweldige lawine en een stortvloed van water naar beneden, en mensen en vee en alles wat er leefde in het dorp werden eronder bedolven.

De stroom was al bijna tot aan de hut van de twee oude mensen gekomen. Bevend kwamen ze voor de deur staan. Maar daar zagen ze dat er midden in de stroom een groot rotsblok kwam aanzetten en bovenop zat de kleine kabouter vrolijk te wippen, alsof hij op een paard reed. Hij roeide met een dennenstam en zorgde ervoor dat het rotsblok zo kwam te liggen, dat het water zich daarachter stuwde en opzij langs de hut heen stroomde. Zo bleven de twee oude mensen gespaard en hadden ze geen gevaar meer te duchten.

De oude herder en zijn vrouw knielden neer dankbaar dat ze gespaard gebleven waren. Toen begon de kabouter opeens te groeien en te groeien... hij werd zo groot als een geweldige reus. Hij lachte akelig en maakte vervolgens met zijn enorme (stinkende) voeten vrolijk stampend een dansje op het huisje en de herder en zijn vrouw.

De kabouters doen graag alles pijn wat leeft, is mijn conclusie. Of het nou paarden, volwassen mensen zijn of baby's zoals in Repelsteeltjes geval. Ze doen zich vaak, zoals in Repelsteeltje of de volkslegende van de natgeregende kabouter, voor als goede lieve of zielige wezens, maar ondertussen maken ze gemene plannetjes. Uiteindelijk zullen ze je dus altijd verraden en zul je in het ergste geval 't met de dood moeten bekopen. Eerst willen ze altijd profiteren van je.

Verder is er nog het belangrijke nieuws dat de moderne kabouters van het bestaan van bokt afweten, niet alle kabouterfamilies zijn gemoderniseerd maar wel al flink wat. In ieder geval houden de families die over het (illegaal van mensen afgetapte) internet beschikken bokt in de gaten. Of ze van DIT topic afweten weet ik niet. Ik weet wel dat ze trots vertellen over wat ze nu weer hebben bereikt als ze 'n paard hebben laten schrikken. Tegenwoordig bewijzen ze hun daad door het bijbehorende topic te openen van diegene die dan weer gevallen is bijv.. Daarom is deze hele tekst dus in een spoiler geplaatst. De kabouters zijn nog niet heel ervaren met techniek als computers en internet dus hoop ik (anders moet ik vrezen voor mijn leven, ik heb echt de verschrikkelijkste dingen gehoord daar) dat ze nog niet hebben ontdekt hoe spoilers werken.

Maar bokkers: het is dus een heel serieuze zaak van leven of dood. We moeten iets bedenken, voor het te laat is..

Respect voor degenen die mijn verslag over het bezoekje helemaal hebben gelezen.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:09

@K.imberly %) :? #) Codetaal?

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:27

heb met gevaar voor eigen leven de post geselecteerd om het monsterlijke verhaal te lezen,was heel wat moet voor nodig om deze post aan te klikken

pff ik ga vandaag maar niet rijden op mijn paard de angst is veel te groot dat er bak kabouters zitten.
of welke kabouters dan ook

ben wel benieuwd of de ts vandaag weer grondwerk gedaan heeft
Laatst bijgewerkt door hutch84 op 14-08-11 12:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:35

Mede dankzij hutch84 heb ik de tekst ook gelezen.

Rijden is vandaag af te raden, maar ik heb iemand van stal beloofd zijn paard te rijden. Ik doe maar net of ik gek ben en waag het erop. Ik zal zorgen dat er voldoende personen in de buurt zijn...

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:39

vergeet niet: je cap je sporen rijzweep longeerzweep body protector

en o o die kabouters let echt opmijn woorden die ik weg zet

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:40

Illusion1990 schreef:
Mede dankzij hutch84 heb ik de tekst ook gelezen.

Rijden is vandaag af te raden, maar ik heb iemand van stal beloofd zijn paard te rijden. Ik doe maar net of ik gek ben en waag het erop. Ik zal zorgen dat er voldoende personen in de buurt zijn...

Kun je mij een vertaling doen? Op telefoon is dit niet te doen. :')
Begreep van de TS dat ze niet gaat rijden vandaag.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:52

Oeffff...

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:00

Zal ik wel zo´n schijtert zijn maar zit de hale dag al in een kabouterpakje te vissen om niet als vijand opgemerkt te worden, vanavond met olielampje via kabouterbospad terug naar huis...pfffff...zal blij zijn als het maandag is! ;( ;( ;(

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:07

Traiectum schreef:
Illusion1990 schreef:

Afbeelding

Bij het pletten van een etterbakkabouter is het verstandig enig afstand te houden, één kabouter geeft ongeveer het zelfde resultaat als het uitknijpen van zo´n 20 jeugdpuistjes :r :r :r

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:07

OK..als het over een uurtje nog zo stil is bel ik 112 >;)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:13

Wat ben je aan het doen dan wille?
Ik doe gewoon of ik niet in ze geloof en dat is echt de beste remedie.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:56

Heb vanmorgen in pony z'n oor gebeten op aanraden van Wille (het zou wel eens een bakkabouter in een pony pak kunnen zijn volgens haar, dus uitproberen die hap!).
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik beet, pony beet terug, in mijn lip, draaide zich om en schopte mij met twee achterbenen vol in mijn maag. Dagopname in het ziekenhuis was mijn deel, diklip met hechtingen en zo voort. Oh ja, pony is echt een pony, geen verklede bakkabouter!