Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:09

Ja hoor..

Ik was laatst op controle in het ZH, bij een arts waar ik al heel lang niet geweest was.
Eerste wat ze zegt; '' Goh, ik heb je nog nooit zo stevig gezien...'' Duivel
En bedankt! Niet dat ik dik ben, ben gewoon normaal, maar je kan wel duidelijk zien dat ik ben aangekomen.
Heel fijn medicijnen!! Sigaar Pus dat ik de afgelopen maanden niets heb/ kan doen, ivm met ingewikkelde operatie.
Maariig ik voelde me al niet helemaal blij, met dat ik echt aangekomen was, krijg je fijn zo'n opmerking. Nors opkijken

Maar ik ben trouwens zelf ook heel goed in lompe/ niet tactische opmerkingen maken hoor! Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:14

Had ik een keer in de winkel ben kassiere bij de ah.
Kwam er een vrouw bij mij aan de kassa wou betalen kwam ze een vriendin van vroeger tegen.De vriendin oooh dat ziet er al goed uit zeg hoe lang moet je nog
Waarop zij antwoorde:Ik ben niet zwanger hoor Frusty

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:22

Jeetje, sommige dingen zijn echt banketstaaf om te horen. Nagelbijten / Gniffelen
Moet zeggen dat ik ook af en toe lompe opmerkingen maak. Gisteren nog:

'Wil je een stuk appeltaart?'
*ik was aan het nadenken, vind dat normaal niet zo lekker
'Nee bedankt.'
'Ik heb hem niet zelf gemaakt, hoor.'
*'Doe toch maar eentje.'

Kwam niet zo aardig over voor haar kookkunsten, maar dat bedoelde ik niet. Clown

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:36

Laatst in een winkel: ik was iets aan het passen en de verkoopster stond er een beetje rond te draaien om te helpen en dergelijke. Beetje praten enzo... op een bepaald ogenblik vraagt ze: "hoe oud ben je eigenlijk? 12?"
" Nors opkijken Eerder 20..."

Arm meisje wist niet meer waar ze het had Clown ze heeft wel 10x haar excuses aangeboden Haha!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:41

HAha weer zo'n leuk topic om te volgen Haha!

Ik kreeg laatst ook een typische lompe mannenopmerking naar me toe..

Ik ging naar buiten en zette mijn uber fabuleuze wit-dikmontuur-zonnebril op,
zegt zo'n jongen tegen me:
Zo de laskap gaat ook weer op?

Toen voelde ik me ineens een beetje sullig met zo'n zonnebril Bloos

inmiddels vind ik m alweer geweldig hoor Cool

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:47

Nou ik kreeg er gisteren ook een naar mijn hoofd...

Met een jongen op msn, waarvan de laatste vriendin echt drie keer zo dik was als ik, maar ok, niet dat dat erg is, maar in de sfeer van de opmerking, wel apart...

Het kwam hier op neer:
"Je zag er echt goed uit gisteren? Ben je afgevallen?" (nou jah, best aardig denk je dan... tot hij 5 minuten later zegt...
"Ik vond je vorig jaar namelijk eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk. Ik vond je te dik... maar nu zie je er echt goed uit... "

Uuuuhm... ok....

en bedankt...

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:48

Leuk om te lezen, al die opmerkingen!

Op de basisschool had ik eens een spreekbeurt over Dribbel, toen der tijd de hond ( Engelse cocker Spaniel ) van mijn opa en oma. De hond was zelf ook in het klaslokaal en iedereen aaide hem volop. De spreekbeurt was bijna afgelopen toen een klasgenootje vroeg of het nu een uitgestorven diersoort was Clown

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:51

Ik heb er trouwens ook nog wel eentje..
Mijn opa is oud, heel oud, en dement. Hij komt vaak bij ons aan en laatst zat ie bij me ouder op kantoor, me pa zat tegenover hem en mij ma boog wat voorover om wat papieren aan mijn pa te laten lezen. Zegt mijn opa: 'zos, het goreit nog steeds van boven.'
Me moeder kon d'r niet meer over uit hoe vies ventje het wel niet was, hij is echt iets van 85 of ouder.. Me pa moest erom lachen..
* Hij bedoelde d'r borsten

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:33

Een vriendin van mij was een keer kleren aan het passen kwam er een jongen naar haar toe van haar oude school.
Die vroeg of ze was afgevallen zij wou net antwoord geven waarop hij al weer antwoorde ooh nee dat komt door die witte broek dat het zo lijkt Duivel

En bedankt ze was ook nog eens 5 kilo afgevallen Vork

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:46

Gister, een vriendin (A) van mij tegen een andere vriendin (B), B heeft niks om aan te trekken naar de discotheek
A: Je mag wel wat van mij lenen hoor
B: Daar pas ik toch nooit in
A: Maar ik ben echt dik hoor
Was niet zo bedoelt, niemand vatte het ook zo op, totdat we erover nadachten Tong uitsteken . Gelukkig kunnen ze allebei wel tegen een stootje.

Ik heb zelf wel eens gehad, niet echt lomp, maar wel heel grappig. Ik liep op school, die zit in een woonwijk, en er loopt een jongetje van een jaar of 5 bij ons op het plein. Wij hadden een tussenuur, en waren even buiten, komt dat jongetje naar mij toe gelopen, wijst naar m'n bosten: "Zijn die echt??" We kwamen niet meer bij van het lachen Vork .

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:52

Haha!

Ga met moeders naar de markt.
Staat daar een marktkoopman die zegt : "Goh is dat je jongere zusje"

Nee zegt moeders dat is mijn dochter.
Waarop de marktkoopman mij gaat aanstaren en vervolgens zegt..poeh ziet zij er nou zo oud uit of ben jij (moeders) nou zo jong
Laatst bijgewerkt door tita op 05-08-07 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:55

Mijn moeder kwam laatst ook met een leuke thuis... (ze is 46 en ziet er helemaal niet oud uit ofzo)
In de supermarkt bij ons op het dorp gaven ze boven de 20 euro aan boodschappen een puzzelboekje mee voor kinderen.
Aan de kasse zat een meisje van ong. 16 jaar.
Dus dat meisje: ''Mevrouw, wilt u een puzzelboekje?''
M'n moeder: "Nee hoor, dankjewel''
Dat meisje weer: ''Maar misschien is het leuk voor uw kleinkinderen? Haha! ''
Arme mams... Ach gut

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:02

Op de WAO keuring, samen met mijn blindegeleidehond.
Ik wilde graag weten welke mogelijkheden er voor me zijn qua opleidingen en banen.
Een cursus kon betaald worden voor vrachtwagenchauffeur daar zat een baangarantie aan!!
Ander optie was beschuiten inpakken, de arbeidsdeskundige vertelde dat er wel 13 in een pak gaan, ik heb toen maar gevraagd of dat dan op een dag moest.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:08

Ik kan ook nog wel eens lomp zijn...

Een collegaatje van me had op dat moment twee kinderen met griep en ze maakte zich best wel zorgen.
Kom ik aan met mijn nutteloze wetenswaardigheden: "Goh, weet je wel dat er jaarlijks 1200 mensen doodgaan door de griep?"

Ik stond zelfs nog raar te kijken toen ze huilend wegliep... Bloos!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:14

Bloos had er vrijdag nog eentje.

Was met mijn baas bezig over werkplanning komt er een collega naar me toe en zegt
"Tita er zit daar een spin en die is zo groot wil je hem weghalen"

Dus ikke kijken en zeg dat is een hooiwagen laat die maar ff zitten
Baas zegt "Maak maar dood daar zijn er toch veels te veel van

ikke "DAT ZEG JE TOCH OOK NIET OVER KINDEREN " Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:16

EstherHegt schreef:
Op de WAO keuring, samen met mijn blindegeleidehond.
Ik wilde graag weten welke mogelijkheden er voor me zijn qua opleidingen en banen.
Een cursus kon betaald worden voor vrachtwagenchauffeur daar zat een baangarantie aan!!
Ander optie was beschuiten inpakken, de arbeidsdeskundige vertelde dat er wel 13 in een pak gaan, ik heb toen maar gevraagd of dat dan op een dag moest.

ROFL

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:26

bromfiets schreef:
Ik kan ook nog wel eens lomp zijn...

Een collegaatje van me had op dat moment twee kinderen met griep en ze maakte zich best wel zorgen.
Kom ik aan met mijn nutteloze wetenswaardigheden: "Goh, weet je wel dat er jaarlijks 1200 mensen doodgaan door de griep?"

Ik stond zelfs nog raar te kijken toen ze huilend wegliep... Bloos!

Oeff... die vind ik best wel grappig eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet ook wel lompe opmerkingen, maar nu kom ik er even niet op Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:32

Whahahahah geweldig! ROFL Huilen van het lachen

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:52

Sander_ schreef:
Jeetje, sommige dingen zijn echt banketstaaf om te horen. Nagelbijten / Gniffelen
Moet zeggen dat ik ook af en toe lompe opmerkingen maak. Gisteren nog:

'Wil je een stuk appeltaart?'
*ik was aan het nadenken, vind dat normaal niet zo lekker
'Nee bedankt.'
'Ik heb hem niet zelf gemaakt, hoor.'
*'Doe toch maar eentje.'

Kwam niet zo aardig over voor haar kookkunsten, maar dat bedoelde ik niet. Clown

HAHAHA Sander, ik kan zo nog wat lompere dingen vertellen die jij ooit tegen je mam hebt gezegd hahaha. Huilen van het lachen

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:54

Oeps, ik herinner me ineens een hele lompe opmerking die ik zelf ooit maakte!! Bloos

Toen Rhodi jonger was, vond hij sommige vreemde mensen nog best acceptabel. Een daarvan was een hele stevige, maar lieve dame. Nu heb ik dus echt helemaal niks tegen dikke mensen, nooit gehad ook.

In die tijd gebruikte ik vaak de uitdrukking ''dikke vriendjes''... (je voelt 'm aankomen...)

Op een keer zag ik haar, en zei ik heel vrolijk; ''Kijk Rhodi, daar is je dikke vriendin!''

OOOOOOOPS!! Bloos! Ik schrok me de blubber, ik hoorde mijzelf het zeggen...!!

Ik heb daarna nog letterlijk 10x gezegd; ''Jullie zijn dikke vriendjes he?'' terwijl zij Rhodi zat te kriebelen... Bloos Alsof dat het goed zou maken!!!

Die vrouw verblikte of verbloosde trouwens totaal niet... misschien was 't haar niet opgevallen..? Laten we 't hopen... Bloos Ik wilde wel door de grond...

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:58

Mijn zoontje toen nog maar 4 jaar in de stationsrestauratie toen de trein vertraging had. Bloedjeheet dus ik en mijn man een pilsje, keihard zei ie. 'Toe mama, drink niet zo veel!'
Lachen!!!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:49

Ik was in de kroeg met 2 vrouwen van begin 30, ik ben zelf 20. Worden we belaagd door 2 mannen. "Ennn.. waar kennen jullie elkaar van? Collega's? Vriendinnen van vroeger?" Nors opkijken

Liep met mijn vader door de stad, gearmd. Ik was echt nog maar 15 ofzo en mijn vader is 37 jaar ouder dan ik. Fietst er zo'n jochie langs: "ZOOO HEE!!! WAT EEN LEEFTIJDSVERSCHIL!!" Haha!

Ik ben zelf ook wel heel lomp, vooral als iemand net vervelend is geweest. Tegen kennis die iets zei over de hoeveelheid soesjes die ik nam: "Ach, we hebben sinds jouw komst tenminste bewijs dat roken écht je huid veroudert." Tegen een meisje dat steeds met haar pony te dicht op de pony van een vriendin kwam (en die vriendin net hard gevallen was en dus veel pijn had): "Hou dan toch een keer afstand! Je kunt toch paardrijden, of niet soms?!" terwijl het niet echt haar schuld was ofzo.

Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel Haha!.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:10

Haha ja, dat was echt 1 van de beste!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:22

Geweldig topic dit Haha! Ben zelf echt een ster in het maken van lompe opmerkingen, maar kom daar zo ff niet op.

Mijn vriendin en ik waren vorig jaar in een restaurant waar je zelf kon tappen (mijn vriendin is zo'n 30 jaar ouder dan ik) dus wij lopen naar buffet en ik loop naar tap (op weg naar fris) komt die dame van dat restaurant eraan en vraagt aan mijn vriendin of IK al wel 16 was.
Mooiste is nog dat mijn vriendin het niet eens hoorde en ik wel, en dus maar antwoorde met iets als "Ja hoor IK ben 22".
Belachelijk, alsof je onder de 16 niet oud genoeg bent om daar zelf op te kunnen antwoorden Boos! Hoezo lomp Nagelbijten / Gniffelen

Andere die al lezende in me opkwam is van langer geleden. Ik zat in groep 7 geloof ik. En hadden een of ander feestje waar je verkleed heen moest. Nou haatte ik dat toen al, en had dus gewoon een eenvoudige jurk van mezelf aan. Waarop een bekende uit een lagere klas zei: "Oh jij bent als ... (weet ik echt niet meer) en wat GAAF je hebt zelfs echte minitietjes gemaakt!"
Uh juist ja, Sigaar die waren echt, en ik schaamde me destijds nog dood voor de aanwezigheid van die dingen Nagelbijten / Gniffelen , echt fijne opmerking. Ze wilde overigens niet geloven dat ze echt waren Clown

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:41

Er was hier 2 weken terug kermis in een dorp verderop waar ik (42 jr.) met mijn dochter (17 jr) heen was.
Ze hadden daar ook zo´n soort opblaas"kasteel", alleen zaten daar van die elastieke banden in, met een gordel eraan. Iemand moet je dan naar voren trekken en dan knal je met een noodvaart terug.
Mijn dochter stond daar met een aantal vrienden en vriendinnen en die hadden de grootste lol.
Toen ik voorbij liep, moest ik dat volgens hun ook persee uitproberen. Een van de jongens (aardig gespierd typje) trok mij naar voren en liet mij toen los.
Nu stond er van een afstandje ook een andere knul toe te kijken.
Toen ik met verwaaide haren weer uit dat ding kwam, raapte die al z´n moed bij elkaar en kwam op me af "ehh ... mag ik je wat vragen, heb je een vriend?!" Huilen van het lachen
Ik: "Nou, ik ben al bijna 20 jaar getrouwd!" ROFL
Hij: "ohh, okay..."
Haha, het was daar wel-is-waar redelijk donker, (en het streelde mijn ego natuurlijk Schijnheilig !), maar ik geloof niet dat ik er nog als een 20-jarige uitzie Clown .
Ik vond het bijna sneu voor hem, want die jongen was overduidelijk geestelijk niet helemaal "bij" Clown .