Planespotting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-01 15:21

vliegen is relatief het veiligste vervoermiddel... Dusseh... Gaan minder mensen per aantal gereisden dood dan met een auto oid... Vliegen is JOTTUM

Laui

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 21:45

ja maar in een concorde niet, die dingen storten gewoon té snel neer.. tenminste dat schijnt zo te zijn...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 21:48

enne, laui, weet jij veel van vliegtuigen af? dat je kon zien dat het een boeing was ofzo... enne f-16's zijn ook stoer!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 11:27

Nou, er is 1 concorde neergestort, Was een foutje. Verder is er in al die jaren dat ze vlogen geeneen neergestort. Dus ik vind niet dat ze snel uit de lucht kieperen, boeings gaan vaker. Zijn er ook meer van gemaakt.

Nou, verstand... Hmm, dan moet ik bij mijn vader zijn. Hier in de buurt vliegen militaire vliegtuigen (laag) en sportvliegtuigjes (ook laag) en zo'n boeing, die gaat gewoon hoog, en die gaat zo hoog dat het maar een klein stipje is. Vroeger dacht ik dat dat witte ook van f-16's kwam of alleen maar, maar dat is dus niet zo. Boeings hebben een of andere uitstoot waardoor je zo'n witte lijn ziet. En of het een boeing was weet ik ook niet zeker, het kan net zo goed een Airbus geweest zijn... Vliegtuig dekt de lading ook wel...

Laui

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 14:42

ooooooooooooooowww... Knipoog