Storm76 schreef:Daphne__ schreef:tja ik ben niet 1 van de slimste, hd de vorige keer ook al een halster aan mijn hand geplakt met secondelijm
Ik las hamster....

Veeg me op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Daphne__ schreef:tja ik ben niet 1 van de slimste, hd de vorige keer ook al een halster aan mijn hand geplakt met secondelijm
Ik las hamster....
ma_rie_tje schreef:Dan was er wel al zowiezo iets mis, als ze de hamster in de eerste plaats al moest lijmen
Zonnebloem schreef:tja ik ben niet 1 van de slimste, hd de vorige keer ook al een halster aan mijn hand geplakt met secondelijm
Mystica schreef:Dat moest dus waarschijnlijk RUGKANT zijn
marleen_usar schreef:Ik heb een klodder op mijn aanrechtblad en krijg het niet weg helaas.
trisca schreef:Mystica schreef:Dat moest dus waarschijnlijk RUGKANT zijn
zou je denken?
ma_rie_tje schreef:het gaat hier om seconde lijm in je mond, ik vertel het tegen een collega die net bezig is met secondelijm..
Hoor ik ineens GVD...
heeft die zn telefoon aaan zn hand geplakt
Beaux schreef:Mensen zetten toch ook de meest zotte dingen op Bokt he!!!
Tip: achterkantje van een mooie oorbel er af halen en de oorbel erop plakken, heb je gelijk een soort van piercing!
Tallie_Ho schreef:ma_rie_tje schreef:het gaat hier om seconde lijm in je mond, ik vertel het tegen een collega die net bezig is met secondelijm..
Hoor ik ineens GVD...
heeft die zn telefoon aaan zn hand geplakt
Hahahahaha
Ohhh ik word hier zooo melig van he.. Wat doen jullie me aannnnn
*ziet in gedachte een mannetje met zijn handje met vastgeplakte telefoonhoorn eraan zwaaien* :")
lique schreef:okee nu gaat me vriend me wat aan doen,maargoed...het is gewoon hilarish..
hij was een modelvliegtuigje aan het plakken jawel met seconde lijm..en ja hij had even jeuk zeg maar aan zn dinges...en nouja jullie raden vast wel wat er toen gebeurde..
maargoed hele huis zat vol met visite en ineens hoorde we : em mama kun je even komen?
nou toen moeders de woonkamer in kwam pieste zowat in zn broek..maar ze mocht niks zeggen..dat hield ze niet lang vol...
hahahaha
maargoed meneer heeft dus een half uur onder de douche gestaan en ja hoor vingertjes waren weer los.....
sindsdien heet ie jan plak!