*BATS* voor het afsprakennr van de huisarts (eerst 20 keer in gesprek, vervolgens 10 min wachten) *BATS* voor school, omdat ik in 2 weken nog 50 uur frans in moet halen.
Bats voor mijn saaie werk, bats voor school(over anderhalve week examens), bats voor mezelf dat ik weer begonnen ben met roken en daardoor te weinig longinhoud heb en een skup voor mezelf omdat ik nou echt eens aan mijn school moet beginnen(nog 2 1/2 boek in anderhalve week...)
*BATS* voor mijn keelontsteking omdat ik al 4 dagen thuis zit en kapot ga van de pijn *BATS* voor die stomme busstakingen omdat dat mocht ik wel iets kunnen doen, het leven nog een stukje moeilijker maakt *BATS* mijn geliefde, omdat ie liever vanavond gaat poolen ipv het handje van zijn zieke vriendin vast te houden
*BATS* voor mn fiets die vandaag nog dooier is dan gisteren en het niet eens meer tot de fietsenmaker haalt *BATS* voor de bussen die staken waardoor ik helemaal nergens meer normaal naar toe kan *BATS* voor mezelf omdat ik zo ont-zet-tend aan het SOGgen ben *BATS* voor Bokt die mijn berichtje verwijdert als ik hem wil plaatsen
Bats mezelf dat ik iemand mis en niet weet wat ik nu moet doen ermee(hij weet het nog niet) Bats dat er te weinig collegas zijn Bats de hele dag achter een bureautje zitten...