Lompe acties van jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:03

Maarten schreef:
Hummmm... nu ik dit topic lees komt er opeens nog een hele leuke actie van jou bij me op Maartje!! Haha! Mag ik, mag ik, mag ik???? *LOL*

Oww.. ? Haha, ben benieuwd.. *LOL*

Maarre, Maarten, heb je zelf geen maffe acties dan? Clown

Dit soort topics zijn om van te smullen Vingers aflikken Vork

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:03

Alane schreef:
Ik 1 keer op visite ben gegaan, baby mee, en thuis kom zonder baby....(is me maar 1 X overkomen........en schaam me nu nog)

......

ECHT ?

Die is wel heeeeeel strak *LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:06

Sjimmy"]
[quote="Alane schreef:
Ik 1 keer op visite ben gegaan, baby mee, en thuis kom zonder baby....(is me maar 1 X overkomen........en schaam me nu nog)

......

ECHT ?

Die is wel heeeeeel strak *LOL*
[/quote]

Dit had een actie van mijn ouders kunnen zijn.. Die hebben me een keertje bijna achtergelaten op een parkeerplaats in het midden van Frankrijk. Het is dat mijn zusje vroeg of ik ook niet meemoest, anders had ik er mooi gestaan.. *LOL* Had er meteen een trauma van Bloos Clown

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:06

Jura schreef:
Geef eerst maar eens een hint, daarna zeg ik wel of je mag! Haha!

hehe }> does 'telefoon' en 'muesli-reep' ring a bell?? Haha!

Euh... chantal... leedvermaak van anderen is veel leuker Schijnheilig

Baytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:07

doet bij mij wel een belletje rinkelen...heb een keer mn banaan opgenomen ipv mn telefoon, collega tegen over me heeft een half uur slap van t lachen gelegen Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:08

Eeeh nee eerlijk gezegd niet... als het niet te erg is mag je het zeggen. Haha!

Haha je kind vergeten... *LOL*
Ik ken wel iemand die haar hond weleens vergat. Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:09

Maarten"]
[quote="Jura schreef:
Geef eerst maar eens een hint, daarna zeg ik wel of je mag! Haha!

hehe }> does 'telefoon' en 'muesli-reep' ring a bell?? Haha!

Euh... chantal... leedvermaak van anderen is veel leuker Schijnheilig
[/quote]

Ja, daarom juist!! }> Het leedvermaak om een ander is superleuk.. Haha! Dus, schaam je niet.. Ik zal niet lachen.. Schijnheilig

Koe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:10

ik zal mijn acties maar niet vertellen want die zijn te erg!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:10

2 van mezelf dan:
- De sloot infietsen koppie onder gaan met fiets en schooltas en al. Met kroos op mijn kop (bah!) boven komen en in de sloot gaan schelden omdat mijn zusje mij per ongeluk een zet gaf.

- Aan het zadel gaan hangen om dat het scheef gegleden was (singel te los) en dan van je paard vallen die heel verbaast naar je kijkt.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:12

owkeee dan!! Komt ie...

Ik was een keer op stal bij Maartje. Madam had honger dus was lekker een muesli-reep aan het opknabbelen. Opeens hoor ik dat ze in een deuk ligt en dat ze zegt "het is maar goed dat niemand dit heeft gezien"... waarop ik meteen zeg "laat me raden, ipv in je muesli-reep te bijten bijt je op je mobiele telefoon..." Tja... 't is niet voor niets dat Maartje een telefoon heeft die Maartje-proof is *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:13

*LOL* Ik heb ook weleens een gum ipv een dropje in mijn mond gestopt.... was zo intensief aan het tekenen Lips are sealed

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:14

Ik heb gister nog een flater geslagen...

De tijd brak aan om het avondmaal in elkaar te flansen maar omdat ik meestal 2 verschillende maaltijden maak raakte ik nu een beetje de kluts kwijt. Na een uur in de keuken aan de gang te zijn geweest, al roerende in potten en pannen was het eindelijk klaar, ik tafel dekken en alles neer gezet, roep man om te gaan eten, schuiven aan en kom tot de conclusie dat mijn maaltijd niet geheel compleet was.... ik was vergeten de aardappels te koken... en zat ik dus alleen met een stukje vlees op mijn bord Frusty Manlief daarintegen zat heerlijk te smullen en toen heb ik er maar patat bij gehaald...

Maar boodschappen gaan doen en bij de supermarkt aangekomen om dan te denken 'wat moet ik hier' gebeurt helaas ook nog wel eens...

Of al kletsend tijdens het fietsen ergens in te belanden is ook meerdere keren gelukt.

Zo zit de hond tijdens het eten ook altijd bij mij.... waarom Verward

Ook stop ik nog wel eens dingen in mijn mond die niet voor mensen gemaakt zijn... zoals die velletjes tussen het vleeswaren... is niet lekker kan ik je vertellen, of kattevoer.... is ook al gebeurd Misselijk

En over die blauwe plekken? Op mijn werk deed al de ronde dat ik misschien wel mishandeld werd.... probeer dat maar eens recht te praten

Verder versta ik dingen nog wel eens verkeerd doordat ik doof ben aan 1 oor, moet je eens zien wat een spraak verwarring daar uit voort kan komen }>

Zo zijn er nog tal van die dingen maar verder ben ik wel gewoon hoor Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:15

Sjimmy schreef:
2 van mezelf dan:
- De sloot infietsen koppie onder gaan met fiets en schooltas en al. Met kroos op mijn kop (bah!) boven komen en in de sloot gaan schelden omdat mijn zusje mij per ongeluk een zet gaf.

Tjeez.. Ik lijk echt een stef stuntpiloot, maar dit is me dus ook al eens gebeurd.. Ikke dacht slim te zijn om een stukkie over een grasveld af te snijden.. Blijkt er dus een sloot ( inderdaad ook vol met kroos ) zonder kant te zijn ( kon het dus niet zien ) Afijn, ik fiets er dus zo in.. Maar goed, vriendinnetjes lagen helemaal blauw! en ik zag een beetje groen, moeders was ook heel blij met me, haha Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:23

Maarten schreef:
owkeee dan!! Komt ie...

Ik was een keer op stal bij Maartje. Madam had honger dus was lekker een muesli-reep aan het opknabbelen. Opeens hoor ik dat ze in een deuk ligt en dat ze zegt "het is maar goed dat niemand dit heeft gezien"... waarop ik meteen zeg "laat me raden, ipv in je muesli-reep te bijten bijt je op je mobiele telefoon..." Tja... 't is niet voor niets dat Maartje een telefoon heeft die Maartje-proof is *LOL*

Oja nu weet ik het weer! Bloos
Tja dat zijn echt de standaard Jura-acties! Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:30

met een vriendin staan te kletsen voor een stoplicht (Fiets of auto) dan naar het stoplicht kijken is het oranje.... huh was het groen dan hahahaha Dan heb ik al heeeel vaak gehad.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:31

Tallie1979 schreef:
Dit had een actie van mijn ouders kunnen zijn.. Die hebben me een keertje bijna achtergelaten op een parkeerplaats in het midden van Frankrijk. Het is dat mijn zusje vroeg of ik ook niet meemoest, anders had ik er mooi gestaan.. *LOL* Had er meteen een trauma van Bloos Clown

Zo'n trauma heb ik ook opgelopen... Ik haalde altijd van die 'leuke' grapjes uit. We waren dus in Zwitserland met de camper, en waren even gestopt bij een parkeerplaats. Mijn ouders wilden verder gaan, en mijn moeder keek of ik al in de camper was. Ze zag een deken met een grote bult eronder op de bank liggen en dacht dat ik me aan het verstoppen was.... Ze ging zelfs grapjes tegen mijn vader maken en zeggen 'nou we laten Alice maar achter hoor ik kan haar eeeecht niet vinden.' Gewoonlijk sprong ik dan tevoorschijn en riep ik heel hard 'boe!'. Maar het bleef stil.......
Ik stond dus nog op de parkeerplaats... En ik zag vanaf waar ik aan het spelen was mijn ouders zo weg rijden zonder mij... Nog nooit zo hard gehuild Huilen Dacht echt dat ze me expres achter lieten.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:37

hyaha weet er nog een paar.
1 het was glad het had gevroren. Ik ging terug van de paarden via een tussendoor weggetje. spek glad ga de bocht om echt plat op me bek dus. haha ik lag in een scheur, maar het deed wel pijn. had mijn linker arm van mijn duim tot mijn sleutelbeen gekeusd.

2 ik maak altijd wat eten voor de knollies. Exel krijgt slobber en sym veulie bix.
gooi ik de slobber over de veulen bix.
kon ik weer op nieuw beginnen met alles bij elkaar doen.

3 op je vinger bijten ipv chips

4 gisteren liep ik lekker stampend naar de kantiene om de moddeer uit mijn voeten te stampen. Ik dacht kan lekker hard er is toch niemand meer. Kom de kantiene binnen zitten ze me aan te kijken

5 gisteren ging ik sid naar de wei brengen. Ik ging bij iemand achterop. ben ik vergeten af te stappen was dus al veelste ver. hihi

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:39

Tallie1979"]
[quote="Sjimmy schreef:
2 van mezelf dan:

Tjeez.. Ik lijk echt een stef stuntpiloot, maar dit is me dus ook al eens gebeurd.. Ikke dacht slim te zijn om een stukkie over een grasveld af te snijden.. Blijkt er dus een sloot ( inderdaad ook vol met kroos ) zonder kant te zijn ( kon het dus niet zien ) Afijn, ik fiets er dus zo in.. Maar goed, vriendinnetjes lagen helemaal blauw! en ik zag een beetje groen, moeders was ook heel blij met me, haha Haha!
[/quote]

Whuahahaha
Een vriend van mij ook een keer, we kwamen terug uit Alcazar (discotheek hier), en hij zat al half slapend op zijn fiets... Toen viel hij echt in slaap... en fietste zo de dijk af de sloot in. Leuke manier om wakker te worden. Tot overmaat van ramp klom hij aan de verkeerde kant van de sloot eruit, en kon dus weer terug.
Echt prachtig, de volgende dag kon je nog precies het spoor waar hij was geweest zien.... Eerst schuin naar beneden, dan een spoor door het kroos (meter of 5 Haha! ), aan de andere kant van de sloot een spoor omhoog, weer naar beneden, weer door het kroos en aan de goede kant omhoog.... (Dit alles trouwens met fiets in zijn handen...)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:41

zo spoot ik 's ochtends wel eens deodorant in mijn haar, grinnik. maar mijn vriendin maakte het bonter, die spoot haarlak onder haar oksels, hahahaha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:45

Jura schreef:
'uren' zoeken naar een telefoon die ik gewoon in mijn hand heb... Haha!

Hahaha, dat heb ik ook altijd.
Als ik huiswerk aan het maken ben raak ik ook altijd mijn geodriehoek, potlood, pen of schaar kwijt. En mijn afstandsbediening!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:00

ik was op visite en de kleine lag boven te slapen. Koffie op jas aan en huppa weg naar huis, miste onderweg wel iets maar wat????????
Tot dat thuis de telefoon rinkelde en ik de vraag kreeg of ze Kristy (mijn dochter ) mocht houden...........

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 21:16

hahaha sorry ik lach jullie niet uit,maar ik herken echt zoveel!
want toen ik dit topic startte noemde ik maar een paar stuntels van mezelf op,maar ik lees hier dat ik helemaal niet uitzonderlijk ben met al mijn blauwe plekken Haha!
en ook niet dat ikzelf natter uit de spuitplaats kom dan mijn pony Schijnheilig
net als jura!en orri(maar ja orri en ik hebben wel meer gemeen he manon?)

o en nu we dan toch bezig zijn,ik was aan het werk,ik buk en scheur zo door mijn broek van kont tot knie open!moest ik de hele dag met een omgeknoopte trui eromheen rondlopen

of die keer,gingen we op bezoek bij vrienden van maurice,ik denk,heel slim neem mijn eigen fles wijn mee,stap uit de auto en vergeet dat die wijn op mijn schoot lag,pats kapot op de grond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:44

sanderijn schreef:
o en nu we dan toch bezig zijn,ik was aan het werk,ik buk en scheur zo door mijn broek van kont tot knie open!moest ik de hele dag met een omgeknoopte trui eromheen rondlopen

Dat heb ik ook een keer gehad! Ik schaamde me kapot, hoopte echt dat niemand het zag. En dan de ladder op in de winkel omdat een klant laarzen vaan het bovenste schap wil hebben... Bloos

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:57

En ik ging net bijna op mijn bek over een krant Verward

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:40

Tijdens de kabouterplop dans over een fancy uitglijden *LOL*