Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje21 schreef:Mananeh schreef:uh............ik zeg ook niet dat je DOM bent. Ik vind dat je (ook als je dyslectisch bent) moet weten dat je BULT gewoon in woordenboek kan opzoeken. Ga niet zo in de verdediging en doe alsjeblieft niet alsof dyslectie nou zo verschrikkelijk is. Je hebt geen idee hoeveel mensen het hebben en die maken er niet zo'n drama van als jij. Dyslectie is geen excuus. Het maakt het moeilijker, maar zeker niet onmogelijk. (spreek uit ervaring).
Niemand heeft het over dyslexie gehad...
Mananeh schreef:Lepeltje21 schreef:
Wel waar, Daantje geeft dat als reden voor haar felle reacties en haar spelfouten
Qimm schreef:muggenbluten
Lepeltje21 schreef:En er het omwisselen van woorden is ook een slechte beheersing van je moedertaal. En als je als Nederlander niet eens in staat bent om foutloos Nederlands te schrijven, vind ik dat een slechte zaak.
Liek_ schreef:pmarena schreef:
Als je op Google zoek naar muggenbuld krijg je alleen maar resultaten van sukkels die niet kunnen spellen en het dus met een d schrijven.... diezelfde mensen waarschijnlijk die bit (trens) schrijven als bid hier op bokt
trance johPff, schrijf het dan zelf ook goed
Dancie schreef:ik vind het knap dat ze het hier durft te vragen. Menig bokker reageerd hier vreselijk raar op. Veel mensen beheersen hun moedertaal niet, maar er zijn genoeg mensen die het niet kunnen schrijven.
daantjuhhh schreef:Lepeltje21 schreef:
Wel waar, Daantje geeft dat als reden voor haar felle reacties en haar spelfouten
Quellian schreef:(Denkt aan haar zus die lerares is en zusje opbelt als ze twijfelt tussen d/t).
Quellian schreef:Dancie schreef:ik vind het knap dat ze het hier durft te vragen. Menig bokker reageerd hier vreselijk raar op. Veel mensen beheersen hun moedertaal niet, maar er zijn genoeg mensen die het niet kunnen schrijven.
Ik vind het dus echt schandalig dat er zóveel mensen zijn die hun moedertaal niet onder de knie hebben. Vraag me wel eens af wat ze tegenwoordig nog leren op school... Vind het uberhaupt knap dat sommige hun examens halen...
(Denkt aan haar zus die lerares is en zusje opbelt als ze twijfelt tussen d/t).
Pikeur schreef:Muggenbulten.Lepeltje21 schreef:En er het omwisselen van woorden is ook een slechte beheersing van je moedertaal. En als je als Nederlander niet eens in staat bent om foutloos Nederlands te schrijven, vind ik dat een slechte zaak.
Oke, gelukkig maak jij vast nóoit schrijffouten.
Hebben we toch nog een perfect iemand onder ons.
Cyntje schreef:Gewoon de google-toolbar downloaden
Veirl schreef:1 muggenbult, 2 mugguhbulduh.
(bb)