ik ben er vroeg bij....ik weet het....maar ik ben een ochtend mens....dan kan ik goed leren en huiswerk maken!!
Hmmm...... ik ben laat, nouja tis maar hoe je het bekijkt.....Dit topic is nu trouwens flink gegroeid
Mo4ever schreef:elke....mag je nou de digi zaterdag mee......???waarmee heen jah sorry dis de laatste keer dat ik het zo doe
misselke schreef:Dat mag ik niet zeggen dat is een verrasing dat heb ik al gepb.....maar het is inderdaad een verassing.....en je weet maar noooit.....wie het leest!!.....
heey elke....ik ben nou trouwens lid van slowchat....en btw....ben je al bezig aan die achtergrond????
oohja dat had je al verteld zo iets...En wat ga jij van het weekend doen, behalve op zaterdag ochtend ...
uhm......zaterdag middag naar de verzorgpaardjes....zondag....uhm...naar den bosch...en verder niks!!
Heey peepz! Ik ben hier heel ff... Wow, al 21 pagina's! Zullen we een boterkoek onzin club oprichten? Voorzitter: Virginialover1e Lid: Ariba_lover2e Lid: Misselke3e Lid: Mo4everRoept u maar?
Mo4ever schreef:ik ga naar het optreden van mijn broer en zijn hele leuke vriendjes............ whahaha en heb je nu iets met die christiaan?