Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

JorisDy schreef:Ik had laats ook weer zo geweldige uitspraak: 'Weet je al wat het word? Een ruin,hengst of een merrie?'
Suor schreef:JulieDR schreef:Ik was laatst met iemand aan het praten over tweelingen, en het ging erover dat zoiets vaak een generatie overslaat ..
Ik doodserieus: "Maar als ik dan geen kinderen krijg, heeft de volgende dan wél of niet veel kans op tweeling?
Ik ging er nog over na zitten denken ook

Iinge_ schreef:JorisDy schreef:Ik had laats ook weer zo geweldige uitspraak: 'Weet je al wat het word? Een ruin,hengst of een merrie?'
Ik snap hem niet

Lies_Tijger schreef:Een stukje uit het biologieboek moeten voorlezen voor de klas:
"Met de geboorte van een orgasme........." Moest organisme zijn
Iinge_ schreef:JorisDy schreef:Ik had laats ook weer zo geweldige uitspraak: 'Weet je al wat het word? Een ruin,hengst of een merrie?'
Ik snap hem niet
Suor schreef:JulieDR schreef:Ik was laatst met iemand aan het praten over tweelingen, en het ging erover dat zoiets vaak een generatie overslaat ..
Ik doodserieus: "Maar als ik dan geen kinderen krijg, heeft de volgende dan wél of niet veel kans op tweeling?
Ik ging er nog over na zitten denken ook

Lies_Tijger schreef:Een stukje uit het biologieboek moeten voorlezen voor de klas:
dutchy_ schreef:Lies_Tijger schreef:Een stukje uit het biologieboek moeten voorlezen voor de klas:
Whahaha dat is echt lol
heeft meer als 3 maanden geduurt voor ze het waren vergeten
Ze vertelde in de klas: 'Tja, ik voel me k.u.t'RianneH schreef:Ik heb ook regelmatig stomme uitspraken, (gelukkig) schiet me nu alleen niets te binnen.
Mijn nicht vertelde wel eens wat ze uit had gehaald in een godsdienst les:
Mijn nicht had een goddienstlerares die nogal depri was.. Die deelde ook alles met haar leerlingen, die er totaal geen behoefte aan haddenZe vertelde in de klas: 'Tja, ik voel me k.u.t'
Zegt lotte(=nicht): 'dan moet u uw hand uit uw broek halen'
Heel fout, maar zie het helemaal voor me wanneer iemand zoiets zegt.
die durft hahahah 
Lieke schreef:Ik was met mijn paard aan het grazen

_Tessaa schreef:Jurjen schreef:*tijdens het zeilen*
Vriend: Hmm, de wind is gaan liggen. Moeten we nog naar 't eind van Tjeukemeer of gaan we terug.
Ik: Hmua, we kunnen wel naar 't eind gaan, maar dan zijn we nog 3 uur onderweg. Dat is best wel lang. Want als je 3 uur x 60 minuten x 60 seconden doet, is dat wel 10800. Tel jij maar eens tot 10800! Als je dan 1 tel per seconde doet, ben je wel, eeh, 3 uur bezig
Wat is daar dom aan?